Aaargh dit gaat me weer teveel poen kosten
GVD zit ik straks op vakantie zonder geld om een drankje te kopen
!@#$%@#$^@$%^#^:(
*notitie, ik kan dus niet op m'n werk komen met o.v.
vanwege de werktijden (ploegendienst)
Moet ik ook nog m'n manager bellen dat ik niet kan komen werken.
zou ie dan wel geld overmaken voor een taxi
quote:Méér nietszeggende info.
Op donderdag 7 augustus 2003 03:32 schreef domgo het volgende:
Ik heb een auto van 200frank
quote:Leopold toch !
Op donderdag 7 augustus 2003 03:32 schreef domgo het volgende:
Ik heb een auto van 200frank
quote:Had ik ook laatst, ik rij in een VW Scirocco uit 86 (94), er lopen van je versnellingspook 2 "overbrengers" naar je versnellingsbak, waarschijnlijk is er 1 los! Kijk maar ff na!
Op donderdag 7 augustus 2003 02:46 schreef Flying_Vee het volgende:
Ik kwam dus uit m'n werk en was bijna thuis toen moest ik dus voor een bocht terugschakelen en dat ging GVD niet meerik krijg m'n versnelling niet meer in z'n 3 en 4.
Vreemd genoeg wel in z'n 1 2 5 en achteruit ?Aaargh dit gaat me weer teveel poen kosten
![]()
![]()
quote:Een auto die 2 versnellingewn mist is nog prima mee te rijden.
Op donderdag 7 augustus 2003 03:02 schreef Flying_Vee het volgende:*notitie, ik kan dus niet op m'n werk komen met o.v.
vanwege de werktijden (ploegendienst)
quote:lang leve e sloperijen
Op donderdag 7 augustus 2003 02:46 schreef Flying_Vee het volgende:
Ik kwam dus uit m'n werk en was bijna thuis toen moest ik dus voor een bocht terugschakelen en dat ging GVD niet meerik krijg m'n versnelling niet meer in z'n 3 en 4.
Vreemd genoeg wel in z'n 1 2 5 en achteruit ?Aaargh dit gaat me weer teveel poen kosten
![]()
![]()
quote:niet lang meer waarschijnlijk.
Op donderdag 7 augustus 2003 06:52 schreef Gatso het volgende:[..]
Een auto die 2 versnellingewn mist is nog prima mee te rijden.
Sterkte
quote:Wat voor trage bak heb jij
Op donderdag 7 augustus 2003 08:12 schreef FredvZ het volgende:
Mwah, je kan ook mijn rijstyl overnemen optrekken in zn 2 tot 80kmh en dan naar zn 5... Moet je auto natuurlijk wel trekken, anders ben je nog verder van huis.Sterkte
mijn auto , in zijn 1 tot de 60, in zijn 2 tot de 110 a 120 (niet echt geprobeerd)
iig op zijn top 217 echt km/h
en van 0 - 100 in 7,2 secs
quote:En binnenkort post jij een soortgelijk bericht over je (dan) defecte auto.
Op donderdag 7 augustus 2003 08:15 schreef KatirZan het volgende:[..]
Wat voor trage bak heb jij
mijn auto , in zijn 1 tot de 60, in zijn 2 tot de 110 a 120 (niet echt geprobeerd)iig op zijn top 217 echt km/h
en van 0 - 100 in 7,2 secs
quote:Zoek maar eens een oude post op van mij
Op donderdag 7 augustus 2003 08:24 schreef opacohen het volgende:[..]
En binnenkort post jij een soortgelijk bericht over je (dan) defecte auto.
Deze gaat niet zo snel, tenzij ik hem echt trap! Zolang mijn rpm onder 5200 toeren blijft is er niets aan de hand (als ie warm is, na 34 km (dan is je olie warm )).....enne, max rpm is 7400 rpm
quote:herinner mij eraan nooit een bod uit te brengen op zo'n gare rammelbak als die van jou over 1-2 jaar, als het niet nu al zo ver is.
Op donderdag 7 augustus 2003 08:27 schreef KatirZan het volgende:[..]
Zoek maar eens een oude post op van mij
Daarin staat mijn oude auto
Die was wel kapoet....
Deze gaat niet zo snel, tenzij ik hem echt trap! Zolang mijn rpm onder 5200 toeren blijft is er niets aan de hand (als ie warm is, na 34 km (dan is je olie warm
)).....enne, max rpm is 7400 rpm
quote:Excuses???????
Op donderdag 7 augustus 2003 09:18 schreef dr.dunno het volgende:[..]
herinner mij eraan nooit een bod uit te brengen op zo'n gare rammelbak als die van jou over 1-2 jaar, als het niet nu al zo ver is.
en er nog trots op zijn ook nog
Ik zal het ff uitleggen,
6 maanden terug kocht ik een Daihatsu Charade 1.3 Ti Special uit 86 voor 300 euro wegens geldgebrek, deze auto was al rijp voor de sloop, maar ik kon er nog ongeveer een paar maanden mee rijden, zodat ik kon sparen voor een betere auto..... >>> auto overleed 5 maanden later...
2 weken terug was ik op zoek naar een nieuwe, wegens opeens bulkend geld...
Daar ik op zoek was naar pittige bak ging ik dus ten eerste kijken naar een Toyota Celica......
Bij het bedrijf waar ik kwam stond een VW Scirocco GTX 16v 1.8i....
Super geile auto
Ik heb de auto laten nakijken door een kennis van mij, die werkt als monteur (al 17 jaar) bij een VW dealer....
De auto werd uitermate goed gekeurd...
Conclusie : kopen
Nu laat ik de auto elke maand nakijken, en eens per jaar een grote beurt....
Enne, auto kennis komt goed van pas!!!!!!
Dus ga nou niet lopen zeiken over iets wat je niet weet
overdrijven is ook een kunst....
quote:Nee, het is de "link" tussen pook en versnellingsbak, mijn idee!
Op donderdag 7 augustus 2003 09:34 schreef dJ-Zcore het volgende:
Dan is je auto dus niet kapot, maar je versnellingsbak...overdrijven is ook een kunst....
quote:geweldig, maar je vergeet
Op donderdag 7 augustus 2003 09:33 schreef KatirZan het volgende:2 weken terug was ik op zoek naar een nieuwe, wegens opeens bulkend geld...
Daar ik op zoek was naar pittige bak ging ik dus ten eerste kijken naar een Toyota Celica......
Bij het bedrijf waar ik kwam stond een VW Scirocco GTX 16v 1.8i....
Super geile auto
quote:q.e.d.
Enne, auto kennis komt goed van pas!!!!!!
Dus ga nou niet lopen zeiken over iets wat je niet weet
quote:Een auto heeft altijd veel te lijden als in elke versnelling tot het uiterste getrokken wordt. Zeker boven de 100.000 km dan beginnen de problemen te komen. Ik heb zelf een opleiding in de autobranche gehad, een poosje bij een autodealer gewerkt daarna en heb veel van zulk soort gastjes met zure gezichten een flinke rekening zien betalen
Op donderdag 7 augustus 2003 10:47 schreef dr.dunno het volgende:[..]
geweldig, maar je vergeet
1. een auto er misschien qua uiterlijk goed uitziet, maar er zijn en blijven altijd zaken die je alleen kan zien door de hele zaak uit elkaar te halen.
2. bij een "pittig rijgedrag" komt niet alleen bandenslijtage te kijken, maar ook zwaar lijden van koppelingsplaat, transmissie, motor, dynamo, uitlaat, wielophanging, dempers, vering, carosserie, stuurinrichting, etc.
3. dus excuses, nee, en zeker niet aan een newbie.
[..]q.e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |