quote:Coppermob vind ik een hele mooie
Op woensdag 6 augustus 2003 21:34 schreef Kogando het volgende:[..]
Ja, zoveel geregistreerden zijn er...
Coppermob, moneymob, fok!mob.. wat wordt de naam?
En ik denk dat een maandag of vrijdag het handigst is, dan zijn alle ov-kaarten geldig...
quote:dr zijn ook veel fokkers bij die geen student zijn en dus niet in het bezit van een ov. Daarnaast is Utrecht op zondag niet altijd open en moet je dus denk ik de eerste zondag van een maand plannen.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:35 schreef ToMm het volgende:
Ik vind Utrecht een betere plaats eigenlijk, centraler. Als je in het noorden woont en je moet met OV, dan zuigt A'dam best wel.En ik denk dat een maandag of vrijdag het handigst is, dan zijn alle ov-kaarten geldig...
quote:Moneymob is te vaag en kunnen we later nog weleens nodig hebben, Fok!mob is een overkoepelende term voor deze en alle volgende, CopperMob rijmt wel aardig, en laat bovendien de mogelijkheid open om de zwervers te trakteren op Tweetjes en Vijfjes. Is dat wat? CopperMob leek me we een goeie naam
Op woensdag 6 augustus 2003 21:34 schreef Kogando het volgende:[..]
Ja, zoveel geregistreerden zijn er...
Coppermob, moneymob, fok!mob.. wat wordt de naam?
quote:Dat zet jou ondertitel ook weer in een heel andere betekenis
Op woensdag 6 augustus 2003 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
quote:Jezus waar is die smiley van dat mannetje dat over straat rolt van het lachen?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:36 schreef apophis4u het volgende:
Daarnaast is Utrecht op zondag niet altijd open
Waar moet je heen? Horeca. En JAWEL lieve kijk- en reageerbuiskindertjes: ook dat is in Utrecht op zondag meestal wel open
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:38 schreef Gurby het volgende:[..]
Dat zet jou ondertitel ook weer in een heel andere betekenis
Signature bedoel je toch? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Flash op 06-08-2003 21:41]
quote:Wilde je het station met koper bezaaien? Kweet niet of de roltrappen al die rotmuntjes zo leuk gaan vinden.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Jezus waar is die smiley van dat mannetje dat over straat rolt van het lachen?
![]()
Waar moet je heen? Horeca. En JAWEL lieve kijk- en reageerbuiskindertjes: ook dat is in Utrecht op zondag meestal wel open
Het vredenburgplein zou wel een optie zijn.
quote:ahhh, nou wordt ie duidelijk. Maar kan jij 40.000 muntjes in 1 keer vangen dan???
Daar heb je ook weer een punt
Signature bedoel je toch?
quote:Of het Neude. Als je na afloop maar ergens kan meeten waar ze bier verkopen en waar je ff kan zitten om mailadressen en FTPservers uit te wisselen voor de foto's
Op woensdag 6 augustus 2003 21:42 schreef apophis4u het volgende:[..]
Wilde je het station met koper bezaaien? Kweet niet of de roltrappen al die rotmuntjes zo leuk gaan vinden.
Het vredenburgplein zou wel een optie zijn.
quote:Don't pick on the new guy!
Daar heb je ook weer een punt
Signature bedoel je toch?
quote:Is dat ergens door iemand gesuggereerd dan?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:43 schreef apophis4u het volgende:[..]
ahhh, nou wordt ie duidelijk. Maar kan jij 40.000 muntjes in 1 keer vangen dan???
"Wie vangt, die heeft" dusssssssssssss
quote:De dom?? die hoor je toch ongeveer wel door het centrum van Utrecht? Maar hoe laat maakt dat ding herrie?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:45 schreef Gurby het volgende:
Oke, en welk plein heeft een kerkklok of zo binnen bereik (te zien of te horen)?
quote:Oei niet aan gedacht
Op woensdag 6 augustus 2003 21:48 schreef apophis4u het volgende:[..]
De dom?? die hoor je toch ongeveer wel door het centrum van Utrecht? Maar hoe laat maakt dat ding herrie?
ik sta zelf ook versteld van het lage niveau van deze grap
quote:Het DOMplein
Op woensdag 6 augustus 2003 21:45 schreef Gurby het volgende:
Oke, en welk plein heeft een kerkklok of zo binnen bereik (te zien of te horen)?
Ieder uur of misschien wel ieder kwartier. Alleen een beetje ellendig dat daar nooit veel mensen lopen. Dus als je daar een zooi lui ziet, zijn het ALLEEN maar mobbers..... weg effect ![]()
Vanaf het Neude heb je wel de digitale klok van de Rijnlandse Hypotheekbank geloof ik......
quote:En anders hebben we nog de StadionToeter-optie
Op woensdag 6 augustus 2003 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Het DOMplein
Ieder uur of misschien wel ieder kwartier. Alleen een beetje ellendig dat daar nooit veel mensen lopen. Dus als je daar een zooi lui ziet, zijn het ALLEEN maar mobbers..... weg effect
Vanaf het Neude heb je wel de digitale klok van de Rijnlandse Hypotheekbank geloof ik......
quote:Dan komt het toch minder spontaan over....
Op woensdag 6 augustus 2003 21:51 schreef apophis4u het volgende:[..]
En anders hebben we nog de StadionToeter-optie
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:51 schreef apophis4u het volgende:[..]
En anders hebben we nog de StadionToeter-optie
code:Magneetcombinatie
SafeMob
StadionToeter-optie
Wannabee-Fok!-Mob-Loggert
quote:Theoretisch kan ik dat wel checken ja. Lijkt me van wel hoor. Heb alleen niet echt tijd om speciaal daarvoor eens lekker een uur in de stad te gaan zitten....
Op woensdag 6 augustus 2003 21:54 schreef apophis4u het volgende:
zit er een fokker bij die ff kan controleren of je op het neude de dom kan horen???
quote:Pakken we toch gewoon op zondag een biertje op het neude??
Op woensdag 6 augustus 2003 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Theoretisch kan ik dat wel checken ja. Lijkt me van wel hoor. Heb alleen niet echt tijd om speciaal daarvoor eens lekker een uur in de stad te gaan zitten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |