abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12288951
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:02 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik geloof hem nie, tis tenslotte een tekkel .

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_12289118
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:02 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik geloof hem nie, tis tenslotte een tekkel .

Dan onderschat je tekkels, een fout die vele maken!!!!!!!!!

Neem de ruwhaar tekkel, waar die voor gefokt is is niet misselijk, die hondjes zijn gefokt om wilde zwijnen staande te houden tot de jager er is, dat is niet voor de zwakhartige weggelegt

Tekkels, wat een felle donders zijn dat, altijd oppassen met die beesten als je ze bij de dierenarts op de behandeltafel hebt, geen enkele dierenarts maakt zich druk om een reuze molosser, bijna elke dierenarts(behalve de domme ) is zeer op zijn hoede bij een tekkel

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 22:15:17 #53
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12289222
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan onderschat je tekkels, een fout die vele maken!!!!!!!!!

Neem de ruwhaar tekkel, waar die voor gefokt is is niet misselijk, die hondjes zijn gefokt om wilde zwijnen staande te houden tot de jager er is, dat is niet voor de zwakhartige weggelegt

Tekkels, wat een felle donders zijn dat, altijd oppassen met die beesten als je ze bij de dierenarts op de behandeltafel hebt, geen enkele dierenarts maakt zich druk om een reuze molosser, bijna elke dierenarts(behalve de domme ) is zeer op zijn hoede bij een tekkel

we onderschatten da beest van ons echt niet, tekkels zijn een vand e weinige hondensoorten die toneel spelen en gezichten kunnen laten zien! we hebben een ruwhaar en die maakt jacht op katten in de buurt. en zijn voorpoten kunnen enorm sterk knellen! (hij reidt nie voor niks elke dag tegen me arm of been op..)

tis een superlief beest met gebruiksaanwijzing:

put
your
clothes
on!
pi_12289436
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:15 schreef Jerruh het volgende:

[..]

we onderschatten da beest van ons echt niet, tekkels zijn een vand e weinige hondensoorten die toneel spelen en gezichten kunnen laten zien! we hebben een ruwhaar en die maakt jacht op katten in de buurt. en zijn voorpoten kunnen enorm sterk knellen! (hij reidt nie voor niks elke dag tegen me arm of been op..)

[afbeelding]

Gezellig zeg, een hond die elke dag tegen je aan rijdt.....

Erg gezellig, maar niet heus, een hond die elke dag weer even laat zien, jij staat onder mij, ik ben dominanter als jij en ik sta hoger in rangorde.

Tja zie je veel bij tekkels, het zijn dan ook knetter dominante hondjes en niet iedereen kan daar goed mee omgaan(hiermee noem ik je geen slechte baas, maar in het algemeen bedoeld).

Doe er wat aan aan dat rijden, want dat is pure dominatie....
De verhoudingen zijn bij jullie in huis niet helemaal goed(alleen het rijden aanpakken kan, maar breder aanpakken is beter).

Ze kunnen idd erg goed gezichten trekken, van die ohhhhhhhh zo onschuldige hoofdjes, ik ben zoooooooo lief, maar ondertussen zie je die duivelse glansoogjes al nadenken over wat voor rottigheid ze nu weer uit gaan halen, i like that in a dog!!!

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 22:28:14 #55
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12289533
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Gezellig zeg, een hond die elke dag tegen je aan rijdt.....

Erg gezellig, maar niet heus, een hond die elke dag weer even laat zien, jij staat onder mij, ik ben dominanter als jij en ik sta hoger in rangorde.

Tja zie je veel bij tekkels, het zijn dan ook knetter dominante hondjes en niet iedereen kan daar goed mee omgaan(hiermee noem ik je geen slechte baas, maar in het algemeen bedoeld).

Doe er wat aan aan dat rijden, want dat is pure dominatie....
De verhoudingen zijn bij jullie in huis niet helemaal goed(alleen het rijden aanpakken kan, maar breder aanpakken is beter).

Ze kunnen idd erg goed gezichten trekken, van die ohhhhhhhh zo onschuldige hoofdjes, ik ben zoooooooo lief, maar ondertussen zie je die duivelse glansoogjes al nadenken over wat voor rottigheid ze nu weer uit gaan halen, i like that in a dog!!!

da van da rijen was een grapje, want hij laat het nu, en ik ben hem redelijk de baas behalve bij uitlaten, dan moet ie aan de lijn anders issie een halve dag zoek.. .
maar tis idd een dondersteen .
put
your
clothes
on!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 22:42:30 #56
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12289879
quote:

[..]

[afbeelding]

Leuk beest
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_12289889
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:28 schreef Jerruh het volgende:

[..]

da van da rijen was een grapje, want hij laat het nu, en ik ben hem redelijk de baas behalve bij uitlaten, dan moet ie aan de lijn anders issie een halve dag zoek.. .
maar tis idd een dondersteen .

Tja dat eigenwijze ga je er niet uit krijgen, je kan nog zo de baas zijn, maa een tekkel blijft een tekkel
  donderdag 7 augustus 2003 @ 23:00:45 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12290403
quote:

[afbeelding]

* Denkt aan Chefke*

Wij hadden er ook zo 1... schitterend beest!

The truth was in here.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 10:34:42 #59
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12297651
Tis niet erg dat Evil blijft logeren maar ze laat zoveel haren achter overal met dit weer
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')