Loodrecht is wel een idee, ik zie inderdaad, als je op tv bent, nooit een afternoon-shadowquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:41 schreef Lucille het volgende:
Eerst warm water, dan het schuim goed inmasseren waardoor de haartjes soepel worden. En alleen met de haren mee scheren is nooit zo'n goed idee voor een goed resultaat, alleen handig als je baardharen erg lang zijn (ofwel als je je een paar dagen niet scheert). Probeer eens loodrecht op de haarrichting te scheren. En als dat gedaan is weer opnieuw een beetje schuim en dan tegen de haarrichting in. En neem wel een scherp mesje, die uitsleg ontstaat meestal doordat er botte mesjes gebruikt worden.
Ja okee, maar 5x scheren met 1 mesje zoals hij zegt vind ik wel meevallen, dan doe je er wel ff mee.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:05 schreef Hitman het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ze niet 5 keer meegaan, maar dat het een hele dure "hobby" wordt als je ze zo weinig gebruikt!
Serieus? Ik heb alleen ervaring met de Turbo en eigenlijk nooit aan gedacht om de gewon Mach3 te kopen. Hebben mensen ervaring met beide om zodoende een oordeel te kunnen vellen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:14 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Nepzooi. Gewone Mach3 gaat stukken beter...
hahahaquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:11 schreef dr.dunno het volgende:
[afbeelding]
De methode van Yul Brynnerquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:11 schreef dr.dunno het volgende:
[afbeelding]
1 ribbeltje is een beetje anders; het wezenlijke verschil is er niet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:24 schreef Hitman het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb alleen ervaring met de Turbo en eigenlijk nooit aan gedacht om de gewon Mach3 te kopen. Hebben mensen ervaring met beide om zodoende een oordeel te kunnen vellen?
ga lezenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:45 schreef DoctorB het volgende:
iedere mongool weet onderhand toch wel dat je EERST met de groeirichting meeeee moet scheren, vervolgens opnieuw inzepen en TEGEN de groeirichting in scheren....
en je zak doe je gewoon met veet. Daar wil je niet per ongeluk insnijden...
ga je scheren, oh ja, en gebruik eens een MERK scheergel ipv basismarkt schuim (vanmorgen vers geschept van het noordzee strand)quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:50 schreef River-X het volgende:
[..]
ga lezen![]()
gilette is toch wel merk genoegquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:54 schreef DoctorB het volgende:
[..]
ga je scheren, oh ja, en gebruik eens een MERK scheergel ipv basismarkt schuim (vanmorgen vers geschept van het noordzee strand)
Héééé, plotseling wel glad en geen uitslag!
goh!
Olie is écht zoveel beter. Ik gebruik het nu iets meer dan een jaar geloof ik (door een topic op Fok op gewezen) en ik zou niet anders meer willen. Je krijgt er absoluut geen vette kop van. 3 druppeltjes waarvan er natuurlijk ook weer een laagje afgaat als je scheert. Een frisse huid, zonder irritatie en zo glad als babybilletjes (mits goed gescheerd natuurlijk).quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:27 schreef Steve-O het volgende:
is olie echt zoveel beter daar krijg je toch zo'n vette kop van![]()
Eeentje nemen zonder alcohol.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:51 schreef River-X het volgende:
van aftershave krijg ik helemaal een geiriteerde rode huid
ik gebruik nu een andere creme gewoon voor me gezicht, anders kan ik me mond bijna niet bewegen(zo droog is me huid na het douche)quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Eeentje nemen zonder alcohol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |