quote:WOW
Op woensdag 6 augustus 2003 16:25 schreef Nadientje het volgende:
zo mag ik ook es een mooie vrouw posten hier![]()
Strand, zon, gezonde salades en lichamelijke oefening in plaats van duistere zolderkamers waar te zware tieners de hele dag achter de computer zitten.
Dat is het idee achter een vakantiekamp in het Noord-Duitse Boltenhagen. Hier aan de kust wordt voor het eerst een kamp georganiseerd voor internetverslaafde jongeren, zo schrijft BBC News. Kinderen worden hier aangemoedigd om zoveel mogelijk tijd in de gezonde buitenlucht door te brengen.
Zij mogen niet langer dan een half uur per dag doorbrengen achter de computer. Dat is heel wat minder dan de uren die zij dagelijks achter de pc of gameconsole doorbrachten. In plaats daarvan moeten ze iedere dag onder begeleiding naar het strand gaan om daar wat te bewegen.
Dat is hoognodig, want de BBC verhaalt van een dertienjarige jongen van 123 kilo die zijn tijd voornamelijk doorbracht met het spelen van racespelletjes.
Het kamp schijnt een succes te zijn. De kinderen zagen in eerste instantie het strenge regime van lichamelijke oefeningen en gezond eten totaal niet zitten, maar zeggen zich aan het einde van het kamp uiteindelijk veel gelukkiger te voelen
quote:Er moet niet alleen wat mis zijn gegaan met de communicatie,maar ook wat met het reukvermogen.
Op woensdag 6 augustus 2003 16:35 schreef Chocobo het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31316
quote:Nou begrijp ik hoe je aan dat buikje komt.Is het niet iets voor jou?
Op woensdag 6 augustus 2003 16:45 schreef Chocobo het volgende:
Duits afkickkamp voor gameverslaafde tienersStrand, zon, gezonde salades en lichamelijke oefening in plaats van duistere zolderkamers waar te zware tieners de hele dag achter de computer zitten.
Dat is het idee achter een vakantiekamp in het Noord-Duitse Boltenhagen. Hier aan de kust wordt voor het eerst een kamp georganiseerd voor internetverslaafde jongeren, zo schrijft BBC News. Kinderen worden hier aangemoedigd om zoveel mogelijk tijd in de gezonde buitenlucht door te brengen.Zij mogen niet langer dan een half uur per dag doorbrengen achter de computer. Dat is heel wat minder dan de uren die zij dagelijks achter de pc of gameconsole doorbrachten. In plaats daarvan moeten ze iedere dag onder begeleiding naar het strand gaan om daar wat te bewegen.
Dat is hoognodig, want de BBC verhaalt van een dertienjarige jongen van 123 kilo die zijn tijd voornamelijk doorbracht met het spelen van racespelletjes.
Het kamp schijnt een succes te zijn. De kinderen zagen in eerste instantie het strenge regime van lichamelijke oefeningen en gezond eten totaal niet zitten, maar zeggen zich aan het einde van het kamp uiteindelijk veel gelukkiger te voelen
[Dit bericht is gewijzigd door Quinny op 06-08-2003 16:54]
quote:Grrrrrrrrr,....
Op woensdag 6 augustus 2003 16:52 schreef Quinny het volgende:[..]
Nou begrijp ik hoe je aan dat buikje komt.Is het neit iets voor jou?
quote:Probeer je een curcus liplezen te volgen?
Op woensdag 6 augustus 2003 16:54 schreef Chocobo het volgende:
Warm weer he?
quote:JEZUS CHRISTUS!!!!
Warm weer he?
quote:Hier,......... speciaal voor dit warme weer geopend volgens mij
Op woensdag 6 augustus 2003 16:58 schreef ChOas het volgende:[..]
JEZUS CHRISTUS!!!!
quote:zucht.. je lijkt wel 16 af en toe
Warm weer he?
quote:Ik hoop het
Op woensdag 6 augustus 2003 17:12 schreef Nadientje het volgende:[..]
zucht.. je lijkt wel 16 af en toe
![]()
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:12 schreef Nadientje het volgende:[..]
zucht.. je lijkt wel 16 af en toe
![]()
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:15 schreef Quinny het volgende:[..]
Dat is hij ook.En zal het helaas ook altijd blijven.
quote:Strol over 1 week geloof ik en Noot zal volgende week weer het land in rollen
Op woensdag 6 augustus 2003 17:19 schreef Quinny het volgende:
Wanneer komen al die vakantiegangers weer eens terug?
quote:Rollen ook
Op woensdag 6 augustus 2003 17:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Strol over 1 week geloof ik en Noot zal volgende week weer het land in rollen
quote:Ik krijg trek in een hamburger
Warm weer he?
quote:Ik moet ook zeggen dat ik er naar blijf kijken
Op woensdag 6 augustus 2003 17:35 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik krijg trek in een hamburger
quote:Ik mis die 2 cunts ontezettend kan ik je zeggen.
Op woensdag 6 augustus 2003 17:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Strol over 1 week geloof ik en Noot zal volgende week weer het land in rollen
quote:Ga je weer werken ?
Op woensdag 6 augustus 2003 17:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |