quote:je hebt bij elke test vals-positieven en vals-negatieven. De specificiteit en de sensitiviteit van zulke testen zijn altijd afwegingen die gemaakt worden. Hogere specificiteit of toch liever een hogere sensitiviteit...
Op woensdag 6 augustus 2003 16:07 schreef Aventura het volgende:
De test slaat negatief uit, maar het is een vals negatief.
maarja voor alles geldt; niet zelf aanklooien en gewoon naar de dokter gaan
quote:hmmm aan de andere kant zou je juist ook weer voor een SOA kunnen denken dat het heel precies moet gebeuren
Op woensdag 6 augustus 2003 16:21 schreef Aventura het volgende:
Hm misschien is het voor SOA nog wel de moeite, want een onderzoek daarvoor lijkt me nu niet bepaald een pretje. Lijkt me dan fijner om het zelf uit te voeren, hehe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop