abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12253822
Als je een klap voor je hersens krijgt die niet zo hard is dat je er een blauw oog van krijgt dan kan dat nog wel heel erg angstig en vernederend zijn.
Ik zou het spel meespelen. Als het is verzonnen om je aandacht te trekken dan denkt ze misschien dat het gelukt is en gaat ze foutjes maken in haar verhaal.
Als het iets anders is gaat ze misschien praten.
Je moet als je er tijd en energie in wil stoppen eerst haar vertrouwen winnen want nu speelt ze misschien een leuk toneelstukje.
Ik ging vroeger met iemand op die dat ook deed. Vooral tegen mannen.
pi_12253853
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:56 schreef twexx het volgende:
Als je een klap voor je hersens krijgt die niet zo hard is dat je er een blauw oog van krijgt
Lees anders het topic is goed
Lambo of Rekt
  woensdag 6 augustus 2003 @ 12:07:34 #28
61288 Duna
Still Going Strong
pi_12254030
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:30 schreef sly2001 het volgende:
ze wil gewoon sex!!!! en dan

Nee ontopic.. ik denk dat er iets niet in orde is.. Waarom zou ze zoiets verzinnen? Het lijkt wel een schreeuw om aandacht.. van jou

Mee eens ik denk ook dat ze heel ver gaat om zoveel mogelijk bij jou te kunnen zijn. Kwam haar maar net goed uit dat je haar vroeg waar ze wilde slapen. Ziekelijke vorm van aandacht vragen.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 12:08:54 #29
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_12254058
Ze verzint het van a tot z, daar is iedereen wel van overtuigd.
Als ik het mag inschatten: Je vriendin heeft kennelijk het gevoel dat ze te weinig aandacht krijgt. Ze gaat zelfs zo ver dat ze mensen die het goed met haar voor hebben zwart wil maken. Dit is niet iets wat je met een "eenvoudige" confrontatie oplost, want dan krijg je direkt ruzie en ben je haar kwijt. Maar dit soort gedrag heeft vaak een langer patroon. Probeer er eens achter te komen of een dergelijke schreeuw om aandacht al eens eerder is geweest. Dat wordt dus heel slinks informeren in haar sociale omgeving....... sterkte.
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_12254100
Als ze aandacht wil kan ze natuurlijk hier ook een topic gaan openen.
www.kampenx.com
pi_12254155
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:31 schreef EggsTC het volgende:

[Zeggen dat je het aangeven hebt bij de politie
Kijken wat ze dan doet]

Niet alleen zeggen, ook doen

Misschien niet verstandig om daadwerkelijk aangifte te doen, als het verhaal inderdaad verzonnen blijkt te zijn dan hebben haar ouders daar ook onder te lijden.
Ik zou toch gewoon met haar ouders gaan praten, of ze nou zegt dat je het moet doen of niet. Waarschijnlijk weet ze dan ook wel dat ze door de mand valt.

Trouwens, je (Ultralaser) zei dat niets ooit haar schuld is. Let op dat ze jou niet de schuld van dingen gaat geven, zeggen dat jij haar ook mishandelt ofzo om aandacht te krijgen.

pi_12254724
Inderdaad Smoop daar ben ik ook bang voor als ze dit al over de rug van haar ouders doe kan ze het ook bij mij doen. Voor mij hoeft het allemaal niet meer op naar de volgende zou ik maar zeggen maar ik wel weten hoe het nu daadwerkelijk zit en dat ga ik ook uitzoeken ook ga ook naar haar ouders om te praten niet vandaag want ben vandaag jarig wil effe geen gezeik .
pi_12254754
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:37 schreef Ultralaser het volgende:
Inderdaad Smoop daar ben ik ook bang voor als ze dit al over de rug van haar ouders doe kan ze het ook bij mij doen. Voor mij hoeft het allemaal niet meer op naar de volgende zou ik maar zeggen maar ik wel weten hoe het nu daadwerkelijk zit en dat ga ik ook uitzoeken ook ga ook naar haar ouders om te praten niet vandaag want ben vandaag jarig wil effe geen gezeik .
Hoe zou jij je voelen als een vriend je ergens van verdacht en achter je rug om eerst met je ouders ging praten voordat ie jou erop had aangesproken?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_12254783
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:12 schreef smoop het volgende:

[..]

Misschien niet verstandig om daadwerkelijk aangifte te doen, als het verhaal inderdaad verzonnen blijkt te zijn dan hebben haar ouders daar ook onder te lijden.
Ik zou toch gewoon met haar ouders gaan praten, of ze nou zegt dat je het moet doen of niet. Waarschijnlijk weet ze dan ook wel dat ze door de mand valt.

Had zij maar niet moeten liegen. SIM-PEL
Lambo of Rekt
pi_12254826
Omdat als ik erover begin tegen haar ze dan dus kom met je kan toch niks doen. En ik geloof haar niet etc. Volgens haar sport ik ook teveel maar dat is iets wat ze al wist voordat ze wat met me kreeg.
pi_12254850
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:42 schreef Ultralaser het volgende:
Omdat als ik erover begin tegen haar ze dan dus kom met je kan toch niks doen. En ik geloof haar niet etc. Volgens haar sport ik ook teveel maar dat is iets wat ze al wist voordat ze wat met me kreeg.
Heb je ooit tegen haar gezegd recht in haar gezicht dat je twijfelt aan de oprechtheid van haar verhaal?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_12254872
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:40 schreef EggsTC het volgende:

Had zij maar niet moeten liegen. SIM-PEL

Als zij gelogen heeft en hij doet aangifte dan worden de ouders gestraft voor iets wat zij gedaan heeft, niet helemaal eerlijk dus.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_12254898
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:43 schreef Ripley het volgende:

Heb je ooit tegen haar gezegd recht in haar gezicht dat je twijfelt aan de oprechtheid van haar verhaal?

Dat lijkt mij inderdaad ook iets wat je beter eerst kan doen voor je allerlei andere stappen onderneemt (zoals met haar ouders praten).
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  woensdag 6 augustus 2003 @ 12:47:50 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12254922
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat zou ik toch zeker doen voordat je naar haar ouders rent. Wat ik bijdeweg geen goede optie vind, weet jij veel of er sprake is van geestelijke (en dus onzichtbare) mishandeling. Stel dat dat zo is: dan maak je het alleen maar erger!
Maar, heb je haar er dus al eens op aangesproken en zo ja: hoe reageert ze dan? Zo nee: DOEN!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 augustus 2003 @ 12:49:18 #40
62385 jaimiefanatic
.. why not believe in me
pi_12254954
ik heb ook ooit eens zo'n vriending gehad, my god de leugens die zij verzon. het was zo dat zij mij ging vertellen dat ze drugs had verkocht voor wat mensen en dat die mensen haar niet wilde laten gaan toen ze er mee wilde stoppen, later wilde ze haar wel laten gaan maar dan moest zijn een groot bedrag ophoesten om iets af te betalen. als je gezien had hoe zij deze dingen vertelde zou je er je handen voor in het vuur steken dat het de waarheid was. maar geloof me later kom je erachter dat alles gelogen is.

dit verhaal van je vriendin is precies hetzelfde alleen een ander onderwerp. als ik jou was zou ik me er niets van aantrekken wat wie zegt, hup naar die ouders toen en dan vertel je je verhaal.

uitkomst zal zijn:

1) ze liegt; haar ouders waarderen het dan ECHT wel dat jij het hun zo vertelt want je komt voor haar op en ze komen er achter dat hun dochter een probleem heeft
2) ze vertelt de waarheid; dan boeit het je al helemaal niet wat zij zullen zeggen, als ze maar zo normaal kunnen doen om haar niet meer te slaan anders geef je hun aan. simpel.

je moet doen wat jij zou doen als niemand iets zou zeggen en daar ook voor gaan. geloof me, als je niets doet, blijven die leugens door en door gaan en op een gegeven moment weet je niet meer het verschil van de waarheid en de leugen die zij vertelt.

"liever een dwaas, dan een pessimist die altijd gelijk heeft"
  woensdag 6 augustus 2003 @ 12:54:43 #41
25742 The1
The Innovator of Violence
pi_12255076
praat zowiezo met die ouders, ze liegt ook nog vreselijk.

Mensen zijn gewoon op zoek naar aandacht, en gaan daar rare dingen voor doen. Als zoiets bekend wordt kan het ook nog nare gevolgen hebben voor de ouders (eigen ervaring)

King kong ain't got shit on me!
pi_12255095
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:47 schreef Copycat het volgende:

Dat zou ik toch zeker doen voordat je naar haar ouders rent. Wat ik bijdeweg geen goede optie vind, weet jij veel of er sprake is van geestelijke (en dus onzichtbare) mishandeling. Stel dat dat zo is: dan maak je het alleen maar erger!

Inderdaad, daar dacht ik ook al aan. Stel dat er wel iets van waar is, dan zit ze helemaal met de ellende en dan zal ze waarschijnlijk het gevoel hebben dat ze echt niemand meer kan vertrouwen.
pi_12255136
Aandachtzoeker
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12255302
Ga eens langs bij de politie en vraag om informatie wat je kunt doen aan huiselijk geweld bij iemand die je kent.
Ze zullen wel informatie mapjes oid hebben.

Die laat je aan haar zien. Kijk dan hoe ze reageert.

-edit- sommige mensen krijgen eerder blauwe plekken dan anderen. Wellicht kun je haar een keer afrossen en dan de andere dag kijken of ze blauwe ogen en striemen op de rug heeft.

pi_12256657
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:22 schreef Ultralaser het volgende:
Het zit zo ik en me vriendin hebben de laatste tijd wat problemen nu komt ze aan met het volgende verhaal ze zegt mishandeld te worden door haar vader (ze is 18jaar) en dat dit meerdere keren per week dan weer meerdere keren per maand gebeurt. Nu heeft ze mij dit verteld en ook een goede vriend van mij. Echter wij hebben zo onze twijfels dat er iets niet klopt dat ze zit te liegen.
Soortgelijke situaties ben ik tegengekomen.. Waarschijnlijk heeft ze wel vaak ruzie met haar vader, en probeert ze door dergelijke verhalen een excuus te vinden om weg te kunnen zijn van huis.

Een structurele oplossing hiervoor vinden kan alleen in samenspraak met haar ouders, maar reken er op dat jou dat niet in dank zal worden afgenomen.

woensdag 6 augustus 2003 @ 14:49:07 #46
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_12257657
ze lijdt aan het aandachtssyndroom. Of je haar gaat genezen of niet is jouw keuze. Ik zou haar in ieder geval er heel sterk mee confronteren. Wie houdt er nou niet van eerlijkheid en duidelijkheid??
Die zoute stokjes...
pi_12258263
Zorg dat je zeker weet dat ze liegt, want als dit niet het geval is (wat ik erg onwaarschijnlijk acht), dan zal ze zich nog erger voelen en waarschijnlijk ook niet meer met die problemen naar mensen toe gaan om er over te praten en dat zou geen verbetering zijn. Als het waar zou zijn is het ook geen aanrader om het haar ouders te vertellen, want dan zou het nog erger worden.

Dus wees er zeker van het zou ook kunnen dat ze het gewoon heel erg aandikt maar er wel een kern van waarheid in zit. Ik geloof inderdaad ook niet dat het waar is. Je zou het wel degelijk moeten kunnen zien, waarom heb je haar er niet op gewezen en dan niet met woorden zoals je liegt, maar wat subtieler zoals hoe is het nu met je oog of rug, mag ik eens kijken of het er erg uitziet. Als ze dan terug gaat krabbelen zal het de twijfel wel sterker maken. Als ze het laat zien en je ziet niets moet je dat ook zeggen.

Maargoed geef het tijd. Zoiets kun je niet lang volhouden maar zorg wel dat ze zich zelf niet te erg in de problemen/leugens werkt want als ze zo zielig is om op die manier aandacht te vragen zal ze ook wel gaan dreigen met zelfmoord als ze niet meer uit haar leugens komt.

"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_12263112
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lees anders het topic is goed

Ik bedoel dus : misschien overdrijft ze wel. Maakt ze van een mug een olifant.
Heeft ze een tikje gehad (niet dat dat goed is ofzo) maar vind ze dat mishandeling omdat ze er erg bang van word.
pi_12263212
ik zou maar oppassen met dat soort wijven

Nu liegt ze over haar ouders, maar straks gaat ze liegen over jou of die vriend van je. Dat je haar geslagen zou hebben, of zelfs verkracht. Of ze is in geldnood en dan leen je d'r 500 euro, die je nooit meer terugziet.

Je begrijpt, ik heb 't niet zo op dat soort types. Maar kijk zelf maar wat je er mee doet.

Rukken tot het pijn doet
pi_12265498
Waarom confronteer je haar er niet mee?
Maar gebruik dan als insteek haar woorden, dwz:
zij vertelde je dat ze dikke ogen had en striemen op haar rug.
Streel haar zachtjes over haar rug, als ze zich weer zo omkleed na een incident en bestudeer aandachtig haar rug, merk op dat je geen striemen ziet en vraag waar ze dan wel zitten... Dan komt de ware aap wel uit de mouw... Toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')