abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12267490
1 en ik heb er geen probleem mee het weer te doen mocht de mogelijkheid zich voor doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 06-08-2003 22:57]

X
X
X
pi_12267518
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:48 schreef -eXtAsE- het volgende:
2.. dus valt nog mee Wel irritant dat sommigen het gelijk zo serieus opvatten.. terwijl t bij mij alleen om de sex ging..
Is het niet makkelijker/eerlijker om van te voren te zeggen dat het aar voor en nacht is?
pi_12267724
10 ofzo
of het een goed alternatief is? ook een goed suplemant iig.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:57:19 #29
12750 Hrun
Special Obedience
pi_12267740
helemaal geen.
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_12267775
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:48 schreef Swiffy het volgende:
hebben jullie(degene met ervaring) nog goede tips?
Laat je niet naaien, daarmee bedoel ik natuurlijk niet de daad, maar doe het alleen met een kerel die je direct toen je de kroeg binnen kwam al aantrekkelijk vond.
Doe het nooit, nooit wanneer je het eigenlijk niet wil.
Doe niet krampachtig, dat werkt meestal niet, dan knappen ze af.
kom niet wanhopig over, wees maar een beetje arogant, dat vinden ze vaak best leuk.
Geniet van het spel, dat is het belangrijkste.
En doe het altijd, altijd veilig. Ook erg belangrijk. Wanneer een kerel het niet veilig wil, vergeet je ego, of aardig gevonden willen worden... laat hem maar lekker afknappen, boeiend, je wilde verder toch al geen verkering. Weg met die kerel.
Wat erg kan helpen is er een rubber ompijpen, zeker wanneer ze wat aangeschoten zijn, genieten ze dan alleen maar van jou pijpkunsten, en hebben ze pas na de daad door dat er een rubber omheen zat.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een kerel daarna afknapte.
Meestal oogst je dan een hoop bewondering. Wat weer erg goed is voor je ego.
Probeer ook geen diepe gesprekken aan te gaan, je kunt alleen maar op hem afknappen, of verliefd worden, en bijde is dus niet de bedoeling.

Suc6 ermee..... geniet maar een beetje.

sub/
pi_12268243
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:58 schreef mantamanta het volgende:

[..]

Laat je niet naaien, daarmee bedoel ik natuurlijk niet de daad, maar doe het alleen met een kerel die je direct toen je de kroeg binnen kwam al aantrekkelijk vond.
kom niet wanhopig over, wees maar een beetje arogant, dat vinden ze vaak best leuk.
En doe het altijd, altijd veilig. Ook erg belangrijk. Wanneer een kerel het niet veilig wil, vergeet je ego, of aardig gevonden willen worden... laat hem maar lekker afknappen, boeiend, je wilde verder toch al geen verkering. Weg met die kerel.
Wat erg kan helpen is er een rubber ompijpen, zeker wanneer ze wat aangeschoten zijn, genieten ze dan alleen maar van jou pijpkunsten, en hebben ze pas na de daad door dat er een rubber omheen zat.
Probeer ook geen diepe gesprekken aan te gaan, je kunt alleen maar op hem afknappen, of verliefd worden, en bijde is dus niet de bedoeling.

Bedankt voor je tips!
Wat betreft het veilig doen, dat was ik toch al van plan. Als hij dat niet wil dan heeft hij echt vette pech, dan bekijkt ie het maar
Dat geld ook als ik eigenlijk niet wil, das dan pech voor hem maar daar komt ie wel overheen . Ik ben niet zo'n meisje wat dan geen nee durft te zeggen.
Da ompijpen is een goed idee, moet ik maar wel eerst even oefenen want anders lukt misschien niet en das dan ook weer zo lullig
pi_12268754
3 en nee het schept verwachtingen behalve als het sletten zijn!
pi_12269315
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:15 schreef Swiffy het volgende:
[..]
Dat ompijpen is een goed idee, moet ik maar wel eerst even oefenen want anders lukt misschien niet en das dan ook weer zo lullig
even oefenen op een banaan... beetje genant, maar werkt wel.
Of een vriendje om op te oefenen, maar jha, daar ontbrak het nou net aan
sub/
pi_12269357
Geen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_12269360
4 ... 1 ervan is een stalker gworden
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:06:34 #36
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12269394
0 en nee.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 7 augustus 2003 @ 02:32:29 #37
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_12271390
quote:

[..]

vraagje:
ik zou als man wel meer one night stands willen heb er nu eentje gehad voor het eerst in m'n leven,

maar ik kon heel goed met die vrouw praten en hoe kom je zover tot de daad dat het gebeurt je moet elkaar toch wat zeggen onderweg naar elkaars huis of het ergens over hebben....

of zeg je nixx en ben je soms alleen maar bezig, lijkt me dat je elkaar toch een beetje leert kennen voordat je het met iemand doet

keep up the good work!
pi_12271435
5, en een paar zijn voor herhaling vatbaar geweest
enjoy life!
pi_12320806
3. Vond er niks aan. Je mist toch 'iets'.
pi_12320816
0, en geen idee. Maar als ik mezelf een beetje ken is dat geen succes
pi_12320823
Geen een, niet met sex erbij iig.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_12320855
Uhm

* Roellio denkt na....

* Roellio telt

Stuk of 6 en ja

En mijn eeuwige tip: jointje voor het sexen

pi_12320911
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:17 schreef Roellio het volgende:
Uhm

En mijn eeuwige tip: jointje voor het sexen

lekkere slome sex ja!
doe mij maar weed na de sex!
moe en lui tegelijk
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 16:28:41 #44
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_12322761
Een stuk of 6. Je moet wat in de periode dat je vrijgezel bent. Sex stelde meestal niet veel voor, iedereen is dan toch met zijn eigen bevrediging bezig, dat werkt niet. WeL heel goed voor je zelfvertrouwen/ego. Als ik 's ochtends naar buiten stapte had ik echt een grote smile op mn bek. ;p
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_12324102
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:21 schreef kaminawanalaya het volgende:

[..]

lekkere slome sex ja!
doe mij maar weed na de sex!

Smaken verschillen.
pi_12324201
quote:
*knip*
Ben jij een corpsmatras??

Just asking

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 18:35:09 #47
1234 HiZ
Istanbullu
pi_12324445
veel en ik vond het meestal leuk
pi_12324457
Jezus man

Dit is egt wel zo'n [WAUW MAN, IK BEN VET COOL TOPIC

spoiler:

2
pi_12326618
Sjah ik heb ook wel eens mensen gehad waar ik meerdere keren sex mee had maar geen relatie, telt dat ook?
Zo ja euh;3 (eigenlijk 4 want was er 1 van plan maar tis uiteindelijk mn vriend geworden )
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:51:41 #50
62182 Georges
That's the shit
pi_12326655
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:36 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Jezus man

Dit is egt wel zo'n [WAUW MAN, IK BEN VET COOL TOPIC

spoiler:

2

Daar heeft het niks mee te maken. Ik vroeg me gewoon af hoe de ervaringen zijn. Of het wel of niet ok is enz.
Ik kan me zo voorstellen dat als je geen vaste relatie hebt, een one night stand een goed alternatief is, qua sexuele behoeftes dan.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')