Dat gebruik je gewoon ipv schuim?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:53 schreef Allan24 het volgende:
Ik gebruik al enige tijd scheerolie in plaats van -schuim:
[afbeelding]
Ideaal spul als je 't mij vraagt, je kunt precies zien wat je doet en het geeft z.g.a. geen irritaties!
Yep... 3 of 4 druppels, beetje water, 30 seconden laten intrekken en scheren maar. Even afspoelen, klaarquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat gebruik je gewoon ipv schuim?
Dat moet ik dit weekend maar eens proberenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:09 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Yep... 3 of 4 druppels, beetje water, 30 seconden laten intrekken en scheren maar. Even afspoelen, klaar
Wat kost zoiets? Duurder dan mijn gilette scheerschuim? (4 halen 3 betalen bij de lukasklamerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:53 schreef Allan24 het volgende:
Ik gebruik al enige tijd scheerolie in plaats van -schuim:
[afbeelding]
Ideaal spul als je 't mij vraagt, je kunt precies zien wat je doet en het geeft z.g.a. geen irritaties!
maar nu zie je na een paar uurtjes gewoon al stoppelsquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:47 schreef Marsepein het volgende:
Tegen de haargroeirichting in scheren kan tot onstekingen leiden. De haartjes worden daardoor te kort afgeschoren, en kunnen 'ingroeien'. Dat kan tot een vervelende en pijnlijke onsteking leiden, niet zelden door een dokter behandeld.
Dus liever iets minder glad.
Paar dagen glad blijven is onmogelijk, tenzij je je baarharen epileert. Je kan de haren niet verder afscheren dan tot de huidopppervlakte. Daardoor zal je na een dag altijd weer stoppels hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:50 schreef Wezli het volgende:
[afbeelding]
Met zo'n soort mes schijnt het echt glad te worden, en blijft het een paar dagen zo (gehoord bij de TV kapper). Alleen waar koop je die?
Je moet vragen of je vriendin voortaan je zak scheert, je kunt er zelf niet goed bij blijkbaar..quote:Hoe krijg ik me nou eens GLAD geschoren en zonder uitslag.
5 keer!? Dan gebruik je zeker geen Gilette Mach 3 Turbo. Kost me iedere keer weer 30 euro voor 16 mesjes...quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:49 schreef amvanwel het volgende:
Inderdaad, botte mesjes zijn zwaar irritant. Ik gebruik een mesje meestal 5 keer en dan neem ik een nieuwe. Duur, maar nauwelijks last van uitslag meer.
Dat is wel heel duur inderdaad.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:49 schreef amvanwel het volgende:
Inderdaad, botte mesjes zijn zwaar irritant. Ik gebruik een mesje meestal 5 keer en dan neem ik een nieuwe. Duur, maar nauwelijks last van uitslag meer.
Ik heb Mach3 en kan probleemloos 5x scheren met 1 mesjequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:55 schreef Hitman het volgende:
[..]
5 keer!? Dan gebruik je zeker geen Gilette Mach 3 Turbo. Kost me iedere keer weer 30 euro voor 16 mesjes...
Ik bedoel ook niet dat ze niet 5 keer meegaan, maar dat het een hele dure "hobby" wordt als je ze zo weinig gebruikt!quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:03 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Ik heb Mach3 en kan probleemloos 5x scheren met 1 mesje
Gilette contour of plus zie zijn pas ruk, na 2x nieuw mesje nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |