abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:20:50 #26
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_12298469
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:15 schreef GabeMc het volgende:
bedankt voor jullie reacties en sterktes. Ik en mijn ex hebben besloten dat mijn dochter hier heen komt samen met haar oom. Dan gat haar oom na het weekend weer terug en blijft zij bij mij. Mijn beste vriendin is hier ook en die kan dan mijn dochter aandacht geven als ik in het ziekenhuis zit. Mijn vriendin is het er mee eens dat ik minder in het ziekenhuis komt.

nu hopen dat het allemaal goed afloopt.

heel erg bedankt iedereen

Toppie!

good luck!

OJAAJOH?
pi_12299912
Goed dat je de keuze hebt gemaakt om je dochter toch naar Amerika te laten komen, en heel mooi dat haar oom meereist!
Zorg dat je dochter niet teveel alleen is, geeft haar de aandacht die ze nodig heeft, maar overdrijf niet. Probeer leuke dingen te ondernemen, en praat over het niet eten, en stimuleer haar daarin.
Mooi dat je vriendin het goed opvat, en het goed vindt dat je wat minder in het ziekenhuis komt. Misschien kan je je dochtertje ook meenemen, als je denkt dat ze dat aankan. Maar dan moet je daar niet uren blijven zitten. Breng jou down gevoel niet over naar je kind, postief haar benaderen en haar een vertrouwd gevoel geven.
Ik hoop onwijs met je mee!!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 15:16:51 #28
30561 Ma-sage
Je weet niet wat je voelt!
pi_12303476
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:15 schreef GabeMc het volgende:
bedankt voor jullie reacties en sterktes. Ik en mijn ex hebben besloten dat mijn dochter hier heen komt samen met haar oom. Dan gat haar oom na het weekend weer terug en blijft zij bij mij. Mijn beste vriendin is hier ook en die kan dan mijn dochter aandacht geven als ik in het ziekenhuis zit. Mijn vriendin is het er mee eens dat ik minder in het ziekenhuis komt.

nu hopen dat het allemaal goed afloopt.

heel erg bedankt iedereen

Ook namens mij heel veel sterkte Gabe, je hebt wel een heftig leven zeg.
2 kinderen verloren, je beste vriend verloren, je vriendin op sterven, je exvrouw depressief, zwaar verslaafd geweest, 4 x een overdosis, en ook nog een vervelende paranormale ervaring. En dan niet te vergeten nog dat arme pleegdochtertje.

Heeft je pleegdochter die verslaving enzo ook allemaal meegemaakt of was dat voor haar tijd?

Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk krijg je alles een beetje op orde.

pi_12311615
hh
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:16 schreef Ma-sage het volgende:

[..]

Ook namens mij heel veel sterkte Gabe, je hebt wel een heftig leven zeg.
2 kinderen verloren, je beste vriend verloren, je vriendin op sterven, je exvrouw depressief, zwaar verslaafd geweest, 4 x een overdosis, en ook nog een vervelende paranormale ervaring. En dan niet te vergeten nog dat arme pleegdochtertje.

Heeft je pleegdochter die verslaving enzo ook allemaal meegemaakt of was dat voor haar tijd?

Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk krijg je alles een beetje op orde.

dat was mijn hele leven nog niet, maar het is heftig en niet leuk.
mijn dochter heeft de drugstijd niet meegemaakt. anders had ik haar natuurlijk ook niet gehad want jeugd en gezin doet geen kind naar een drugsverslaafd iemand.

maar bedankt voor de sterkte en ik kijk wel hoe het allemaal verder gaat!

I'm losing my grip and I'am in this thing alone
pi_12311691
off: ik keek niet verder dan m'n neus lang is...

Je bent wel im onwijs sterk dat je al die vreselijke dingen allemaal aan het doorstaan bent, en al hebt doorstaan, ook al zou je het liefst misschien willen stoppen met leven, dat je rekening houdt met de mensen die om je geven, en dat je daarom door blijft gaan met vechten, vergt toch wel degelijk veel moeite, petje af!

[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 08-08-2003 22:20]

pi_12312296
Ja ik moet wel doorleven he?

ook voor mijn dochter

[Dit bericht is gewijzigd door GabeMc op 08-08-2003 22:42]

I'm losing my grip and I'am in this thing alone
pi_12841629
* hardsilence geeft even een schopje

Hoe gaat het momenteel?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: