abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12225815
En ja hoor, het derde deel is alweer vol.

Op aandringen van Schatje heb ik deel 4 geopend over deze Engelse soap.

En er zullen nog vele delen volgen over deze soap aangezien ik verwacht dat Eastenders de komende 20 jaar nog wel op de buis te zien is.

Hier even de vorige delen:

Eastenders
EastEnders deeltje 2
Eastenders, deeltje 3

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_12226104
.

Wat zal Ian verheugd zijn als hij idd de vader is.Daar ben ik van overtuigd .

pi_12226142
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:32 schreef schatje het volgende:
.

Wat zal Ian verheugd zijn als hij idd de vader is.Daar ben ik van overtuigd .

Wel een nadeel dat we Ian z'n kop weer vaker in beeld zien.
Hoelang zal het duren voor ie het weet?
pi_12226439
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:33 schreef ruby het volgende:

[..]

Wel een nadeel dat we Ian z'n kop weer vaker in beeld zien.
Hoelang zal het duren voor ie het weet?

Dat is wel een nadeel ja.
pi_12229471
Het vierde topic alweer

Beetje vaag dat Ian toch de vader is, maar goed ze komen vast wel met een goede verklaring..Idd erger je je kapot aan 'm, maar die gast is echt een geweldig acteur! Zo'n contrast met hoe 'ie in 't echt is, dan is 'ie heel relaxed enzo maar als Ian kun je de frustratie van z'n gezicht aflezen

Ben trouwens benieuwd wat er nu tussen Dennis en Phil gaat gebeuren, dat worden weer spannende afleveringen

pi_12244308
nou ian is weer eens hoogst irri bezig maar ik denk dat hij zich toch anders gaat opstellen.. later dit jaar... eastenders kan soms zo lekker voorspelbaar zijn.. weken hebben we die gozer niet hoeven zien en de laatste 2 weken is hij steeds eventjes in beeld met een kut opmerking of dat ie naar laura vroeg..en ja hoor hij is de vader.. nu was hij weer bot maar je zag hem toch ook emotioneel worden (klein beetje dan) en ook toen hij wegliep al denkend... jaaaa ian zal het wel gaan accepteren (of hij het van laura zelf krijgt te weten daar ben ik nog niet achter..) toevallig ook dat jack nou net op die divorce papers moest tekenen en dat ze nou ook zo ziek zijn.. nou die scheiding gaat vast niet door ...hehehe heeeeeeeeeeeeeeerlijk he easties.. can't live without it

don'r u just lurve it

pi_12246695
Ja I lurve it! Jammer dat we nu weer moeten wachten tot donderdag.
Mind the gap
pi_12246739
En ik heb het weer eens gemist...was dus niet de bedoeling maar ik was op visite en ja, soms blijf je dan wel eens plakken.

Donderdag weer een kans.

pi_12246982
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:18 schreef ruby het volgende:
En ik heb het weer eens gemist...was dus niet de bedoeling maar ik was op visite en ja, soms blijf je dan wel eens plakken.

Donderdag weer een kans.

Ik schakelde om tien voor negen in, net op het moment dat Ian heel gemeen aan het doen was tegen Laura.

Echt vals, Ian als vanouds.

pi_12326540
Drie ex-EastEnders koppeltjes uit elkaar: Jack Ryder (Jamie) en Kim Marsh (ex-Hear'Say), Kim Medcalf (Sam) en Sam Grant, en Tamzin Outhwaite (Melanie) en (Steve Ellington).
  zondag 10 augustus 2003 @ 10:36:58 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_12332434
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:42 schreef schatje het volgende:
Drie ex-EastEnders koppeltjes uit elkaar: Jack Ryder (Jamie) en Kim Marsh (ex-Hear'Say), Kim Medcalf (Sam) en Sam Grant, en Tamzin Outhwaite (Melanie) en (Steve Ellington).
Ze houden het ook nooit lang vol he in de showbizz.
pi_12366034
Sjit, echt het allerlaatste stukje gemist (halve minuut), wat zei Little Mo nou tegen Billy?
Mind the gap
pi_12366589
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 22:01 schreef Nicole22 het volgende:
Sjit, echt het allerlaatste stukje gemist (halve minuut), wat zei Little Mo nou tegen Billy?
Vanavond ervoor gaan>>>kindje maken .
  maandag 11 augustus 2003 @ 23:23:50 #14
521 ruby
Hell yeah!
pi_12368605
En...zullen Barry en Nathalie weer tot elkander komen?
pi_12376370
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 23:23 schreef ruby het volgende:
En...zullen Barry en Nathalie weer tot elkander komen?
Not if Janine can help it
Mind the gap
pi_12377625
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:51 schreef Nicole22 het volgende:

[..]

Not if Janine can help it

Ze kan zo lekker vals kijken.
pi_12390522
En nu moet ze ook nog naar bed met Barry .

Ik vermoed dat ze klaar gaat liggen in bed en Barry haar afwijst of dat Nat hun beide betrapt.

dinsdag 12 augustus 2003 @ 21:36:25 #18
521 ruby
Hell yeah!
pi_12390603
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:33 schreef schatje het volgende:
En nu moet ze ook nog naar bed met Barry .

Ik vermoed dat ze klaar gaat liggen in bed en Barry haar afwijst of dat Nat hun beide betrapt.

Ik moet je zeggen dat ik deze aflevering amper gevolgd heb aangezien ik heel druk was met Fokken!

Jesses, je zou maar met Barry het bed in moeten duiken. Als was ie de laatste op aarde....

pi_12391538
Nat en Barry komen steeds meer tot elkaar, en Paul opperde dus dat idee.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:26:15 #20
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_12432352
Ik moest maar weer eens EE gaan kijken, heb het al een aantal afleveringen niet kunnen zien... Ben net verhuist en woon nu op Shooters Hill met een geweldig panoramisch uitzicht op the City, Canary Wharf en ook the East End. Ik heb nog niet helemaal kunnen uitvinden waar Albert Square zit maar ik zou het moeten kunnen zien... Daarnaast lijkt mijn nieuwe huisgenoot ook nog eens op Billy Mitchell en klinkt ongeveer hetzelfde. Grappig man!

Over een maand maar weer eens een weekendje in Holland.. hmmm fricandellen!

reset
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:31:26 #21
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_12432522
Emailtje terug van een vriendin toen ik haar vertelde over mijn huisgenoot looking like Billy:

"Funny, Kim said he reminded her of a slimmer Barry from EE's."

Gebeurt wel meer hier dat mensen met EE characters worden vergeleken...

reset
pi_12440701
Hè hè, eindelijk trekt Carina haar muil eens open tegen die irritante kwijl (haar vader dus).
Zo zie je maar weer dat er op een bruiloft de leukste zaken naar voren komen!

En dan krijgen we natuurlijk ook nog de ruzie tussen Kelly en Zoë.

Wat afschuwelijk dat Barry Janine probeerde te zoenen. Ik ga nog liever dood....

pi_12462884
OOOOOOOOoooooooooooooooh wat erg zeg.. ooh al is barry de laatste man op aarde... no way dus he.. gadver ik kreeg van schrik kippenvel ..eeeuuugggh

ja eindelijk carin a...lekker vel.. ben benieuwd vanavond.. of ze gaan er diep op in of dit was het.. (gebeurd wel vaker he.. zit je er helemaal klaar voor en dan hebben ze het er niet meer over ,,,)

kelly en zoe.. wordt vechten hehehe of neit omdat iedereen gobsmacked is.. ook sneakie van die moeder eigenlijk

pi_12463232
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:28 schreef ruby het volgende:

Wat afschuwelijk dat Barry Janine probeerde te zoenen. Ik ga nog liever dood....

Ik ook wel ja, enge Barry .
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:58:07 #25
521 ruby
Hell yeah!
pi_12464035
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:01 schreef kyra1974 het volgende:
kelly en zoe.. wordt vechten hehehe of neit omdat iedereen gobsmacked is.. ook sneakie van die moeder eigenlijk
Sja..als je door je ex-man dood gewaand wordt..dan weet ik niet of ik ook zo sympathiek zou blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')