En dan zeg ik dat ik ook voor Sandra kom
quote:In ieder geval weer een paar mensjes die wat lichaamsbeweging krijgen. Veel beter dan dat achter de pc hangen
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:43 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat aflopen![]()
![]()
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:44 schreef countblah het volgende:
Ik ga zo ff naar buiten bij de Xenos kijkenEn dan zeg ik dat ik ook voor Sandra kom
vergeet je camera niet he
quote:vergeet je digicam niet
Ik ga zo ff naar buiten bij de Xenos kijkenEn dan zeg ik dat ik ook voor Sandra kom
quote:WAAAAHAHAHA
Wel foto's maken ja
quote:
Er zijn er zeker twee op weg. Misschien drie. Heb met twee afgesproken dat ze ff moeten toeteren en dat ik dan in mijn jurkje naar beneden kom
quote:En natuurlijk wonen ze allemaal in een straal van 5 km om dat adres heen
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:50 schreef NightH4wk het volgende:
Ey, ik weet een veel beter idee. We posten hier een adres op fok, en we laten ze daar allemaal heengaan.
Wie kent die grap met die gast op kantoor en die telefoon, dat op het einde 2 van die gasten gaan vechten met elkaar? ![]()
Zoiets moet je regelen, als dat kan
quote:foto's
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:51 schreef countblah het volgende:
Xenos in Arnhem - Hanzestraat 202Er zijn er zeker twee op weg. Misschien drie. Heb met twee afgesproken dat ze ff moeten toeteren en dat ik dan in mijn jurkje naar beneden kom
quote:
Xenos in Arnhem - Hanzestraat 202Er zijn er zeker twee op weg. Misschien drie. Heb met twee afgesproken dat ze ff moeten toeteren en dat ik dan in mijn jurkje naar beneden kom
quote:Thanks, nu kan ik ze ergens heensturen.
quote:
Dit is echt lollig
quote:digijasper
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:52 schreef demonseeker14 het volgende:[..]
welke users?
quote:hoi
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:53 schreef Steve-O het volgende:[..]
digijasper
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:54 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga ff Sensation er naar toe lokken, naar de Xenos dus
quote:LMFAO ROFL
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:57 schreef Sylvana het volgende:
Is het parkeerterrein daar wel groot genoeg?Wordt echt gezellig daar
en hij gaat toeteren, hij kwam wel in zijn werkkleren, hij vroeg of ik dat niet erg vond, het gaat toch allemaal uit zei ik nog
quote:presikhaaf
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:58 schreef Saekerhett het volgende:
KUT, zo'n gast vraagt waar de Hanzestraat is, waar is dat, Arnhem-Zuid?Snel antwoord nodig!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |