WAAROM!!!!
Jezus ik ben ook maar een gewone nerd die haar werkt doet.. meer nie
quote:Gaatet meissie....
Op woensdag 6 augustus 2003 23:53 schreef miss_bleu het volgende:
Waarom word er naar me gekeken alsof ik compleet gestoord ben dat ik in de ict zit.
Waarom word ik opeens aangevallen door mannen omdat ze het zo bijzonder vinden dat een vrouw wat van een pc af weet.WAAROM!!!!
Nerds !
quote:(Die is compleet gestoord...)
Waarom word er naar me gekeken alsof ik compleet gestoord ben dat ik in de ict zit.
Waarom word ik opeens aangevallen door mannen omdat ze het zo bijzonder vinden dat een vrouw wat van een pc af weet.WAAROM!!!!
Tijd voor een andere mod.
quote:Het feit dat je hier mod bent zegt toch meer dan genoeg over je dagelijkse werkzaamheden?
Wees er trots op . Mensen hebben altijd wel wat te zeuren, zeker als je iets anders doet dan het gros van de vrouwen
oh wat zei je trouwens? jij...een meisje in de IT??? kan dat????
(gniffel gniffel)
Ander modje graag, deze is op....
Nee hoor, werelds toch dat je gewoon kunt doen wat je wilt qua werk?
Zijn er zeker ook nog die dan vragen 'oohh, dan ben je zeker helpdeskmedewerkster (lees : telefoniste)'
Lekker laten gaan!
quote:Niks mis mee!
quote:Wat zeggen ze dan? (just curious)
Waarom word ik opeens aangevallen door mannen omdat ze het zo bijzonder vinden dat een vrouw wat van een pc af weet.
bij ons op school heb je ongeveer 200 ICT-studenten en maar 1, jah je hoort het goed, 1 persoon is een dame... ![]()
Zou ook willen dat ik op een andere school zat, want ICT is wel leuk, maar om nou te zeggen dat ik 10'en haal, neej, mijn decaan vond dat ik daar maar naartoe moest gaan, en zie hier het resultaat
Nog 1,5 jaar trouwens
Verder moet je niet zo miepen, het is ook een uitzonderlijk iets, een leuk meisje in de ICT. Ik werk er al 12 jaar in, en je bent een van de HELE weinige leuke meiden. Dan krijg je dit....
.
Tja ik weet het niet.
MIsshcien omdat er niet zoveel vrouwen zijn die zoiets als ict doen. ![]()
Maar meer SPW of PABO (HPO tegenwoordig)
En niemand kijkt mij raar aan hoor..
Misschien doe je het dan wel niet goed
edit: de vooroordelen zijn natuurlijk wel vervelend..
[Dit bericht is gewijzigd door Phaelanx op 07-08-2003 00:12]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |