Angela Gossow heeft zo'n enorm brute strot. Ze is nog meer richting Jeff Walker gaan zingen (Carcass) en samen met een toch al ex-carcass gitarist in de gelederen klinken er steeds meer klanken van deze band door in de muziek van Arch Enemy, wat ik alleen maar kan toejuichen
De nummers zijn wat meer uitgebalanceerd en de hele cd is wat dynamischer en hier en daar mischien wat rustiger dan het vorige materiaal, wat de meer explosieve nummers extra krachtig maakt (zoals Dispicable Heroes).
Kortom: een echte aanrader!
Iemand anders die zijn ervaring wil delen?
[Dit bericht is gewijzigd door Plaguebearer op 06-08-2003 09:00]
enorm heersende plaat... heb m een week geleden neergeladen maar ga m zeker nog effe in de winkel halen als 2cd digipack.. klinkt iets vetter dan Wages of Sin hoewel die ook wel erg goed was
ben blij dat die oude zanger pleite is... Angela rawks!
quote:Hij ligt vanaf 25 augustus in de winkel menseh.....
Op woensdag 6 augustus 2003 10:12 schreef Tokus het volgende:
je moet alleen even tot 25 augustus wachten tot de cd uitkomt he. Dat is misschien wel handig om erbij te zeggen, voordat mensen gaan klagen dat ze 'm niet in de winkel kunnen vinden.
Erg jammer, de riffs en gitaren van de broers zijn echt geweldig... vond het heerlijk bruut met de oude zanger, maar ik krijg er nu echt zo'n Metallica gevoel bij (walging).
Luister maar eens naar Silverwing of Burning Bridges.... Angela mocht willen dat ze de vloer zo kon laten trillen.
quote:AARRGHHH! Carcass een kutband? Getuigd dit van een slechte smaak of muzikale onwetendheid?
Op woensdag 6 augustus 2003 20:54 schreef StefanP het volgende:
'k Vind er echt geen fuck meer aan met die meid.... klinkt als een wanhopige poging om Carcass na te doen (ook al een kutband).Erg jammer, de riffs en gitaren van de broers zijn echt geweldig... vond het heerlijk bruut met de oude zanger, maar ik krijg er nu echt zo'n Metallica gevoel bij (walging).
Luister maar eens naar Silverwing of Burning Bridges.... Angela mocht willen dat ze de vloer zo kon laten trillen.
* Plaguebearer maakt een geintje
Maar goed, ik vond de oude zanger zo krom als een banaan klinken. Ik ben Arch Enemy pas gaan waarderen met de komst van Angela. Grappig hoe smaken kunnen verschillen
quote:Hehe, idd. Raar hoe jij er niks aan vond vroeger en ik tegenwoordig niet meer. En dat door de verandering van zanger... de muzikale ondersteuning is nog steeds hetzelfde.
Op donderdag 7 augustus 2003 07:49 schreef Plaguebearer het volgende:[..]
AARRGHHH! Carcass een kutband? Getuigd dit van een slechte smaak of muzikale onwetendheid?
* Plaguebearer maakt een geintje
Maar goed, ik vond de oude zanger zo krom als een banaan klinken. Ik ben Arch Enemy pas gaan waarderen met de komst van Angela. Grappig hoe smaken kunnen verschillen
quote:en? Tevreden?
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:42 schreef Tokus het volgende:
zo, heb 'm net gekocht
kon toch niet wachten tot de cdplundermeet morgen...
quote:m'n review ervan staat al dagen online
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:55 schreef Plaguebearer het volgende:[..]
en? Tevreden?
score: 83/100
zegt genoeg lijkt me he..
Wel opvallend, Instinct (nr.5), dat heeft echt een supertypisch In Flames intro. Als je de eerste 30 sec zou laten horen en zou zeggen dat het een geleaked nummer van het aankomende In Flames album is zou men je zo geloven.
quote:
nummers zijn wat muzikaler geschreven
quote:Ja, das een ballad op de cd. SUpergoede gitaarsolo's trouwens (beste op de cd misschien), aanrader. In zo'n soort nummer zouden ze eens iets moeten doen met cleane vocals. Vooral in de rustige stukken wil ik weleens wat anders horen dan blackmetal vocals.
Heeft iemand We will rise al gehoord, kon je gratis downloaden via metalfan.nl?
Zo'n lief meisje als Angela is daar toch prima voor geschikt?
quote:Ja, de vorige zanger was echt bout. Tenminste, hij probeerde volgens mij blackmetal vocals te laten horen, maar er kwam meer gebrarrel uit
Maar goed, ik vond de oude zanger zo krom als een banaan klinken
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-08-2003 19:46](378%)
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-08-2003 19:46]
ik vond wages of sin net iets beter maar hier staan idd ook een paar supergoede nummer op
quote:ik vond dat nr eigenlijk een van de mindere. ik heb liever Instinct, of End Of The Line.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:52 schreef Yokozuna het volgende:
Er staan weer geweldige nummers op de nieuwe cd, zoals "Dead Eyes See No Future" (werkelijk geniaal refrein)
Op Wages of Sin zijn bijna alle nummers goed, op Anthems ongeveer de helft. Minder dus. Zelfde ontwikkeling merk ik bij Children of Bodom, ook melodic deathmetal. Niet dat het er wat mee heeft te maken maarja
]quote:Op maandag 1 maart 2004 13:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
Gisteren live in de Effenaar in Eindhoven. Het was echt gaaf, alleen al vanwege de noviteitswaarde van een vrouw met zo'n strot. Verder klonk het nog goed ook. Als voorprogramma waren er Stampin' Ground en Zyklon. Stampin' Ground was nog best aardig hoewel ik er geen CD van hoef te hebben. Zyklon was bagger maar dat is niet erg want ik heb niet de behoefte om een band met zo'n naam leuk te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |