quote:Maar das niet echt flashmob achtig...ik kan zelf trouwens niks beters bedenken..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:30 schreef TechXP het volgende:[..]
Dat is dan toch wel een uitdaging
Je stuurt eerst een iemand naar het plein. Deze tekent FOK op de tegels. (wel denken aan hoeveel mensen er zeker komen).
En dan komen er na een tijd diverse mensen bij staan en vormen FOK
quote:Ok, dan moet er eentje zijn met een spandoek waarop iedereen gaat staan.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:31 schreef Kogando het volgende:[..]
Maar het moet wel plotseling en ook weer snel voorbij zijn..
Hoewel: toch doorgaan
Net doen of je met elkaar vecht en dan na een minuutje ophouden en weglopen als of erniks aan de hand is
quote:En dan later na veel onduidelijkheid laten doorschijnen dat je de dvd van oesters van nam kee moet hebben.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:34 schreef HaJee het volgende:
Met 100 man tegelijk bij een visboer vragen om kalfsOESTERS
quote:Hehehe...
Op woensdag 6 augustus 2003 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Op een markt bij een grote groentekraam gaan staan en ineens met 50 man tegelijk groenten en fruit gaan omwisselen: een appel met een peer, een tomaat met een pruim en zo.... mooie safe mob, als er niemand mee doet sta je ook niet zo voor lul als die kikkermobber in Amsterdam.Hoewel: toch doorgaan
![]()
We moeten wel zorgen dat er heel veel mensen meedoen.. en dat we dus die andere organisator hard aftroeven.
quote:We zouden een uur later ergens kunnen afspreken voor een Fok!meet misschien...
Op woensdag 6 augustus 2003 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
En je moet met geslaagde mobs ook lintjes kunne verdienen vind ik. Kan je leuk de veteraan uithangen op een Fok!meet
quote:Als de beste man ons er van overtuigd heeft dat we voor kalfsoesters bij de slager moeten zijn gaan we weg om vervolgens een minuut later weer terug te komen voor tentharingen.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:34 schreef HaJee het volgende:
Met 100 man tegelijk bij een visboer vragen om kalfsOESTERS
Ja ik werk bij de AH
quote:.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:38 schreef Kogando het volgende:[..]
We zouden een uur later ergens kunnen afspreken voor een Fok!meet misschien...
quote:Inderdaad.. kan je wel voor iedere meeting een flashmob doen..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou zoiets dus inderdaad jaMaar het moet niet een soort clan worden, want dan zie je van tevoren allemaal bekenden die mee gaan doen (bij de volgende mob). Maar het zou een mooie opening van een mob-meet kunnen zijn ja, heb je meteen de rest van de avond wat om over te lullen
. Geniaal concept eigenlijk
of zoals eerder al genoemd was gewoon op een groot plein gaan liggen als de letters F.O.K. ![]()
* Tiemie doet trouwens wel mee als het een orgineel idee is ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tiemie op 06-08-2003 20:47]
quote:Beetje mijn idee jatten he
Op woensdag 6 augustus 2003 20:42 schreef apophis4u het volgende:
Met zn allen een grote konmar binnen rennen, overal wat uit het schap halen en ergens anders in een verkeerd schap terug gooien en weer naar buiten rennen.Ja ik werk bij de AH
Als je dat bij de konmar doet hebben ze alleen niet meteen in de gaten wat er aan de hand is dus word je lekker met z'n allen geïsoleerd en ondervraagd. LACHE jonge
en pas daarna gaan we weg....
Die van die zwerver vond ik wel strak eigenlijk, alleen al om de kop van die gast te zien zou ik meedoen!
quote:Ik heb zo'n idee dat er dan ongeveer 400 zwervers in die straat zitten...
Op woensdag 6 augustus 2003 20:47 schreef ToMm het volgende:
Als het niet te ver weg is doe ik wel mee...Die van die zwerver vond ik wel strak eigenlijk, alleen al om de kop van die gast te zien zou ik meedoen!
quote:denk dat het lastig wordt voor dat beetje personeel om ff 100 man in te sluiten
Op woensdag 6 augustus 2003 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Beetje mijn idee jatten he
![]()
Als je dat bij de konmar doet hebben ze alleen niet meteen in de gaten wat er aan de hand is dus word je lekker met z'n allen geïsoleerd en ondervraagd. LACHE jonge
![]()
en pas daarna gaan we weg....
quote:Hehe lezen die allemaal FOK! dan? Dacht het niet...
Op woensdag 6 augustus 2003 20:48 schreef Kogando het volgende:[..]
Ik heb zo'n idee dat er dan ongeveer 400 zwervers in die straat zitten...
quote:Als ze ook maar de indruk hebben dat je weleens wat gejat zou KUNNEN hebben dan houden ze iedereen vast die ze maar kunnen pakken. Geen goed idee lijkt me. Bovendien zijn er in dat soort gevallen altijd wel een paar olijkerds die met hun zakken vol klakkeloos naar buiten lopen in het tumult.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:49 schreef apophis4u het volgende:[..]
denk dat het lastig wordt voor dat beetje personeel om ff 100 man in te sluiten
Nog voor ze weten wat er aan de hand is zijn we 5 mins later al de winkel uit
quote:Nee dat is geen goed plan.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:51 schreef Fliepke het volgende:
Is het geen goed plan om met zn allen te gaan schijten midden op de dam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |