quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:42 schreef julekes het volgende:voorlopig niet in e'hoven, ik lig lekker in de tuin bij paps en mams
nog gefeliciteerd mr W!
Bij deze overigens een uitnodiging! Wie er in een verwarmd zwembad wil liggen vanavond, U bent welkom vanaf een uurtje of 9, half tien, dan verwacht ik wel dattie klaar is .
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:58 schreef r8ality het volgende:
Zo, winding 2 en 3 zijn alweer klaar. BBQ weer netjes opgebouwd. Nu nog even winding 3 aansluiten op de secundaire aansluiting van de pomp en stoken/pompen maar..
Bij deze overigens een uitnodiging! Wie er in een verwarmd zwembad wil liggen vanavond, U bent welkom vanaf een uurtje of 9, half tien, dan verwacht ik wel dattie klaar is
.
* Jerruh moetstraks naar amsterdam om die muts van ons ma op te halen van schiphol :s.
kan ze nie gewoon met een parachute vanuit het vliegtuig in onze achtertuin waaien? .
quote:dat kan waarschijnlijk wel, maar ik kan me goed voorstellen dat ze gewoon door jou opgehaald wil worden.
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:17 schreef Jerruh het volgende:
feli MRW!!!* Jerruh moetstraks naar amsterdam om die muts van ons ma op te halen van schiphol :s.
kan ze nie gewoon met een parachute vanuit het vliegtuig in onze achtertuin waaien?
.
quote:wie zou da nou niet willen
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:22 schreef MrWilliams het volgende:[..]
dat kan waarschijnlijk wel, maar ik kan me goed voorstellen dat ze gewoon door jou opgehaald wil worden.
quote:Het lijkt me niet echt gaaf om met 989km/u met 20kilo bagage en een parachute het vliegtuig uitgegooid te worden.
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:23 schreef Jerruh het volgende:[..]
wie zou da nou niet willen
ach ik doe me mouwloos shirt aan en ga de macho uithangen in me renauld laguna. (in de file
. )
en Renault schrijf je met een hoofdletter R en een t op het eind.
quote:ik nie, das jerruhaans
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:36 schreef MrWilliams het volgende:[..]
Het lijkt me niet echt gaaf om met 989km/u met 20kilo bagage en een parachute het vliegtuig uitgegooid te worden.
en Renault schrijf je met een hoofdletter R en een t op het eind.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:47 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik nie, das jerruhaans
.
maar ja, ons ma is een bikkel dus da vliegtuigtripje is geen slecht idee! en sinds dr tieten zijn gaan hangen heeft ze een perfect landingsgestel.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:23 schreef Jerruh het volgende:[..]
wie zou da nou niet willen
ach ik doe me mouwloos shirt aan en ga de macho Mister FOK! uithangen in me renauld laguna. (in de file
. )
Temperatuur water nu: 15-16 graden
Temperatuur uitstromend water kruik 1: 25-28 graden (2 wikkelingen door BBQ)
Temperatuur uitstromend water kruik 2: 20-21 graden (1 wikkeling door BBQ)
En de BBQ is nog lang niet echt warm .
Verwachte temperatuur zwembad @ 21.00: 25-27 graden.
Einde mededeling .
quote:De grond is niet echt warm nog, en de zon staat er niet op door de overkapping (partytent). Maar jij mag er wel inspringen als we de BBQ 2 dagen uitlaten hoor.
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:34 schreef febster het volgende:
Ongetwijfeld een HELE domme vraag... maar eehm... met dit weer enzo he, wordt dat water dan niet vanzelf al lekker warm
quote:Ja ik ben dus al een uur een frickin' thermometer aan het zoeken. Maar vinden ho maar. Evenwel zal het toch al in de buurt van de 25 komen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:21 schreef MrWilliams het volgende:
Hoe warm is het badje?
Anders kom ff langs .
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:32 schreef r8ality het volgende:[..]
Ja ik ben dus al een uur een frickin' thermometer aan het zoeken. Maar vinden ho maar. Evenwel zal het toch al in de buurt van de 25 komen.
.
Anders kom ff langs
.
krijg zo bezoek
quote:Klein piemeltje
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:37 schreef r8ality het volgende:[..]
De grond is niet echt warm nog, en de zon staat er niet op door de overkapping (partytent). Maar jij mag er wel inspringen als we de BBQ 2 dagen uitlaten hoor.
.
quote:schilderfreak!
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:52 schreef just me het volgende:
* just me heeft de reis eindhoven-delft weer overleefd
quote:naaitem is gij...
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:53 schreef HeatWave het volgende:[..]
schilderfreak!
quote:wat doe jij nou weer hier Heetwijf???
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:53 schreef HeatWave het volgende:[..]
schilderfreak!
* just me heeft keihard geverfd en was slavendrijver van Cynix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |