abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12250454
Wat een plaat! Een waardige opvolger van Wages of Sin.

Angela Gossow heeft zo'n enorm brute strot. Ze is nog meer richting Jeff Walker gaan zingen (Carcass) en samen met een toch al ex-carcass gitarist in de gelederen klinken er steeds meer klanken van deze band door in de muziek van Arch Enemy, wat ik alleen maar kan toejuichen

De nummers zijn wat meer uitgebalanceerd en de hele cd is wat dynamischer en hier en daar mischien wat rustiger dan het vorige materiaal, wat de meer explosieve nummers extra krachtig maakt (zoals Dispicable Heroes).

Kortom: een echte aanrader!

http://www.archenemy.net

Iemand anders die zijn ervaring wil delen?

[Dit bericht is gewijzigd door Plaguebearer op 06-08-2003 09:00]

<<Hier kan uw advertentie staan>>
  woensdag 6 augustus 2003 @ 08:36:54 #2
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_12250650
yeah baby

enorm heersende plaat... heb m een week geleden neergeladen maar ga m zeker nog effe in de winkel halen als 2cd digipack.. klinkt iets vetter dan Wages of Sin hoewel die ook wel erg goed was

ben blij dat die oude zanger pleite is... Angela rawks!

Just a fool will play tricks on Angus McSix
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 augustus 2003 @ 10:12:06 #3
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_12251567
je moet alleen even tot 25 augustus wachten tot de cd uitkomt he. Dat is misschien wel handig om erbij te zeggen, voordat mensen gaan klagen dat ze 'm niet in de winkel kunnen vinden.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_12254140
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 10:12 schreef Tokus het volgende:
je moet alleen even tot 25 augustus wachten tot de cd uitkomt he. Dat is misschien wel handig om erbij te zeggen, voordat mensen gaan klagen dat ze 'm niet in de winkel kunnen vinden.
Hij ligt vanaf 25 augustus in de winkel menseh.....
pi_12254504
CD zit best goed in elkaar, nummers zijn wat muzikaler geschreven, de stem blijft natuurlijk super
De nummers hebben wel wat minder vrolijke sound (in mijn ogen) maar klinken wat donkerder en zwaarder dan de vorige albums.
Maar ik kan hier wel uurtje doortypen, album is gewoon super aanrader
Every man is therefore guilty of all the good he did.
pi_12264890
'k Vind er echt geen fuck meer aan met die meid.... klinkt als een wanhopige poging om Carcass na te doen (ook al een kutband).

Erg jammer, de riffs en gitaren van de broers zijn echt geweldig... vond het heerlijk bruut met de oude zanger, maar ik krijg er nu echt zo'n Metallica gevoel bij (walging).

Luister maar eens naar Silverwing of Burning Bridges.... Angela mocht willen dat ze de vloer zo kon laten trillen.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_12272453
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:54 schreef StefanP het volgende:
'k Vind er echt geen fuck meer aan met die meid.... klinkt als een wanhopige poging om Carcass na te doen (ook al een kutband).

Erg jammer, de riffs en gitaren van de broers zijn echt geweldig... vond het heerlijk bruut met de oude zanger, maar ik krijg er nu echt zo'n Metallica gevoel bij (walging).

Luister maar eens naar Silverwing of Burning Bridges.... Angela mocht willen dat ze de vloer zo kon laten trillen.

AARRGHHH! Carcass een kutband? Getuigd dit van een slechte smaak of muzikale onwetendheid?

* Plaguebearer maakt een geintje

Maar goed, ik vond de oude zanger zo krom als een banaan klinken. Ik ben Arch Enemy pas gaan waarderen met de komst van Angela. Grappig hoe smaken kunnen verschillen

pi_12274461
* besteld *

25 aug. pas, nr op site klinkt iig lekker.

pi_12306762
Carcass roeleert zwaar! Heartwork staat echt ver bovenaan mijn lijssie!!!
Ben benieuwd naar de nieuwe Arch Enemy
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_12323402
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 07:49 schreef Plaguebearer het volgende:

[..]

AARRGHHH! Carcass een kutband? Getuigd dit van een slechte smaak of muzikale onwetendheid?

* Plaguebearer maakt een geintje

Maar goed, ik vond de oude zanger zo krom als een banaan klinken. Ik ben Arch Enemy pas gaan waarderen met de komst van Angela. Grappig hoe smaken kunnen verschillen

Hehe, idd. Raar hoe jij er niks aan vond vroeger en ik tegenwoordig niet meer. En dat door de verandering van zanger... de muzikale ondersteuning is nog steeds hetzelfde.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_12631765
Kick

Heeft iemand We will rise al gehoord, kon je gratis downloaden via metalfan.nl?

pi_12632344
Ben benieuwd, ik was zeer onder de indruk van 'Wages of sin'
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 augustus 2003 @ 15:42:50 #13
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_12633067
zo, heb 'm net gekocht
kon toch niet wachten tot de cdplundermeet morgen...
pi_12636586
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:42 schreef Tokus het volgende:
zo, heb 'm net gekocht
kon toch niet wachten tot de cdplundermeet morgen...
en? Tevreden?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:13:11 #15
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_12636977
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:55 schreef Plaguebearer het volgende:

[..]

en? Tevreden?

m'n review ervan staat al dagen online

score: 83/100
zegt genoeg lijkt me he..

vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:52:05 #16
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_12637906
Ja zeker prima opvolger. En je kunt overdrijven met heel de cd is meer van hetzelfde (Metal Mike = domme boer). Ik vind sommige nummers nogal overbodig/matig, bij Wages of Sin waren zowat alle nummers goed. Maar de nieuwe cd vind ik helemaal niet zoveel op de vorige lijken. Er staan weer geweldige nummers op de nieuwe cd, zoals "Dead Eyes See No Future" (werkelijk geniaal refrein) of "We Will Rise". Het is ook tof hoe ze het meest softe instrumentaaltje "Marching On A Dead End Road" afwisselen met het hardste knalnummer van de cd "Despicable Heroes" Minder dan de vorige cd, maar Anthems is toch een prima album.

Wel opvallend, Instinct (nr.5), dat heeft echt een supertypisch In Flames intro. Als je de eerste 30 sec zou laten horen en zou zeggen dat het een geleaked nummer van het aankomende In Flames album is zou men je zo geloven.

quote:
nummers zijn wat muzikaler geschreven

Maar basic structuur bedoel je? Heb je trouwens een nieuw msn adres? Ik zie je nooit meer online ofzo...
quote:
Heeft iemand We will rise al gehoord, kon je gratis downloaden via metalfan.nl?
Ja, das een ballad op de cd. SUpergoede gitaarsolo's trouwens (beste op de cd misschien), aanrader. In zo'n soort nummer zouden ze eens iets moeten doen met cleane vocals. Vooral in de rustige stukken wil ik weleens wat anders horen dan blackmetal vocals.

Zo'n lief meisje als Angela is daar toch prima voor geschikt?

quote:
Maar goed, ik vond de oude zanger zo krom als een banaan klinken
Ja, de vorige zanger was echt bout. Tenminste, hij probeerde volgens mij blackmetal vocals te laten horen, maar er kwam meer gebrarrel uit

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-08-2003 19:46](378%)

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-08-2003 19:46]

pi_12904595
Ik heb m ook (al meer dan een week)

ik vond wages of sin net iets beter maar hier staan idd ook een paar supergoede nummer op

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 september 2003 @ 22:51:47 #18
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_12904791
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:52 schreef Yokozuna het volgende:
Er staan weer geweldige nummers op de nieuwe cd, zoals "Dead Eyes See No Future" (werkelijk geniaal refrein)
ik vond dat nr eigenlijk een van de mindere. ik heb liever Instinct, of End Of The Line.
pi_16800242
ik heb voor het eerst sinds tijden op deze cd geen enkel slecht nummer kunnen vinden eigenlijk
pi_16832624
Ik vond wages eigenlijk veel beter, Anthems staat bol van clichematige riffs die nergens het niveau van de voorganger halen. in mijn mening dan.
  maandag 2 februari 2004 @ 23:00:14 #21
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_16833129
Simpel gezegd:

Op Wages of Sin zijn bijna alle nummers goed, op Anthems ongeveer de helft. Minder dus. Zelfde ontwikkeling merk ik bij Children of Bodom, ook melodic deathmetal. Niet dat het er wat mee heeft te maken maarja

pi_16952620
overgewaardeerde kut band.
pi_17442480
Gisteren live in de Effenaar in Eindhoven. Het was echt gaaf, alleen al vanwege de noviteitswaarde van een vrouw met zo'n strot. Verder klonk het nog goed ook. Als voorprogramma waren er Stampin' Ground en Zyklon. Stampin' Ground was nog best aardig hoewel ik er geen CD van hoef te hebben. Zyklon was bagger maar dat is niet erg want ik heb niet de behoefte om een band met zo'n naam leuk te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karboenkeltje op 01-03-2004 13:11:10 (Incompetentie.) ]
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_17442651
quote:
Op maandag 1 maart 2004 13:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
Gisteren live in de Effenaar in Eindhoven. Het was echt gaaf, alleen al vanwege de noviteitswaarde van een vrouw met zo'n strot. Verder klonk het nog goed ook. Als voorprogramma waren er Stampin' Ground en Zyklon. Stampin' Ground was nog best aardig hoewel ik er geen CD van hoef te hebben. Zyklon was bagger maar dat is niet erg want ik heb niet de behoefte om een band met zo'n naam leuk te vinden.
]

Ja idd en We Will Rise live horen was helemaal geweldig lekker hele avond bijna helemaal vooraan gestaan
pi_17442762
idd geniaal.....hoewel....ik heb ze nu voor de 3e x gezien en ik vond het geluid nogal knullig, vooral in het begin. volgens mij deed zelfs de eerste paar seconden de mic van angela het niet.
maar wat een band zeg.......het knalt er echt uit!! MEESTERLIJK!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')