En alvast even voor de mensen die zeggen dat het een hittegolf is...
vandale: hit·te·golf (de ~)1 periode met zeer heet weer
kramers: hit·te·golf (de; golven) periode van grote hitte
alsof een temperatuur boven 30 graden Celsius gelijk staat aan 'zeer heet' of 'grote hitte' tsssssssssssk
quote:Het is echt werkelijk nooit goed !!!
Op donderdag 7 augustus 2003 02:23 schreef MTVGN het volgende:
Ff zeuren, mij kan het haast niet warm genoeg wezen... ik loop de laatste dagen gewoon in spijkerbroek en t-shirt, maar ja in Eelde worden dan ook nog geen temperaturen boven de 30 graden gemeten. Oftewel:
Waar blijft die warmtegolf?En alvast even voor de mensen die zeggen dat het een hittegolf is...
alsof een temperatuur boven 30 graden Celsius gelijk staat aan 'zeer heet' of 'grote hitte' tsssssssssssk
http://www.knmi.nl/voorl/nader/hittegolf.htm
quote:dus is er vandaag sprake van een hittegolf (derde dag met een temperatuur van 30+ in de Bilt)
In Nederland is officieel sprake van een hittegolf als de maximumtemperatuur in De Bilt gedurende tenminste vijf dagen elke dag 25 graden of hoger is (zomerse dagen) en in dat tijdvak bovendien op zeker drie dagen minstens 30 graden is bereikt (tropische dagen).
quote:Je moet op de site van KNMI kijken. Woordenboek zijn wat betreft wetenschappelijk info zeer klunzig.
En alvast even voor de mensen die zeggen dat het een hittegolf is...
Het KNMI noteerd officieel een hittegolf als de temperatuur in De Bilt (want daar zit het KNMI ) als de temperatuur in een aangesloten periode van 5 dagen minstens boven 25 graden uitkomt waarvan 3 dagen boven de 30 graden.
quote:Godverdomme. Dat gekanker altijd hier over users. Waarom moet jij toch zo zeiken
Op donderdag 7 augustus 2003 02:29 schreef Celithramir het volgende:
Godverdomme. Dat gekanker altijd hier om het weer. Waarom moet iedereen toch zo zeiken.
* SirPsycho is rondjes aant rennen
Aaaargh opwarming aarde, el nino, ijsbrokken smelten, fisticks te duur, aaaaaaaaargh
Maar je moet het zelf weten, held.
quote:Nope de zomer is nog helemaal niet zo warm. Het warmtegetal in De Bilt van 3 augustus staat op 76,6 aan het eind van augustus 1947 stond het getal op 221,3. Dat is dus nog wel wat hoger dan nu. Hoewel we nog niet eind augustus hebben gehaald denk ik niet dat het record van 1947 wordt gebroken.
Op donderdag 7 augustus 2003 02:34 schreef SirPsycho het volgende:
We gaaan eraaaaaan!!!!!!* SirPsycho is rondjes aant rennen
Aaaargh opwarming aarde, el nino, ijsbrokken smelten, fisticks te duur, aaaaaaaaargh
quote:We gaan niet dood?
Op donderdag 7 augustus 2003 02:43 schreef Steijn het volgende:[..]
Nope de zomer is nog helemaal niet zo warm. Het warmtegetal in De Bilt van 3 augustus staat op 76,6 aan het eind van augustus 1947 stond het getal op 221,3. Dat is dus nog wel wat hoger dan nu. Hoewel we nog niet eind augustus hebben gehaald denk ik niet dat het record van 1947 wordt gebroken.
quote:shit had de popcorn al klaar
Op donderdag 7 augustus 2003 02:44 schreef SirPsycho het volgende:[..]
We gaan niet dood?
quote:Sommige ouderen wel
Op donderdag 7 augustus 2003 02:44 schreef SirPsycho het volgende:[..]
We gaan niet dood?
quote:Maar WIJ gaan niet dood?
Op donderdag 7 augustus 2003 02:50 schreef Steijn het volgende:[..]
Sommige ouderen wel
mijn oma is tijdens de hitte golf van 1990 overleden.
quote:Ik denk het niet, trouwens de zomer van 47 is ook door de meesten overleefd. Er zijn wel mensen die onder extremere omstandigheden leven. Maak je geen zorgen
Op donderdag 7 augustus 2003 02:51 schreef SirPsycho het volgende:[..]
Maar WIJ gaan niet dood?
quote:Pffff gelukkig zeg heej!! Maar we gaan dood door de kerncentraleramp die eraan komt vanuit duitsland
Op donderdag 7 augustus 2003 02:54 schreef Steijn het volgende:[..]
Ik denk het niet, trouwens de zomer van 47 is ook door de meesten overleefd. Er zijn wel mensen die onder extremere omstandigheden leven. Maak je geen zorgen
AAAAAAAAAAAAAAAARGH
quote:Houdt de jeugd die vakantie gaat zich nog een beetje in???
Op donderdag 7 augustus 2003 02:59 schreef -Frank- het volgende:
Hier op Terschelling is het een heerlijk weertje! Mag nog wel even aanhouden zo
quote:[offtopic]
Op donderdag 7 augustus 2003 03:00 schreef Steijn het volgende:[..]
Houdt de jeugd die vakantie gaat zich nog een beetje in???
quote:Ben jij bejaard ofzo?
Ff zeuren, mij kan het haast niet warm genoeg wezen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |