Ben maar blij dat je er geen alcohol bij gedronken hebt, anders had je deze vraag nuj niet meer kunnen stellen.
quote:GHB is toch dat narcosemiddel voor paarden
Op donderdag 7 augustus 2003 14:40 schreef -eXtAsE- het volgende:
Ik was overlaatst op een feest (10 days off) en volgens mij is er iets in mn drinken gegooid.. Ik kreeg op een gegeven moment iets te drinken aangeboden van iemand.. (wat k normaal nooit aan zou pakken..) maar ik stond naast diegene toen hij het bestelde dus ik dacht dat t wel te vertrouwen zou zijn.. achteraf niet zo slim.. want ik weet dus helemaal niks meer van die avond..
het stomme is dat ik die avond ook nog eens iedereen kwijt was waarmee ik mee was, en dat zij dus ook niet kunnen vertellen wat ik allemaal uitgevoerd heb.. Ze vertelden me wel dat toen ik ze later op de avond terug gevonden heb, ik naast hen ben gaan zitten (ze zaten ergens op de grond) en dat ik direct in slaap gevallen ben.. komt iemand dit bekend voor?? En weet toevallig iemand of dit GHB kan zijn geweest??? Ik baal er echt super van dat ik niks meer weet van die avond.. wie weet wat ik allemaal gedaan heb!
quote:das behoorlijk kut
Op donderdag 7 augustus 2003 14:40 schreef -eXtAsE- het volgende:
Ik was overlaatst op een feest (10 days off) en volgens mij is er iets in mn drinken gegooid.. Ik kreeg op een gegeven moment iets te drinken aangeboden van iemand.. (wat k normaal nooit aan zou pakken..) maar ik stond naast diegene toen hij het bestelde dus ik dacht dat t wel te vertrouwen zou zijn.. achteraf niet zo slim.. want ik weet dus helemaal niks meer van die avond..
het stomme is dat ik die avond ook nog eens iedereen kwijt was waarmee ik mee was, en dat zij dus ook niet kunnen vertellen wat ik allemaal uitgevoerd heb.. Ze vertelden me wel dat toen ik ze later op de avond terug gevonden heb, ik naast hen ben gaan zitten (ze zaten ergens op de grond) en dat ik direct in slaap gevallen ben.. komt iemand dit bekend voor?? En weet toevallig iemand of dit GHB kan zijn geweest??? Ik baal er echt super van dat ik niks meer weet van die avond.. wie weet wat ik allemaal gedaan heb!
quote:Lekker klaar mee:)
Op donderdag 7 augustus 2003 14:42 schreef U-lerZzZ het volgende:
Dat zal wel GHB geweest zijn, ja.
Da's goeie shit..
Ben maar blij dat je er geen alcohol bij gedronken hebt, anders had je deze vraag nuj niet meer kunnen stellen.
quote:Zou het echtniet meer weten.. zou hem niet meer kunnen herkennen dat weet ik wel..
Op donderdag 7 augustus 2003 14:44 schreef Ichi het volgende:[..]
das behoorlijk kut
wie zou dit gedaan kunnen hebben
kun je het gezicht nog herkennen van de aanbieder ?
quote:GG&GD?? wat is dat???
Op donderdag 7 augustus 2003 14:45 schreef Fathom het volgende:[..]
Lekker klaar mee:)
Zou maar effe wat testjes gaan doen bij de GG&GD
tenzij je al lichtelijk van de wereld was, of zat het in een of ander smerig mixdrankje?
quote:Ik had al redelijk wat bier op? daarna niet echt veel meer gedronken eigleijk.. Ik kreeg bier van die gast..? maar als ik dat hierboven allemaal lees kan het dan bijna geen GHB zijn geweest???
Op donderdag 7 augustus 2003 14:47 schreef extreme het volgende:
GHB heeft een dusdanig blaartrekkende zoute smaak dat je het bijna niet kan missen als het in je drinken zit.tenzij je al lichtelijk van de wereld was, of zat het in een of ander smerig mixdrankje?
quote:nu weet ik het zeker, het was GHB
Op donderdag 7 augustus 2003 14:46 schreef -eXtAsE- het volgende:[..]
GG&GD?? wat is dat???
quote:klinkt als BreEzaH praat
Op donderdag 7 augustus 2003 14:47 schreef extreme het volgende:
GHB heeft een dusdanig blaartrekkende zoute smaak dat je het bijna niet kan missen als het in je drinken zit.tenzij je al lichtelijk van de wereld was, of zat het in een of ander smerig mixdrankje?
quote:Hoezo?? is dat zo'n stomme vraag dan?? Heb niet zoveel verstand van die dingen hoor...
Op donderdag 7 augustus 2003 14:49 schreef BobRooney het volgende:[..]
nu weet ik het zeker, het was GHB
quote:GHB in bier proef je sowieso. Het kan ook MDMA zijn geweest, maar dan vind ik het knap dat je in slaap gevallen bent.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:49 schreef -eXtAsE- het volgende:[..]
Ik had al redelijk wat bier op? daarna niet echt veel meer gedronken eigleijk.. Ik kreeg bier van die gast..? maar als ik dat hierboven allemaal lees kan het dan bijna geen GHB zijn geweest???
quote:DÁT weet ik niet eens meer
Op donderdag 7 augustus 2003 14:51 schreef Byte_Me het volgende:
kon je nog wel normaal lopen
quote:ik kan me niet voorstellen dat niet proeft in bier, als je aan de rode wodka redd bull had gezeten okee, maar in bier kan je het niet missen imho.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:49 schreef -eXtAsE- het volgende:[..]
Ik had al redelijk wat bier op? daarna niet echt veel meer gedronken eigleijk.. Ik kreeg bier van die gast..? maar als ik dat hierboven allemaal lees kan het dan bijna geen GHB zijn geweest???
quote:anders ga je ff iemand anders vervelen.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:49 schreef rishi120 het volgende:[..]
klinkt als BreEzaH praat
quote:Ok.. GHB kan dus niet...? Iemand enig idee wat het wel geweest kan zijn dan???? O,ja vergeten te vermelden: ik moest toen ik thuis kwam behoorlijk
Op donderdag 7 augustus 2003 14:52 schreef extreme het volgende:[..]
ik kan me niet voorstellen dat niet proeft in bier, als je aan de rode wodka redd bull had gezeten okee, maar in bier kan je het niet missen imho.
quote:rofl, van mdma kan je niet in slaap vallen.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:51 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
GHB in bier proef je sowieso. Het kan ook MDMA zijn geweest, maar dan vind ik het knap dat je in slaap gevallen bent.
.
Met een stevige dosis GHB leggen ze ook olifanten plat. De goede dosis zit vlakbij de overdosis, je hebt dus buitengewoon veel geluk gehad want van de goede dosis ga je niet slapen, maar krijg je een slomotion gevoel.
quote:Dude, ze was al zat....
Op donderdag 7 augustus 2003 14:52 schreef extreme het volgende:[..]
ik kan me niet voorstellen dat niet proeft in bier, als je aan de rode wodka redd bull had gezeten okee, maar in bier kan je het niet missen imho.
quote:rohypnol maybe?
Op donderdag 7 augustus 2003 14:53 schreef -eXtAsE- het volgende:[..]
Ok.. GHB kan dus niet...? Iemand enig idee wat het wel geweest kan zijn dan???? O,ja vergeten te vermelden: ik moest toen ik thuis kwam behoorlijk
![]()
![]()
quote:GHB kan wel, de verhouding Cola/GHB hoef je niet te proeven, er zit een 50/1 verhouding in het glas. 99% COLA dus.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:53 schreef -eXtAsE- het volgende:[..]
Ok.. GHB kan dus niet...? Iemand enig idee wat het wel geweest kan zijn dan???? O,ja vergeten te vermelden: ik moest toen ik thuis kwam behoorlijk
![]()
![]()
quote:Juist wel.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:54 schreef EggsTC het volgende:[..]
rofl, van mdma kan je niet in slaap vallen.
quote:Bier.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:55 schreef EggsTC het volgende:[..]
GHB kan wel, de verhouding Cola/GHB hoef je niet te proeven, er zit een 50/1 verhouding in het glas. 99% COLA dus.
quote:rofl, ik heb een keer geprobeerd te slapen met een dosis mdma, 5 uur later lag ik daadwerkelijk te slapen.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:56 schreef Conflict het volgende:[..]
Juist wel.
quote:maakt niet uit....maar goed, de dingen die hier gezegd worden kloppen wel, GHB proef je zeker in cola, bier, 7up.... Mixjes geen idee, nooit gedaan. Misschien was het mdma, of mdma kristal.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:51 schreef -eXtAsE- het volgende:[..]
Hoezo?? is dat zo'n stomme vraag dan?? Heb niet zoveel verstand van die dingen hoor...
quote:Zelfde verhaal.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:56 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Bier.
quote:ik hoor net dat je ergens anders verwacht word.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:56 schreef rishi120 het volgende:
Voelde je niet uitgewoond ofzo?
quote:Nee was niet gewoon zat.. ik weet namelijk altijd precies wanneer ik moet stoppen.. daarom vind ik het ook zo kut..
Op donderdag 7 augustus 2003 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
1) hoeveel heb je gedronken, en wat allemaal?
2) Had je gegeten voor je ging drinken?
quote:dus je hebt flink zitten zuipen met deze hitte, op een feest waar het warm is
Op donderdag 7 augustus 2003 15:05 schreef -eXtAsE- het volgende:[..]
Nee was niet gewoon zat.. ik weet namelijk altijd precies wanneer ik moet stoppen.. daarom vind ik het ook zo kut..
quote:*kuch*bullshit*kuch*
Op donderdag 7 augustus 2003 14:56 schreef EggsTC het volgende:[..]
Zelfde verhaal.
tenzij je echt van de wereld bent proef je dat in je bier.
een opgeloste temazepam of aanverwant slaapmiddel proef je trouwens niet.
quote:ROFL.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:06 schreef extreme het volgende:[..]
*kuch*bullshit*kuch*
tenzij je echt van de wereld bent proef je dat in je bier.
een opgeloste temazepam of aanverwant slaapmiddel proef je trouwens niet.
GHB smaakt hetzelfde, dat als je je (natte) vinger in een pot zout doet, en daarna in je mond. Er gaat 1 capsule in een bierglas van een halve liter of 0,33 liter. Dat proef je ECHT niet hoor.
Ik weet niet wat voor biertjes jullie daar hebben, 0,2
quote:misschien doen we er wat meer GHB in
Op donderdag 7 augustus 2003 15:09 schreef EggsTC het volgende:[..]
ROFL.
GHB smaakt hetzelfde, dat als je je (natte) vinger in een pot zout doet, en daarna in je mond. Er gaat 1 capsule in een bierglas van een halve liter of 0,33 liter. Dat proef je ECHT niet hoor.
quote:Zie me vorige posts..
Op donderdag 7 augustus 2003 15:11 schreef extreme het volgende:[..]
misschien doen we er wat meer GHB in
rofl, wees er maar trots op dan
quote:sarcasme is jou vreemd? kneus..
Op donderdag 7 augustus 2003 15:18 schreef EggsTC het volgende:[..]
Zie me vorige posts..
Goede dosis ligt vlakbij overdosis.
Het laat een iets vettig gevoel in je mond achter, het is minimaal, maar als je het eenmaal herkent dan herken je het altijd.
Wij hebben eens de proef op de som genomen, ik zei tegen mijn man dat het hem niet ging lukken mij stiekum GHB te geven(met de uitdaging erbij, probeer het maar), een paar dagen later heeft hij het geprobeert(in cola) en idd ik had het gelijk door.
3 weken later heeft het nogmaals geprobeert in limonade, ook dat had ik gelijk door.
Stiekum GHB in iemand drankje doen is waanzinnig, dat is echt een klote streek eerste klas, kan zeeeeeeeeeeeeer gevaarlijk zijn in combi met drank.
quote:ik hoef van een kleuter met de nick 'XTC' geen toelichting over drugsgebruik,
Zie me vorige posts..
quote:wat zij zegt dus.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:20 schreef erodome het volgende:
GHB "proef" je wel....Het laat een iets vettig gevoel in je mond achter, het is minimaal, maar als je het eenmaal herkent dan herken je het altijd.
Wij hebben eens de proef op de som genomen, ik zei tegen mijn man dat het hem niet ging lukken mij stiekum GHB te geven(met de uitdaging erbij, probeer het maar), een paar dagen later heeft hij het geprobeert(in cola) en idd ik had het gelijk door.
3 weken later heeft het nogmaals geprobeert in limonade, ook dat had ik gelijk door.
Stiekum GHB in iemand drankje doen is waanzinnig, dat is echt een klote streek eerste klas, kan zeeeeeeeeeeeeer gevaarlijk zijn in combi met drank.
quote:Een goede dip (geen OD) proef je ook écht wel bij een 0.3l glas Fanta.
Zie me vorige posts..
Mensen mensen toch, jullie weten toch wel dat de combi GHB/drank erg gevaarlijk kan zijn?
quote:Ja hallow,
Op donderdag 7 augustus 2003 14:59 schreef extreme het volgende:[..]
ik hoor net dat je ergens anders verwacht word.
Het klinkt lullig wat ik vraag, maar het gaat toch om haar eigen bestwil??? Ze weet alleen nog dat ze bij haar vrienden in elkaar kwakte en direct in slaap viel, ze weet dus nix meer.
Je weet toch niet wat er allemaal gebeurt is, zou ze niet gelijk een soa test ofzo moeten doen?
Als je sex hebt gehad dan voel je dat toch een beetje??
Dus als ik vraag of ze zich uitgewoond voelde vraag ik naar haar "nasmaak".... klonk mischien lullig, maar 't was goed bedoeld.
Je kan nooit voorzichtig genoeg wezen, ik zou zeggen neem contact op met de "Rutgers stichting" en laat je testen!
quote:rofl, sorrie, n00b.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:20 schreef Schrikkie het volgende:[..]
sarcasme is jou vreemd? kneus..
quote:Ik denk dat je het niet proeft. Je kan het wel proeven... als je er echt op gaat letten. Als je in een discotheek staat een biertje te drinken, merk je er geen hoer van.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:25 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Een goede dip (geen OD) proef je ook écht wel bij een 0.3l glas Fanta.
quote:ik proefde het gewoon in me bier...
Op donderdag 7 augustus 2003 15:09 schreef EggsTC het volgende:[..]
ROFL.
quote:waarom denk je dat?
Op donderdag 7 augustus 2003 15:31 schreef EggsTC het volgende:[..]
rofl, sorrie, n00b.
[..]Ik denk dat je het niet proeft. Je kan het wel proeven... als je er echt op gaat letten. Als je in een discotheek staat een biertje te drinken, merk je er geen hoer van.
als ik een appelsap krijg voorgeschoteld merk ik echt wel dat het geen bier is hoor
quote:ik heb het vaak in me bier gedaan....half buisje soms 3 kwart....ging prima
Op donderdag 7 augustus 2003 15:29 schreef erodome het volgende:
Welke achtelijke gek doet er nu zelf GHB in bier zeg, of in alcohol mixjes???????Mensen mensen toch, jullie weten toch wel dat de combi GHB/drank erg gevaarlijk kan zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door BobRooney op 07-08-2003 15:44]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |