edit: vanavond dus op tv
[Dit bericht is gewijzigd door TechXP op 06-08-2003 11:51]
http://www.filmsoptv.com/module.php?section=fotv_details&id=7304
edit: te laat
[Dit bericht is gewijzigd door Byte_Me op 06-08-2003 11:28]
quote:Jep. Vast wel. Je kan natuurlijk ook zelf zo een brilletje maken. Ben er weleens een site over tegen gekomen. Maar ik heb de link niet meer.
Op woensdag 6 augustus 2003 11:30 schreef ox2 het volgende:
Weet iemand hoe je aan zo'n brilletje komt?
Zijn die ergens te koop ofzo?
quote:Je kan ook zonder brilletje kijken, maar moet je wel even scheel gaan kijken ofzo voor het 3d effect
Op woensdag 6 augustus 2003 11:38 schreef GFP het volgende:
Kan je zo'n film dan ook wel zonder brilletje kijken, het 3D effekt wordt toch bereikt met rode en groene kleuren. Als je zonder brilletje kijkt zie je allemaal rare kleuren toch?
quote:Ahhh, anderhalf uur scheel kijken, daar krijg je hoooooooofdpijn van
Op woensdag 6 augustus 2003 11:40 schreef TechXP het volgende:[..]
Je kan ook zonder brilletje kijken, maar moet je wel even scheel gaan kijken ofzo voor het 3d effect
quote:je zult dan waarschijnlijk 2 beelden naast elkaar zien lopen. 3d is gewoon het verschil is ik dacht sluitertijd/beeldsnelheid van verschillende lagen waardoor je de ene hoger ziet dan de andere waardoor een 3d illusie word gecreerd ofzo
Op woensdag 6 augustus 2003 11:38 schreef GFP het volgende:
Kan je zo'n film dan ook wel zonder brilletje kijken, het 3D effekt wordt toch bereikt met rode en groene kleuren. Als je zonder brilletje kijkt zie je allemaal rare kleuren toch?
ik heb deze thuis, en ik zou ook wel meer 3d films willen hebben voor het brilletje dat je erbij krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |