quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 02:27 schreef Lamon het volgende:[..]
Heb ik geprobeerd, maar de vrouwelijke klanten in de winkel voelde zich een beetje geintimideerd, wanneer ie zomaar rechtop ging staan..
Mijn God, ooit was ik nog een poster met niveau..
Je moet hem ook aanleren dat hij vriendelijk kijkt en netjes groet.
quote:haha
Op dinsdag 12 augustus 2003 02:32 schreef Kielef het volgende:[..]
Zó gróót?
Je moet hem ook aanleren dat hij vriendelijk kijkt en netjes groet.
quote:Nee. Maar het schijnt dat vrouwen zich ook geintimideerd kunnen voelen door kleine penissen in erectie in het openbaar.
Op dinsdag 12 augustus 2003 02:32 schreef Kielef het volgende:Zó gróót?
Gaan we echt door met de penisgeorienteerde grappen?
quote:tis laat he
Op dinsdag 12 augustus 2003 02:35 schreef Lamon het volgende:[..]
Nee. Maar het schijnt dat vrouwen zich ook geintimideerd kunnen voelen door kleine penissen in erectie in het openbaar.
![]()
dan gaat het altijd over sex en aanverwante zaken
quote:Nee ik heb goed nieuws:
Nee. Maar het schijnt dat vrouwen zich ook geintimideerd kunnen voelen door kleine penissen in erectie in het openbaar.
![]()
quote:Was geen grap.
![]()
Was echte serieuze belangstelling.
quote:Nou ja, toch nog 5% dan. Da's beter dan niets.
Op dinsdag 12 augustus 2003 02:37 schreef ullie het volgende:
Nee ik heb goed nieuws:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31460
quote:Ik heb vannacht maar 3 uur slaap gehad, omdat ik veel te vroeg naar het ziekenhuis moest.
Op vrijdag 15 augustus 2003 02:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bonjour.Ben inmiddels ook alweer bijna 21 uur wakker.
.
Ik ben derhalve ook tamelijk chagrijnig nu.
En ik had nog een semi-amusante ode voor jou als vriendelijke buurtFOK!ker zijnde, trouwens: Ode aan uw vriendelijke buurtFOK!ker.. mocht je hem nog niet gelezen hebben.
Kan niet wegblijven natuurlijk
quote:Maar je leeft nog?
Op vrijdag 15 augustus 2003 02:26 schreef Lamon het volgende:[..]
Ik heb vannacht maar 3 uur slaap gehad, omdat ik veel te vroeg naar het ziekenhuis moest.
En vervolgens maakt dat grote licht van een chirurg niet eens een paar rontgenfoto's, maar gaat dingen verkondigen die ik ook zonder een medische opleiding wel kon bedenken. Wat mijn bezoek precies compleet zinloos maakte.Ik ben derhalve ook tamelijk chagrijnig nu.
quote:Wow. Gaaf.
En ik had nog een semi-amusante ode voor jou als vriendelijke buurtFOK!ker zijnde, trouwens: Ode aan uw vriendelijke buurtFOK!ker.. mocht je hem nog niet gelezen hebben.![]()
Nee, dat had ik natuurlijk nog niet gelezen (omdat ik vanochtend om kwart voor 6 opmoest had ik semi-bikkeltijd maar laten schieten) anders had ik, welopgevoed zijnde, wel bedankt. Maar ik waardeer het gebaar *snif*.
En dan ga ik nu heel gelukkig slapen.
quote:Ik kan me van zeker 2 keer herinneren dat ik op de link heb geklikt en wat heb gescrollt op die pagina. Ja dus.
Op vrijdag 15 augustus 2003 02:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oja, wat ik me nog afvroeg, zou mijn actie voor broer's weblog nog wat hebben uitgehaald?
quote:Zal ik hem eens (tijdelijk, want blablabla) toevoegen aan de favo-lijst op flabber?
Oja, wat ik me nog afvroeg, zou mijn actie voor broer's weblog nog wat hebben uitgehaald?
quote:Dat zou heel lief zijn.
Op vrijdag 15 augustus 2003 02:32 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Zal ik hem eens (tijdelijk, want blablabla) toevoegen aan de favo-lijst op flabber?
Denk ik tenminste. Maar misschien zit broer wel helemaal niet te wachten op flabberusers. Wie zal het zeggen.
Nou ja, ik ga echt slapen *bah*.
quote:Dan wacht ik nog wel even.
Op vrijdag 15 augustus 2003 02:33 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dat zou heel lief zijn.
Denk ik tenminste. Maar misschien zit broer wel helemaal niet te wachten op flabberusers. Wie zal het zeggen.
Nou ja, ik ga echt slapen *bah*.
Maar wie zit er nou niet op flabberusers te wachten? .
quote:Ik heb er ook op geklikt.
Maar misschien kan broer dat zelf binnenkort komen vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |