Ben maar blij dat je er geen alcohol bij gedronken hebt, anders had je deze vraag nuj niet meer kunnen stellen.
quote:GHB is toch dat narcosemiddel voor paarden
Op donderdag 7 augustus 2003 14:40 schreef -eXtAsE- het volgende:
Ik was overlaatst op een feest (10 days off) en volgens mij is er iets in mn drinken gegooid.. Ik kreeg op een gegeven moment iets te drinken aangeboden van iemand.. (wat k normaal nooit aan zou pakken..) maar ik stond naast diegene toen hij het bestelde dus ik dacht dat t wel te vertrouwen zou zijn.. achteraf niet zo slim.. want ik weet dus helemaal niks meer van die avond..
het stomme is dat ik die avond ook nog eens iedereen kwijt was waarmee ik mee was, en dat zij dus ook niet kunnen vertellen wat ik allemaal uitgevoerd heb.. Ze vertelden me wel dat toen ik ze later op de avond terug gevonden heb, ik naast hen ben gaan zitten (ze zaten ergens op de grond) en dat ik direct in slaap gevallen ben.. komt iemand dit bekend voor?? En weet toevallig iemand of dit GHB kan zijn geweest??? Ik baal er echt super van dat ik niks meer weet van die avond.. wie weet wat ik allemaal gedaan heb!
quote:das behoorlijk kut
Op donderdag 7 augustus 2003 14:40 schreef -eXtAsE- het volgende:
Ik was overlaatst op een feest (10 days off) en volgens mij is er iets in mn drinken gegooid.. Ik kreeg op een gegeven moment iets te drinken aangeboden van iemand.. (wat k normaal nooit aan zou pakken..) maar ik stond naast diegene toen hij het bestelde dus ik dacht dat t wel te vertrouwen zou zijn.. achteraf niet zo slim.. want ik weet dus helemaal niks meer van die avond..
het stomme is dat ik die avond ook nog eens iedereen kwijt was waarmee ik mee was, en dat zij dus ook niet kunnen vertellen wat ik allemaal uitgevoerd heb.. Ze vertelden me wel dat toen ik ze later op de avond terug gevonden heb, ik naast hen ben gaan zitten (ze zaten ergens op de grond) en dat ik direct in slaap gevallen ben.. komt iemand dit bekend voor?? En weet toevallig iemand of dit GHB kan zijn geweest??? Ik baal er echt super van dat ik niks meer weet van die avond.. wie weet wat ik allemaal gedaan heb!
quote:Lekker klaar mee:)
Op donderdag 7 augustus 2003 14:42 schreef U-lerZzZ het volgende:
Dat zal wel GHB geweest zijn, ja.
Da's goeie shit..
Ben maar blij dat je er geen alcohol bij gedronken hebt, anders had je deze vraag nuj niet meer kunnen stellen.
quote:Zou het echtniet meer weten.. zou hem niet meer kunnen herkennen dat weet ik wel..
Op donderdag 7 augustus 2003 14:44 schreef Ichi het volgende:[..]
das behoorlijk kut
wie zou dit gedaan kunnen hebben
kun je het gezicht nog herkennen van de aanbieder ?
quote:GG&GD?? wat is dat???
Op donderdag 7 augustus 2003 14:45 schreef Fathom het volgende:[..]
Lekker klaar mee:)
Zou maar effe wat testjes gaan doen bij de GG&GD
tenzij je al lichtelijk van de wereld was, of zat het in een of ander smerig mixdrankje?
quote:Ik had al redelijk wat bier op? daarna niet echt veel meer gedronken eigleijk.. Ik kreeg bier van die gast..? maar als ik dat hierboven allemaal lees kan het dan bijna geen GHB zijn geweest???
Op donderdag 7 augustus 2003 14:47 schreef extreme het volgende:
GHB heeft een dusdanig blaartrekkende zoute smaak dat je het bijna niet kan missen als het in je drinken zit.tenzij je al lichtelijk van de wereld was, of zat het in een of ander smerig mixdrankje?
quote:nu weet ik het zeker, het was GHB
Op donderdag 7 augustus 2003 14:46 schreef -eXtAsE- het volgende:[..]
GG&GD?? wat is dat???
quote:klinkt als BreEzaH praat
Op donderdag 7 augustus 2003 14:47 schreef extreme het volgende:
GHB heeft een dusdanig blaartrekkende zoute smaak dat je het bijna niet kan missen als het in je drinken zit.tenzij je al lichtelijk van de wereld was, of zat het in een of ander smerig mixdrankje?
quote:Hoezo?? is dat zo'n stomme vraag dan?? Heb niet zoveel verstand van die dingen hoor...
Op donderdag 7 augustus 2003 14:49 schreef BobRooney het volgende:[..]
nu weet ik het zeker, het was GHB
quote:GHB in bier proef je sowieso. Het kan ook MDMA zijn geweest, maar dan vind ik het knap dat je in slaap gevallen bent.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:49 schreef -eXtAsE- het volgende:[..]
Ik had al redelijk wat bier op? daarna niet echt veel meer gedronken eigleijk.. Ik kreeg bier van die gast..? maar als ik dat hierboven allemaal lees kan het dan bijna geen GHB zijn geweest???
quote:DÁT weet ik niet eens meer
Op donderdag 7 augustus 2003 14:51 schreef Byte_Me het volgende:
kon je nog wel normaal lopen
quote:ik kan me niet voorstellen dat niet proeft in bier, als je aan de rode wodka redd bull had gezeten okee, maar in bier kan je het niet missen imho.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:49 schreef -eXtAsE- het volgende:[..]
Ik had al redelijk wat bier op? daarna niet echt veel meer gedronken eigleijk.. Ik kreeg bier van die gast..? maar als ik dat hierboven allemaal lees kan het dan bijna geen GHB zijn geweest???
quote:anders ga je ff iemand anders vervelen.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:49 schreef rishi120 het volgende:[..]
klinkt als BreEzaH praat
quote:Ok.. GHB kan dus niet...? Iemand enig idee wat het wel geweest kan zijn dan???? O,ja vergeten te vermelden: ik moest toen ik thuis kwam behoorlijk
Op donderdag 7 augustus 2003 14:52 schreef extreme het volgende:[..]
ik kan me niet voorstellen dat niet proeft in bier, als je aan de rode wodka redd bull had gezeten okee, maar in bier kan je het niet missen imho.
quote:rofl, van mdma kan je niet in slaap vallen.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:51 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
GHB in bier proef je sowieso. Het kan ook MDMA zijn geweest, maar dan vind ik het knap dat je in slaap gevallen bent.
.
Met een stevige dosis GHB leggen ze ook olifanten plat. De goede dosis zit vlakbij de overdosis, je hebt dus buitengewoon veel geluk gehad want van de goede dosis ga je niet slapen, maar krijg je een slomotion gevoel.
quote:Dude, ze was al zat....
Op donderdag 7 augustus 2003 14:52 schreef extreme het volgende:[..]
ik kan me niet voorstellen dat niet proeft in bier, als je aan de rode wodka redd bull had gezeten okee, maar in bier kan je het niet missen imho.
quote:rohypnol maybe?
Op donderdag 7 augustus 2003 14:53 schreef -eXtAsE- het volgende:[..]
Ok.. GHB kan dus niet...? Iemand enig idee wat het wel geweest kan zijn dan???? O,ja vergeten te vermelden: ik moest toen ik thuis kwam behoorlijk
![]()
![]()
quote:GHB kan wel, de verhouding Cola/GHB hoef je niet te proeven, er zit een 50/1 verhouding in het glas. 99% COLA dus.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:53 schreef -eXtAsE- het volgende:[..]
Ok.. GHB kan dus niet...? Iemand enig idee wat het wel geweest kan zijn dan???? O,ja vergeten te vermelden: ik moest toen ik thuis kwam behoorlijk
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |