abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:40:36 #1
63217 -eXtAsE-
Can't Get Enough..
pi_12280021
Ik was overlaatst op een feest (10 days off) en volgens mij is er iets in mn drinken gegooid.. Ik kreeg op een gegeven moment iets te drinken aangeboden van iemand.. (wat k normaal nooit aan zou pakken..) maar ik stond naast diegene toen hij het bestelde dus ik dacht dat t wel te vertrouwen zou zijn.. achteraf niet zo slim.. want ik weet dus helemaal niks meer van die avond..
het stomme is dat ik die avond ook nog eens iedereen kwijt was waarmee ik mee was, en dat zij dus ook niet kunnen vertellen wat ik allemaal uitgevoerd heb.. Ze vertelden me wel dat toen ik ze later op de avond terug gevonden heb, ik naast hen ben gaan zitten (ze zaten ergens op de grond) en dat ik direct in slaap gevallen ben.. komt iemand dit bekend voor?? En weet toevallig iemand of dit GHB kan zijn geweest??? Ik baal er echt super van dat ik niks meer weet van die avond.. wie weet wat ik allemaal gedaan heb!
I'll Try Being Smarter If You Try Being Nicer :)
pi_12280065
Dat zal wel GHB geweest zijn, ja.
Da's goeie shit. .

Ben maar blij dat je er geen alcohol bij gedronken hebt, anders had je deze vraag nuj niet meer kunnen stellen.

Wie?
pi_12280099
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:40 schreef -eXtAsE- het volgende:
Ik was overlaatst op een feest (10 days off) en volgens mij is er iets in mn drinken gegooid.. Ik kreeg op een gegeven moment iets te drinken aangeboden van iemand.. (wat k normaal nooit aan zou pakken..) maar ik stond naast diegene toen hij het bestelde dus ik dacht dat t wel te vertrouwen zou zijn.. achteraf niet zo slim.. want ik weet dus helemaal niks meer van die avond..
het stomme is dat ik die avond ook nog eens iedereen kwijt was waarmee ik mee was, en dat zij dus ook niet kunnen vertellen wat ik allemaal uitgevoerd heb.. Ze vertelden me wel dat toen ik ze later op de avond terug gevonden heb, ik naast hen ben gaan zitten (ze zaten ergens op de grond) en dat ik direct in slaap gevallen ben.. komt iemand dit bekend voor?? En weet toevallig iemand of dit GHB kan zijn geweest??? Ik baal er echt super van dat ik niks meer weet van die avond.. wie weet wat ik allemaal gedaan heb!
GHB is toch dat narcosemiddel voor paarden dus dat je snel in slaap bent gevallen is niet zo heel erg vreemd (al schint dat wel gevaarlijk te zijn) maarja verde kan er weinig aangedaan worden dat je niks meer weet natuurlijk
Even a broken clock is right twice a day.
pi_12280109
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:40 schreef -eXtAsE- het volgende:
das behoorlijk kut
wie zou dit gedaan kunnen hebben
kun je het gezicht nog herkennen van de aanbieder ?
  Redactie Games donderdag 7 augustus 2003 @ 14:45:45 #5
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_12280133
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:42 schreef U-lerZzZ het volgende:
Dat zal wel GHB geweest zijn, ja.
Da's goeie shit. .

Ben maar blij dat je er geen alcohol bij gedronken hebt, anders had je deze vraag nuj niet meer kunnen stellen.

Lekker klaar mee:)
Zou maar effe wat testjes gaan doen bij de GG&GD
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:45:57 #6
63217 -eXtAsE-
Can't Get Enough..
pi_12280136
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:44 schreef Ichi het volgende:

[..]

das behoorlijk kut
wie zou dit gedaan kunnen hebben
kun je het gezicht nog herkennen van de aanbieder ?

Zou het echtniet meer weten.. zou hem niet meer kunnen herkennen dat weet ik wel.. zou er denk ik toch vrij weinig aan hebben.. is op een feest gebeurd he.. en wanneer zie je die mensen nog eens terug..
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:46:32 #7
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_12280146
Fuck zie je wel, toch de glazen verwisseld...
zzz
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:46:33 #8
63217 -eXtAsE-
Can't Get Enough..
pi_12280147
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:45 schreef Fathom het volgende:

[..]

Lekker klaar mee:)
Zou maar effe wat testjes gaan doen bij de GG&GD

GG&GD?? wat is dat???
pi_12280166
GHB heeft een dusdanig blaartrekkende zoute smaak dat je het bijna niet kan missen als het in je drinken zit.

tenzij je al lichtelijk van de wereld was, of zat het in een of ander smerig mixdrankje?

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:49:04 #10
63217 -eXtAsE-
Can't Get Enough..
pi_12280199
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:47 schreef extreme het volgende:
GHB heeft een dusdanig blaartrekkende zoute smaak dat je het bijna niet kan missen als het in je drinken zit.

tenzij je al lichtelijk van de wereld was, of zat het in een of ander smerig mixdrankje?

Ik had al redelijk wat bier op? daarna niet echt veel meer gedronken eigleijk.. Ik kreeg bier van die gast..? maar als ik dat hierboven allemaal lees kan het dan bijna geen GHB zijn geweest???
pi_12280204
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:46 schreef -eXtAsE- het volgende:

[..]

GG&GD?? wat is dat???

nu weet ik het zeker, het was GHB
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:49:48 #12
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_12280215
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:47 schreef extreme het volgende:

klinkt als BreEzaH praat
Signature
pi_12280217
Ik snap echt niet waarom mensen het leuk vinden om andere mensen GHB binnen te laten krijgen op deze manier..
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:51:22 #14
63217 -eXtAsE-
Can't Get Enough..
pi_12280244
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:49 schreef BobRooney het volgende:

[..]

nu weet ik het zeker, het was GHB

Hoezo?? is dat zo'n stomme vraag dan?? Heb niet zoveel verstand van die dingen hoor...
pi_12280246
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:49 schreef -eXtAsE- het volgende:

[..]

Ik had al redelijk wat bier op? daarna niet echt veel meer gedronken eigleijk.. Ik kreeg bier van die gast..? maar als ik dat hierboven allemaal lees kan het dan bijna geen GHB zijn geweest???

GHB in bier proef je sowieso. Het kan ook MDMA zijn geweest, maar dan vind ik het knap dat je in slaap gevallen bent. .
Wie?
pi_12280247
kon je nog wel normaal lopen
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:52:12 #17
63217 -eXtAsE-
Can't Get Enough..
pi_12280256
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:51 schreef Byte_Me het volgende:
kon je nog wel normaal lopen
DÁT weet ik niet eens meer
pi_12280260
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:49 schreef -eXtAsE- het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat niet proeft in bier, als je aan de rode wodka redd bull had gezeten okee, maar in bier kan je het niet missen imho.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_12280276
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:49 schreef rishi120 het volgende:

[..]

klinkt als BreEzaH praat

anders ga je ff iemand anders vervelen.
pi_12280286
Na die avond heb je ook maar meteen deze username op Fok! aangemaakt?
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:53:51 #21
63217 -eXtAsE-
Can't Get Enough..
pi_12280297
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:52 schreef extreme het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat niet proeft in bier, als je aan de rode wodka redd bull had gezeten okee, maar in bier kan je het niet missen imho.

Ok.. GHB kan dus niet...? Iemand enig idee wat het wel geweest kan zijn dan???? O,ja vergeten te vermelden: ik moest toen ik thuis kwam behoorlijk
pi_12280302
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:51 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

GHB in bier proef je sowieso. Het kan ook MDMA zijn geweest, maar dan vind ik het knap dat je in slaap gevallen bent. .

rofl, van mdma kan je niet in slaap vallen.

Met een stevige dosis GHB leggen ze ook olifanten plat. De goede dosis zit vlakbij de overdosis, je hebt dus buitengewoon veel geluk gehad want van de goede dosis ga je niet slapen, maar krijg je een slomotion gevoel.

Lambo of Rekt
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:54:30 #23
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_12280310
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:52 schreef extreme het volgende:

[..]

Dude, ze was al zat....
Signature
pi_12280327
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:53 schreef -eXtAsE- het volgende:

[..]

Ok.. GHB kan dus niet...? Iemand enig idee wat het wel geweest kan zijn dan???? O,ja vergeten te vermelden: ik moest toen ik thuis kwam behoorlijk

rohypnol maybe?
pi_12280329
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:53 schreef -eXtAsE- het volgende:

[..]

GHB kan wel, de verhouding Cola/GHB hoef je niet te proeven, er zit een 50/1 verhouding in het glas. 99% COLA dus.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')