abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12321091
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:32 schreef superhombre het volgende:

[..]

dat MOETEN we gewoon doen
Maar daar hebben we veel mensen voor nodig

Inderdaad! Maar egenlijk hoeven die gescheurde kleren ook niet.. dta is ook niet te organiseren. Angstig zijn, achterom kijken en gillen "ZE KOMEN ERAAN!!" enzo is al leuk zat.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 15:06:06 #227
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_12321507
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:26 schreef Stefkuh het volgende:
Of gillend een grote winkelstraat in rennen "ZE KOMEN ERAAN ZE KOMEN ERAAN!!!" terwijl je bang achterom kijkt en blijft rennen
Dat is dus een heel slecht idee. Voor je het weet heb je een panieksituatie bij mensen die niet weten wat er aan de hand is en worden er mensen onder de voet gelopen. Je wilt niet weten hoe zulke dingen uit de hand kunnen lopen. Veel te gevaarlijk.

Anyhew, vandaag was dus de mob in Rotterdam. Na gisteren had ik er wel weer zin in, en ik woon toch in Rdam dus meldde ik me aan. Maar vanaf het eerste ogenblik had ik er al minder vertrouwen in: het was onduidelijk hoe je je aan moest melden, waar je heen moest, etc. Uiteindelijk toch mailtje gehad met instructies. Daar stond de mob al direct in, dus de spanning was er al af. Echt ad, want het was doodsaai: bij het maritiem museum twee minuten lang een paraplu uitklappen. Kom op zeg! Dat had wel een beter idee kunnen zijn. Slecht idee, slechte locatie, en ongelooflijk slechte timing, want vandaag is de dance parade. Het maritiem museum ligt net achter de parade route, en viel dus niet eens op. Het publiek dat nota bene vlak voor de mobbers stond had niets door, want die stonden met hun rug naar de mobbers toe. De mobbers die al voor het afgesproken tijdstip massaal op de plek van de mob aanwezig waren. Zoals het dus NIET moet. Er waren ongeveer 70 mensen (ik heb ze geteld) en ook de opkomst was dus lager dan in Amsterdam. Ik heb zelf niet meegedaan, want het was gewoon bijna genant. Ik heb wel wat foto's gemaakt. Die staan op http://www.xs4all.nl/~locuta/mob2

Voorbereiding is alles!

Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_12321652
Hm, jammer dat die Flashmob van R'dam dan zoveel minder was.....
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 15:18:21 #229
49296 ds_polleke
Apostel Paulus de boskabouter
pi_12321675
ko0gando moet zijn coppermob dus voorbereiden

Op drie vier plaatsen in de stad met een kratje euromuntjes gaan staan (van te voren aan vragen bij de bank) met de instructie voor hoe laat.. en wat precies (signaal voor begin en eind)

If my answers scare you.. stop asking scary questions.
pi_12321730
Stefke,

Precies,

http://www.zomerfeest-gorinchem.nl/site2003/index2.php?pag=programma&dag=woensdag

bijv bij Sita heel hard Dewi roepen ( ook al is Sita geen Idol )

[b]me got a black belt in keeping it Real[/b]
pi_12323461
Goed mensen,

Flashmobs is dus de rage, maar dat heeft een goede organisatie nodig. En leuke ideeen. Daarom heb ik het domein www.flashmobs.tk opgericht. Hier wil ik alles kwijt over flashmobs in Nederland. Ook daar komt een forum. Mijn vraag aan jullie. Welke categorieen zal ik aanmaken in dat forum en is er uberhaubt interesse in zo'n forum ???

Zelf zat ik te denken aan categorieen als

-ideeen
-alle provincies (evt)
-algemeen

Jullie ideeen ( ook voor de website in het algemeen, hoor ik graag)

De website is nu nog niet echt online maar als jullie met veel ideeen komen kunnen we vanavond online zijn met in ieder geval het forum en wat beginnend nieuws

Alvast bedankt

pi_12324045
ROFL, mooie site zeg.....

Eigenlijk spamaccountje, maar goed. Bovendien is er al dutchmobbing.com......

- Beverly Sills
pi_12324104
Flashmobben is uit !
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 18:21:58 #234
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12324250
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:08 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Flashmobben is uit !
dat is snel, was dat maar zo snel bij BreEzAh
pi_12324528
nog eentje

verzamelen op het CS bij amsterdam en dan een trein uit kiezen als hij wegrijdt heel hard applaudiseren...
dit kan natuurlijk ook bij metro's,trams etc

[b]me got a black belt in keeping it Real[/b]
pi_12324575
Een R&B tent binnenlopen en als een wappie gaan hakkuh hehe
hai tiemie
pi_12324743
Beelden van de flashmob in New York waren wel leuk; verering van een dino in een speelgoedwinkel.
pi_12324777
Werd net naar beneden geroepen omdat de flashmob van A'dam op het Jeugdjournaal ( ) was. Ook werd er nog vermeld dat er dus eentje in R'dam geweest was.
- Beverly Sills
pi_12324791
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Werd net naar beneden geroepen omdat de flashmob van A'dam op het Jeugdjournaal ( ) was. Ook werd er nog vermeld dat er dus eentje in R'dam geweest was.
Daar keek ik ook naar. Waren jullie dat, met die paraplu's?
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:52 schreef schatje het volgende:
Beelden van de flashmob in New York waren wel leuk; verering van een dino in een speelgoedwinkel.
All hail the dino! Het zag iig wel leuk uit op TV (Jeugdjournaal)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12324824
AH Nieuwezijds vond ik wat tegenvallen .
pi_12324890
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Daar keek ik ook naar. Waren jullie dat, met die paraplu's?

Nah, R'dam ligt zo'n 200 km verderop (alst niet meer is).
- Beverly Sills
pi_12324908
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:52 schreef schatje het volgende:
Idd, die was leuk bedacht ook.

Je bent 'on a postingspree'

- Beverly Sills
pi_12324936
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Nah, R'dam ligt zo'n 200 km verderop (alst niet meer is).

Op het einde van het bericht werd melding gemaakt van een stuk of 100, (zal wel minder zijn) mensen die om 14:05 in Rotterdam paraplu's opstaken. Was dat van Fok!?
Some say in ice
pi_12324952
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Op het einde van het bericht werd melding gemaakt van een stuk of 100, (zal wel minder zijn) mensen die om 14:05 in Rotterdam paraplu's opstaken. Was dat van Fok!?

Nee! Fok heeft de Coppermob al, dat is veel leuker dan die paraplutjes opstekerij
- Beverly Sills
pi_12324976

Hier de aanbeden dino.

Some say in ice
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 19:18:57 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12325144
ik moet zeggen. Heel erg orgineel bedacht hoor. Echt wel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_12325220
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Je bent 'on a postingspree'

Goh, leuk dan.
pi_12325688
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Goh, leuk dan.

Dat is niet negatief bedoeld ofzo, viel gewoon op in de lijst: Last Post - Schatje en dat 5 keer
- Beverly Sills
pi_12329500
Is het niet een leuk idee om allemaal 1 handje zand op de Dam te gooien? Bij een flinke opkomst heb je een strand op de Dam. Zandvoort in Amsterdam? Is alleen uitvoerbaar met veel mensen. Je hebt niets aan een hand vol zand, maar allemaal bij elkaar maakt het een berg of een strand? Het heeft ook wel iets van 'de oude cultuur bedekken/begraven', wat ook alleen werkt met veel en als iedereen dat binnen een half uur doet blijft het leuk en kan het ongedwongen. Minder minuutgebonden Flasmob. En het is gratis.

Zo kun je ook bij een supermarkt gaan winkelen, niet bederfelijke spullen (geen diepvries of koeldingen) in je wagen laden en in dezelfde minuut met zijn allen je (volle/halfvolle of een beetje gevulde wagen laten staan en naar buiten wandelen als slaapwandelaars. Als de karretjes op zijn dan neem je een mandje. Buiten gewoon weglopen als voorbijganger. Je laat een scene achter van een binnen enkele minuten helemaal lege winkel met geblokkeerde gangpaden etc. Daarmee haal je het nieuws wel. Haal van te voren een muntje voor je karretje (meestal gratis?) en het kost je niets. Voordeel is de verzamelplaats tot het afgesproken tijdstip valt niet op als je je wagen aan het volladen bent. Het is hooguit 'druk' in de winkel (doe het dus bv op een dag dat het normaal niet druk is zodat je weinig 'echte' winkelaars hebt. De kans dat de enkeling die wel winkelt ook weggaat en alles achterlaat zit er dik in.

Of op een niet zo zonnige dag met erg veel mensen op 1 plaats met een zonnebordje (type protestbordje met alleen een zon erop of de letters ZON ) gaan rondlopen. Niet een groot bord, iedereen neemt zijn eigen bord weer mee in tas, rugzak, onder jas etc. Misschien moet je er ZON bij roepen?

pi_12329643
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:54 schreef Lieve het volgende:
Is het niet een leuk idee om allemaal 1 handje zand op de Dam te gooien? Bij een flinke opkomst heb je een strand op de Dam. Zandvoort in Amsterdam? Is alleen uitvoerbaar met veel mensen. Je hebt niets aan een hand vol zand, maar allemaal bij elkaar maakt het een berg of een strand? Het heeft ook wel iets van 'de oude cultuur bedekken/begraven', wat ook alleen werkt met veel en als iedereen dat binnen een half uur doet blijft het leuk en kan het ongedwongen. Minder minuutgebonden Flasmob. En het is gratis.

Zo kun je ook bij een supermarkt gaan winkelen, niet bederfelijke spullen (geen diepvries of koeldingen) in je wagen laden en in dezelfde minuut met zijn allen je (volle/halfvolle of een beetje gevulde wagen laten staan en naar buiten wandelen als slaapwandelaars. Als de karretjes op zijn dan neem je een mandje. Buiten gewoon weglopen als voorbijganger. Je laat een scene achter van een binnen enkele minuten helemaal lege winkel met geblokkeerde gangpaden etc. Daarmee haal je het nieuws wel. Haal van te voren een muntje voor je karretje (meestal gratis?) en het kost je niets. Voordeel is de verzamelplaats tot het afgesproken tijdstip valt niet op als je je wagen aan het volladen bent. Het is hooguit 'druk' in de winkel (doe het dus bv op een dag dat het normaal niet druk is zodat je weinig 'echte' winkelaars hebt. De kans dat de enkeling die wel winkelt ook weggaat en alles achterlaat zit er dik in.

Of op een niet zo zonnige dag met erg veel mensen op 1 plaats met een zonnebordje (type protestbordje met alleen een zon erop of de letters ZON ) gaan rondlopen. Niet een groot bord, iedereen neemt zijn eigen bord weer mee in tas, rugzak, onder jas etc. Misschien moet je er ZON bij roepen?

super moet wel IETS te verzinnen zijn ja
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')