quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:26 schreef paricos het volgende:[..]
nope, ben wel 2 of 3 keer niet op mijn werk verschenen omdat ik een kater had, maar toen gewoon vrij genomen.
(een keer ben ik met mijn dronken kop in de trein van Amsterdam naar Utrecht in slaap gevallen, en pas in Eindhoven wakker geworden; toen was het al 1 uur en geen trein meer terug, ik heb de nacht toen doorgebracht in een trein en heb de eerste trein terug naar Utrecht genomen, (het woord Brak was toen wel op zijn plaats om mijn conditie te beschrijven
), van werken was die dag dan ook geen sprake.)
quote:* Shark.Bait wist dat zij hem bedoelde, maar hij vind toch dat er een communicatiestoornis opgetreden is, ondanks de pogingen zichzelf te verdedigen. Anderen mogen kotsmisselijk worden van zijn gedrag. Hij heeft dat ook wel van andere mensen.
Op woensdag 6 augustus 2003 11:18 schreef Loesje29 het volgende:
Ohja, nog 1 ding.... als we nu TOCH persoonlijk gaan aanvallen... SharkBait? Ik bedoelde voornamelijk JOU met dat bespringen van mensen en die insinuaties van je. Alleen ik wilde geen namen noemen. Jij doet dat nu wel. Dus bij deze! Ik word kotsmisselijk van dat gefrustreerde gejaag van je.
* Shark.Bait heeft nergens namen genoemd....dacht ie... ![]()
* Shark.Bait denkt dat een tekort aan slaap mensen niet helemaal helder laat denken, hijzelf incluis
quote:Tsja, hier kan ik me wel in vinden. Er is zoiets als een grens. Ik denk zelf ook dat die grens best vaak is aangegeven, Maerycke was er heel duidelijk in en ook anderen hebben redelijk expliciet aangegeven het genoeg te vinden.
Ohja, nog 1 ding.... als we nu TOCH persoonlijk gaan aanvallen... SharkBait? Ik bedoelde voornamelijk JOU met dat bespringen van mensen en die insinuaties van je. Alleen ik wilde geen namen noemen. Jij doet dat nu wel. Dus bij deze! Ik word kotsmisselijk van dat gefrustreerde gejaag van je.
quote:Dan vind ik verder prima maar dan lijkt me dit ook niet de aangewezen plaats om dingen uit te gaan vechten.
Op woensdag 6 augustus 2003 11:28 schreef thoth het volgende:[..]
. (Getuige ook de reacties van mensen als "ik begrijp echt niet waar het over gaat"). De betrokkenen weten heel goed waar het over gaat en dat zal hier toch verder niet uitgesproken worden.
quote:Dat idee had, nee dat idee heb ik ook
Op woensdag 6 augustus 2003 11:23 schreef paricos het volgende:
Er is hier maar weer eens bewezen dat bij (forum)chatten in vergelijk met IRL moeilijk is om nuances aan te brengen (ondanks icoontjes)waardoor zaken snel uit de hand kunnen lopen
<knip.
In algemene zin lijkt het me goed dat mensen eerst nadenken en navragen voordat ze hier op het forum er van alles uitgooien en zich aangesproken voelen.
quote:en ik denk dat jij daar iig aan mijn kant geen oordeel over kan of mag vellen.
* Shark.Bait denkt dat een tekort aan slaap mensen niet helemaal helder laat denken, hijzelf incluis
quote:Ohw ennuh SharkBait, Loesje29 is niet de 1e vrouw die jou aanvalt op deze manier. Ik bedoel, is het nog niet duidelijk genoeg dat die meetings voor plezier is ? Als je perse wilt date-en of weet ik wat, dan organiseer een mini-meet voor jezelf.
De vrouwen voelen zich nu al niet meer aangesproken tot een meet, terwijl juist vrouwen gezelligheid brengen. En ik zou toch graag de hele lijst aan namen, dus ook de mannen ja toch wel eens graag willen ontmoeten.
Kunnen we afspreken dat we de vragen hier wat minder intiem en date-gericht kunnen stellen ? En in ons achterhoofd houden dat de meetings alleen, maar dan ook alleen maar moet gezien worden als een dagje uit, een dagje plezier met mensen die je graag wilt ontmoeten.
En geen one-nightstand meeting, anders had dat er wel gestaan ipv 30-ers meeting. En nee het is ook niet verkapt
quote:toch even afvragen of ik wel mee wil dan
Op woensdag 6 augustus 2003 11:34 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
En geen one-nightstand meeting, anders had dat er wel gestaan ipv 30-ers meeting. En nee het is ook niet verkapt
Het is jammer dat het zo moet lopen, maar het is niet anders..
(en voor de oude hardcore 30'ers hierzo, mocht je me om wat voor reden nodig hebben, als het goed is hebben jullie mijn gsm/email nog wel ergens liggen)
dag mensen.....
Hoe dan ook, ik vind de sfeer zodanig verslechterd hier dat ik liever wegblijf.
quote:Ik ook. Zit gewoon te janken hier... op mijn werk
Op woensdag 6 augustus 2003 11:42 schreef zwijntje het volgende:
Sorry Loesje dat ik zo fel reageerde. Ik had het idee dat de hele kliek op zijn donder kreeg, en aangezien ik daar ook bij hoor voelde ik me wel aangevallen. Misschien niet nodig. Mijn excuses.Hoe dan ook, ik vind de sfeer zodanig verslechterd hier dat ik liever wegblijf.
En aangezien ik aan mezelf merk dat het me allemaal te hard raakt (zoals nu blijkt) blijf ik ook even weg
Maar echt NIKS naar jou toe, echt niet... geloof me.
quote:Ah maar als je dit prive op zou lossen dan loop je de kans mis om de blits te maken bij de rest met wijze, objectieve constateringen. Aan het einde van de dag is dit nog steeds een etalage en als je in de etalage staat dan moet je er goed uitzien! Mooi zijn in het magazijn, waar niemand je kan zien, wat heb je daar nou aan
Op woensdag 6 augustus 2003 11:29 schreef paricos het volgende:
Dan vind ik verder prima maar dan lijkt me dit ook niet de aangewezen plaats om dingen uit te gaan vechten.
Badmeester? Ben IK al blits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |