Op aandringen van Schatje heb ik deel 4 geopend over deze Engelse soap.
En er zullen nog vele delen volgen over deze soap aangezien ik verwacht dat Eastenders de komende 20 jaar nog wel op de buis te zien is.
Hier even de vorige delen:
quote:Wel een nadeel dat we Ian z'n kop weer vaker in beeld zien.
Op maandag 4 augustus 2003 23:32 schreef schatje het volgende:.
Wat zal Ian verheugd zijn als hij idd de vader is.Daar ben ik van overtuigd
.
quote:Dat is wel een nadeel ja.
Op maandag 4 augustus 2003 23:33 schreef ruby het volgende:[..]
Wel een nadeel dat we Ian z'n kop weer vaker in beeld zien.
Hoelang zal het duren voor ie het weet?
Beetje vaag dat Ian toch de vader is, maar goed ze komen vast wel met een goede verklaring..Idd erger je je kapot aan 'm, maar die gast is echt een geweldig acteur! Zo'n contrast met hoe 'ie in 't echt is, dan is 'ie heel relaxed enzo maar als Ian kun je de frustratie van z'n gezicht aflezen
Ben trouwens benieuwd wat er nu tussen Dennis en Phil gaat gebeuren, dat worden weer spannende afleveringen
don'r u just lurve it
Donderdag weer een kans.
quote:Ik schakelde om tien voor negen in, net op het moment dat Ian heel gemeen aan het doen was tegen Laura.
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:18 schreef ruby het volgende:
En ik heb het weer eens gemist...was dus niet de bedoeling maar ik was op visite en ja, soms blijf je dan wel eens plakken.Donderdag weer een kans.
Echt vals, Ian als vanouds.
quote:Ze houden het ook nooit lang vol he in de showbizz.
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:42 schreef schatje het volgende:
Drie ex-EastEnders koppeltjes uit elkaar: Jack Ryder (Jamie) en Kim Marsh (ex-Hear'Say), Kim Medcalf (Sam) en Sam Grant, en Tamzin Outhwaite (Melanie) en (Steve Ellington).
quote:Vanavond ervoor gaan>>>kindje maken
Op maandag 11 augustus 2003 22:01 schreef Nicole22 het volgende:
Sjit, echt het allerlaatste stukje gemist (halve minuut), wat zei Little Mo nou tegen Billy?
quote:Not if Janine can help it
Op maandag 11 augustus 2003 23:23 schreef ruby het volgende:
En...zullen Barry en Nathalie weer tot elkander komen?
quote:Ze kan zo lekker vals kijken.
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:51 schreef Nicole22 het volgende:[..]
Not if Janine can help it
Ik vermoed dat ze klaar gaat liggen in bed en Barry haar afwijst of dat Nat hun beide betrapt.
quote:Ik moet je zeggen dat ik deze aflevering amper gevolgd heb aangezien ik heel druk was met Fokken!
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:33 schreef schatje het volgende:
En nu moet ze ook nog naar bed met Barry![]()
![]()
.
Ik vermoed dat ze klaar gaat liggen in bed en Barry haar afwijst of dat Nat hun beide betrapt.
Jesses, je zou maar met Barry het bed in moeten duiken. Als was ie de laatste op aarde....
Over een maand maar weer eens een weekendje in Holland.. hmmm fricandellen!
"Funny, Kim said he reminded her of a slimmer Barry from EE's."
Gebeurt wel meer hier dat mensen met EE characters worden vergeleken...
En dan krijgen we natuurlijk ook nog de ruzie tussen Kelly en Zoë.
Wat afschuwelijk dat Barry Janine probeerde te zoenen. Ik ga nog liever dood....
ja eindelijk carin a...lekker vel.. ben benieuwd vanavond.. of ze gaan er diep op in of dit was het.. (gebeurd wel vaker he.. zit je er helemaal klaar voor en dan hebben ze het er niet meer over ,,,)
kelly en zoe.. wordt vechten hehehe of neit omdat iedereen gobsmacked is.. ook sneakie van die moeder eigenlijk
quote:Ik ook wel ja, enge Barry
Op donderdag 14 augustus 2003 22:28 schreef ruby het volgende:Wat afschuwelijk dat Barry Janine probeerde te zoenen. Ik ga nog liever dood....
quote:Sja..als je door je ex-man dood gewaand wordt..dan weet ik niet of ik ook zo sympathiek zou blijven.
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:01 schreef kyra1974 het volgende:
kelly en zoe.. wordt vechten hehehe of neit omdat iedereen gobsmacked is.. ook sneakie van die moeder eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |