quote:Uiteindelijk wordt het wel omgezet naar GHB en heb je wel voordelen, maar eer het zo ver is moet je eerst dat zure goedje drinken... en dat is nogal slecht voor de ingewanden e.d.
Op maandag 18 augustus 2003 20:18 schreef Sir_Mj het volgende:[..]
Ok! Thanx... Dus niet echt een aanrader... Dan toch maar even proberen om zelf GHB te maken.
BD\GBL is dus in geen enkel opzicht gezond voor je zoals GHB..?
Bij GHB is dat niet het geval want de GBL en NaOH (die beide zeer bijtend zijn) reageren met elkaar en leveren uiteindelijk een totaal ander goedje op (GHB) dat Ph neutraal is.
quote:Waar koop je de GBL dan??
Op maandag 18 augustus 2003 19:17 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
De enige mogelijke conclusie is dat de GBL verdunt is met water.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 19-08-2003 19:52]
quote:Hier kan je GBL bestellen. http://www.qualitygrade.com/ Heb je geloof ik wel een creditcardje voor nodig. Heb hier van de week ook 1,4B besteld (maar hoor ik dus net van Dr_Gonzo dat dat eigenlijk troep is). Ik zal nog wel mijn reactie plaatsen over het ontvangst.
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:49 schreef schatje het volgende:[..]
Waar koop je de GBL dan??
quote:http://www.alphalabs.tk
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:49 schreef schatje het volgende:[..]
Waar koop je de GBL dan??
quote:Ik heb er ook veel slechte verhalen over gehoord.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:55 schreef Sir_Mj het volgende:[..]
Hier kan je GBL bestellen. http://www.qualitygrade.com/ Heb je geloof ik wel een creditcardje voor nodig. Heb hier van de week ook 1,4B besteld (maar hoor ik dus net van Dr_Gonzo dat dat eigenlijk troep is). Ik zal nog wel mijn reactie plaatsen over het ontvangst.
Zelfde mensen: http://www.chem4u.nl/Shop/enter.html
Zitten in Den Haag.
quote:Hij doet het niet
Op woensdag 20 augustus 2003 19:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
http://www.alphalabs.tk
Een betrouwbare site, doe er al meer dan een jaar zaken mee.
quote:Wat voor slechte verhalen dan..? Want volgens hunzelf is het spul 99,92% puur...
Op woensdag 20 augustus 2003 22:11 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb er ook veel slechte verhalen over gehoord.
Zelfde mensen: http://www.chem4u.nl/Shop/enter.html
Zitten in Den Haag.
quote:
Hier kan je GBL bestellen. http://www.qualitygrade.com/ Heb je geloof ik wel een creditcardje voor nodig. Heb hier van de week ook 1,4B besteld (maar hoor ik dus net van Dr_Gonzo dat dat eigenlijk troep is). Ik zal nog wel mijn reactie plaatsen over het ontvangst.
quote:Whoops sorry net iets te snel
Je kan echt beter ghb nemen ipv bdo. Dit goedje is enkel op de markt gekomen toen ghb illegaal werd en deze op dat moment een goeie (lees legale) vervanging was. Over de langetermijneffecten was hier nog niks over bekend maar dit is nu wel anders. Beter niet doen dus...
quote:mmm bij mij het werkt de site wel gewoon. Thanx Gonzo. zou te gek zijn als deze goed spul leveren. Heb namelijk echt slechte ervaringen met de meeste gbl-aanbieders op internet. Ga hier gelijk maar iets bestellen
Op woensdag 20 augustus 2003 23:19 schreef schatje het volgende:[..]
Hij doet het niet
.
quote:Hmm.. wat een kutlamers... Heb gelukkig maar het kleinste potje besteld.
Op donderdag 21 augustus 2003 10:54 schreef Gman2003 het volgende:[..]
Whoops sorry net iets te snel
Zou als ik jou was maar beter niks bij qualitygrade bestellen. Heb er al eens eerder bdo en gbl besteld en die laatste bleek gewoon verontreinigd te zijn.
Hun antwoord hierop was dat er iets mis was met hun nieuwe badge maar de verontreinigingen zo klein waren dat dit het effect niet zou veranderen.
Heb er wel de hele dag erna van op de pot gezetenJe kan echt beter ghb nemen ipv bdo. Dit goedje is enkel op de markt gekomen toen ghb illegaal werd en deze op dat moment een goeie (lees legale) vervanging was. Over de langetermijneffecten was hier nog niks over bekend maar dit is nu wel anders. Beter niet doen dus...
quote:Nu bij mij ook
Op donderdag 21 augustus 2003 11:11 schreef Gman2003 het volgende:[..]
mmm bij mij het werkt de site wel gewoon. Thanx Gonzo. zou te gek zijn als deze goed spul leveren. Heb namelijk echt slechte ervaringen met de meeste gbl-aanbieders op internet. Ga hier gelijk maar iets bestellen
Gaat het effe checken allemaal
.
Of gewoon asperine, bijv. een hoofdpijn tabletje van te voren icm alcohol kan ook die uitwerking hebben. maar als het GHB was geweest dan had je dat wel geproefd hoor, of je moet echt HEEEEEEEEEEEEEEEL zat zijn geweest, maar dan hadden ze je ook gelijk naar het ziekehuis kunnen brengen.
quote:Het hele .tk domein heeft er uit gelegen, maar zijn nu weer online.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:03 schreef schatje het volgende:[..]
Nu bij mij ook
.
Gaat het effe checken allemaal
.
quote:Van te voren testen is lastig, daar heb je analytische laboratorium spullen voor nodig.
Op donderdag 21 augustus 2003 12:58 schreef Sir_Mj het volgende:[..]
Hmm.. wat een kutlamers... Heb gelukkig maar het kleinste potje besteld.
Kan ik trouwens ook testen (behalve door te proberen) of het spul goed is??
Een ander signaal is de vloeibaarheid, (onverdunde) GHB hoort namelijk ongeveer de viscositeit van olie hebben.
Nog een signaal, van slechte componenten, is de Ph waarde.
Als je GHB maakt dan vermeng je een bepaalde verhouding GBL met NaOH.
Is de verhouding goed dan heeft alle GBL met de NaOH gereageerd en is de Ph neutraal.
Valt de Ph te hoog uit (b.v. Ph 14) terwijl je 100% zeker weet dat de verhoudingen kloppen dan weet je dat er te weinig GBL in zit... en dus waarschijnlijk verdunt was met water o.i.d.
Wat deze methodes betreft, ik ga er wel vanuit dat de GHB onder goede omstandigheden en op de juiste manier gemaakt wordt.
Het is namelijk ook mogelijk om de Ph, de kleur of de viscositeit te verknoeien door fouten in het productie process.
Helaas is het vinden van een goede leverancier een process van vallen en opstaan.
Ik heb er ook een hele tijd over gedaan eer ik een goede leverancier vond.
Eer het zo ver was heeft het mij ook enkele honderden euro's gekost aan mensen die je proberen te bezeiken.
quote:Nou zolang het alleen maar bij die 125 ml blijft valt het wel mee. Dat is te weinig om eventuele schadelijke gevolgen ervan te merken.
Op donderdag 21 augustus 2003 12:58 schreef Sir_Mj het volgende:[..]
Hmm.. wat een kutlamers... Heb gelukkig maar het kleinste potje besteld.
Kan ik trouwens ook testen (behalve door te proberen) of het spul goed is??
BDO heb ik nooit vaak genomen en schijnt op zich al niet 100% natuurlijk afbreekbaar voor je lichaam zijn.
Dus wat betreft kun je het sowieso al als verontreinigd beschouwen. ![]()
Heb nu een flesje bij Alphalabs in bestelling staan.
Ze zijn wel iets duurder dan de voorheen genomende maar ik weet wel dat dit ongeveer normale prijzen als je echt zuiver spul wilt dus ben benieuwd.
Laat wel wat weten zodra ik me bestelling binnen krijg.
quote:Yup, het oxydatieprocess is niet zo schoon..
Op donderdag 21 augustus 2003 19:57 schreef Gman2003 het volgende:[..]
BDO heb ik nooit vaak genomen en schijnt op zich al niet 100% natuurlijk afbreekbaar voor je lichaam zijn.
Dus wat betreft kun je het sowieso al als verontreinigd beschouwen.
quote:Laat maar weten wat je ervan vind.
Laat wel wat weten zodra ik me bestelling binnen krijg.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Gonzo op 21-08-2003 22:37]
quote:De verhouding GBL : NaOH is bekend, kan je zo op internet vinden.
Op donderdag 21 augustus 2003 19:59 schreef schatje het volgende:
Dr_Gonzo, mijn vent moest er soms wel witte natuurazijn bijgooien om de Ph waarde op peil te brengen.Maar goed, je zei al dat de GBL die verkocht wordt door Flex waarschijnlijk verdund wordt met water.Dus het is dan een bevestiging dat het niet zuiver is.
Zou de GHB te base zijn dan kan je beter nog wat extra GBL erbij doen totdat de vloeistof Ph neutraal is.
GBL brengt de Ph omlaag, NaOH maakt de Ph hoger.
Daarna nog 30 minuten laten pruttelen op het vuur om zeker te zijn dat alle NaOH gereageerd heeft.
Na het afkoelen nog een keer de Ph meten om zeker te zijn en dan is de GHB klaar.
Zo lang je er voor zorgt dat er af en toe een beetje demi-water bij wordt gedaan kan je de vloeistof eigenlijk nooit te lang laten koken.
Als de GBL verdunt is met water dan kan je dat vrij gemakelijk destileren want het kookpunt van GBL ligt bij 206 graden celsius.
Sinds water al kookt bij 100 graden C lijkt me dat niet zo moeilijk.
Azijn is ook een manier om de Ph te regelen, maar zelf vond ik dat erg smerig smaken.
Een beetje citroenzuur werkt beter en dan nog het liefst uit die kleine flesjes (niet vers geperst) want die bevatten geen vruchtvlees e.d.
Dan krijgt de GHB ook een heel interessante, bijna limonade achtige, kleur ![]()
Maar als je nog GBL over zou hebben dan kan je die beter gebruiken.
Liever te veel GBL dan te veel NaOH.
quote:Dus echt troep??
Op donderdag 21 augustus 2003 22:02 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
Yup, het oxydatieprocess is niet zo schoon..
Er blijven nog rest producten achter die vooral de nieren tot last zijn.
Langdurig BDO gebruik kan dan ook lijden tot nierklachten.
quote:Ach, je kan het gerust eens-in-de-zo-veel-tijd BDO nemen, zal je niet veel kwaad doen.
Op donderdag 21 augustus 2003 22:40 schreef schatje het volgende:[..]
Dus echt troep??
quote:Thanx... Ga er binnenkort dan ook maar mee aan de slag, eerst toch ff die vieze-slechte-goedkope BDO proberen
Op donderdag 21 augustus 2003 18:35 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
... heel verhaal
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |