Maak je nou maar niet te druk, het komt allemaal goed met die kleine van je. Je moet het gewoon de tijd gunnen!
Aangezien dit geen bangig kitten is(wildvang ofzo) vermoed ik dat als je niet teveel druk op haar zet ze met een week of 2 toch wel echt zich thuis voelt.
Laat haar maar een beetje haar gang gaan, knuffel als ze wil, maar niet dwingen, ze went snel....
Hij was overigens binnen 10 minuten gewend, duurde wat langer voordat alle andere katten hem geaccepteerd hadden trouwens...
Hij wil nu spelen en niet ge-aaid worden. En dat kun je hem niet afleren. Dus je moet later nog maar eens proberen of ie zin heeft in aaien. Of nu lekker met hem spelen.
quote:Laat hem maar een beetje, doet hij je pijn, dan zeg je duidelijk nee en je stopt met hem aandacht geven.
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
hoe leer je hem af dat als je hem aait, dat hij moet stoppen met krabben, en vingers bijten, ik zeg nee, en dan roep ik ze naam, en dan negeer ik hem,en probeer ik het later nog eens als hij rustig ligt, maar dan doet hij het weer, kijk nu doet het niet zoveel pijn, maar als hij dit gedrag niet afleert kan ik het later moeilijk krijgen, want dan heeft hij scherpe nagels met scherpe tanden etc,
Dit gaat dus vanzelf wel minder worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |