quote:Op donderdag 1 april 2004 22:44 schreef vamperotica het volgende:
van mij mag ie wel weer...... die hittegolf!![]()
Lekker gezopen vanaaf?quote:Op zaterdag 3 april 2004 03:08 schreef Intergalactrick het volgende:
Het weer zoals het nu is overgads viond i n u wel overdag er\erg lkekker dfsg
Verhuis dan lekker naar MArokko... daar is het redelijk weer voor jou danquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:43 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Dan ben je gestoord. Kou is kut regen is kut kut kut kut.
Winter is top, bier zuipen in de kroeg, wijven welke je langzaam kledingstuk voor kleding stuk uit moet kleden, en dat je vervolgens gewoon 3 uur kan ketsen ipv 20 minuten en dan al 3 liter zweet verloren heb.quote:Zomer is top, lekker warm, bier zuipen op het strand, geen gelul en wijfen met alleen bikinibroekjes aan. Je bent gewoon poot als je zomer niet lekker vindt.
Ik moest even topickicken, aangezien DaafAzuil mij gisteren op dat zonnige Utrechtse grasveldje herkende... "Zeg, zit jij niet op fok toevallig?"quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wat een verschrikkelijke topickick, anyway, een warm zomertje mag wel.
Ook daar is al een topic over. Toen kwam het erop neer dat niemand eigenlijk zoiets durft te vragenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:18 schreef DennisMoore het volgende:
"Zeg, zit jij niet op fok toevallig?"
Dat zou offtopic zijn... m'goed.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook daar is al een topic over. Toen kwam het erop neer dat niemand eigenlijk zoiets durft te vragen![]()
Maar Daaf.Azuil was toch "een slapende"? Hoi D.A
Overigens begrijp ik de link tussen dat hij jou herkent en deze kennelijk noodzakelijke topickick niet helemaal. Misschien kun je daar nog wat meer over vertellen?
Huilerd. Je hebt er nogal last van zo te zien? Als je mee blijft posten zakt het zeker niet wegquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:34 schreef Underdoggy het volgende:
damn komt een een of ander kansloos topic weer omhoog in mijn actieve onderwerpen te staan![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:41 schreef Sport_Life het volgende:
schrik me dood man...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |