quote:Jazeker! Ik heb net even snel geteld. Er is sinds jouw actie een keer of 186 vanuit een Fok!-topic naar mijn site doorgeklikt. Waarvoor dank. (Niet dat ik het idee heb dat er veel mensen zullen blijven hangen, maar toch.
Op vrijdag 15 augustus 2003 02:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oja, wat ik me nog afvroeg, zou mijn actie voor broer's weblog nog wat hebben uitgehaald?
Moet ik nog iets voor jou terug doen in mijn sig?
quote:En heb je ook gelezen?
Op vrijdag 15 augustus 2003 02:31 schreef Stranger het volgende:
Ik kan me van zeker 2 keer herinneren dat ik op de link heb geklikt en wat heb gescrollt op die pagina. Ja dus.
quote:Zouden daar veel mensen op klikken, denk je? En dan nog: zouden wij wel ongeveer dezelfde doelgroep aanspreken?
Op vrijdag 15 augustus 2003 02:32 schreef PrivateRyan het volgende:
Zal ik hem eens (tijdelijk, want blablabla) toevoegen aan de favo-lijst op flabber?
quote:Heu...
Op vrijdag 15 augustus 2003 02:37 schreef PrivateRyan het volgende:
Maar wie zit er nou niet op flabberusers te wachten?.
quote:Slaap lekker
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:36 schreef Darkinforcer het volgende:
ik heb het weer gehad voor vandaag, rare dag.Beetje dubbelgevoel.Slaapze luitjes
Owja, ik ben er dus, zoals jullie kunnen zien
quote:Heb jij zelf geen plannen in die richting? Volgens mij kun jij een behoorlijk publiek aanspreken met een weblog.
Op vrijdag 15 augustus 2003 02:41 schreef Lamon het volgende:
Ik heb er ook op geklikt.
quote:Dat heb ik net gedaan...
Maar misschien kan broer dat zelf binnenkort komen vertellen.
quote:en tot hoe laat blijf jij dan?
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:38 schreef Cora het volgende:
Joehoe!
Ik ben er nog.
Ik denk dat ik vandaag de enige bikkel word.![]()
quote:Hee jij daar
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:38 schreef Cora het volgende:
Joehoe!
Ik ben er nog.
Ik denk dat ik vandaag de enige bikkel word.![]()
* Darkinforcer schaamt zich
quote:haha, dat heb ik ook hoor, ik kan ook niet stoppen met fokken, ga rusitg de hele nacht achter elkaar door
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:47 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
Hee jij daar
ik ben jou nog steeds niet vergeten. Misschien word ik de stiekeme bikkel, ik zeg wel dat ik slaap maar ondertussen ben ik gewoon verslaafd aan fok.Na een tijdje rustig aan te hebben gedaan op fok.
* Darkinforcer schaamt zich
* dat zal wat worden als ik weer naar school moet*
quote:Ik ben te lui..
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:38 schreef broer het volgende:
Heb jij zelf geen plannen in die richting? Volgens mij kun jij een behoorlijk publiek aanspreken met een weblog.
Ik heb al een levenlang niet de motivatie gehad om mijn potentie volledig tot zijn recht te laten komen. Maar daar kan ik wel mee leven.
Toch hulde voor de man die deze moeite wel gewoon kan nemen, zoals het hoort.
Ik zou jou trouwens ook wel graag zien als recensent van het een of ander. Het zou je goed passen...
quote:Ja ik weet precies wat je bedoelt, geldt voor mij ook.Hoe ik weer in een normaal ritme moet terechtkomen, god mag het weten.Niet dat ik geloof maar toch
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:49 schreef Sylvana het volgende:[..]
haha, dat heb ik ook hoor, ik kan ook niet stoppen met fokken, ga rusitg de hele nacht achter elkaar door
* dat zal wat worden als ik weer naar school moet*
Dus tot hoe vroeg ga jij het maken dan
quote:Ik eigenlijk ook.
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:55 schreef Lamon het volgende:
Ik ben te lui..
quote:Een log hoef je niet dagelijks te updaten. Een keer in de week een scherp stuk is ook genoeg.
Je kunt het al zien op het forum. Eens in de zoveel tijd voel ik me geinspireerd genoeg om de zaken die mij na aan het hart liggen met gepaste overgave te bespreken.
De rest van de tijd ga ik gewoon voor de lange halen, snel thuis- en huis, tuin en keukenreacties.
quote:Klinkt niet ambitieus. Daar hou ik wel van. Maar toch vind ik het jammer. Hoe komt het dat je daar wel mee kan leven, terwijl je weet dat je de potentie wél hebt?
Ik heb al een levenlang niet de motivatie gehad om mijn potentie volledig tot zijn recht te laten komen. Maar daar kan ik wel mee leven.
quote:Ikke?
Toch hulde voor de man die deze moeite wel gewoon kan nemen, zoals het hoort.
quote:Recensent van voortuintjes voor het plaatselijke sufferdje. Dat lijkt mij ook wel wat.
Ik zou jou trouwens ook wel graag zien als recensent van het een of ander. Het zou je goed passen...
quote:ik blijf nog wel een uur of 20 wakker, kan vandaag de hele dag niet slapen, dus zal wel zondagnacht worden voordat ik een keer slaap
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:59 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
Ja ik weet precies wat je bedoelt, geldt voor mij ook.Hoe ik weer in een normaal ritme moet terechtkomen, god mag het weten.Niet dat ik geloof maar toch
Dus tot hoe vroeg ga jij het maken dan
quote:oke, slaap lekker
Op zaterdag 16 augustus 2003 04:08 schreef Vision het volgende:
* Vision moet om 8 uur al weer opstaan. Zal zo toch maar eens 't bed in kruipen
quote:Voortuintjes zijn meer voor de gepensioneerde brugwachter. Maar een klaagzang over de triviale problemen waarmee het dorp/de stad kampt, zou volgens mij een aardige bezigheid kunnen zijn.
Op zaterdag 16 augustus 2003 04:00 schreef broer het volgende:
Recensent van voortuintjes voor het plaatselijke sufferdje. Dat lijkt mij ook wel wat.
Mijn neef heeft ooit geschreven voor het plaatselijke Wassenaarse krantje. Hij vond het heerlijk, al die zogenaamde burgelijke ongehoorzaamheid in scherpe volzinnen vertalen.
Door het zo klein te houden, heb je wel meteen het grootse deel van je potentiele publiek te pakken, dat moet bijna wel een fijn gevoel geven.
quote:Ik heb toevallig een aantal weken geleden meegedaan aan een zogenoemde columnistenwedstrijd voor de plaatselijke weekkrant. (Een soort open sollicitatie voor de vacature van columnist.) Toch nog een ding met een oplage van zo'n twee-, driehonderduizend, gok ik. Ik heb er nog niets van gehoord.
Op zaterdag 16 augustus 2003 04:16 schreef Lamon het volgende:
Maar een klaagzang over de triviale problemen waarmee het dorp/de stad kampt, zou volgens mij een aardige bezigheid kunnen zijn....al die zogenaamde burgelijke ongehoorzaamheid in scherpe volzinnen vertalen.
Door het zo klein te houden, heb je wel meteen het grootse deel van je potentiele publiek te pakken, dat moet bijna wel een fijn gevoel geven.
Maar mijn bedoeling zou inderdaad zijn flink te klagen over losliggende stoeptegels en verkeerd geplaatste eenrichtingsverkeersborden. Lekker over niks, dus.
Trouwens: waar is I.R.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |