quote:Nou, vertel mij is hoe t dan komt dat de temp. met zo'n 10 a 15 graden daalt als ik m open zet? Het gat waar de kabels doorgaan is echt veel te klein. Heb een DVD speler CD-RW en HD bovenin zitten dus er lopen wat kabeltjes doorheen. Hop airflow weg.
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:21 schreef Short_stop het volgende:[..]
Ik heb precies dezelfde kast als jij (blauw frontdingetje, jij ook?) en ik heb hem zelfs van binnen helemaal volgeplakt met zwart schuimrubberachtig acoustisch materiaal en dat zonder systeemfan en ik heb geen last van overdreven hitte (meer).
Zitten btw 1 casefan voorin en 2 achterin (boven), dus alle plekkies waar ze kunnen zitten vol
. Ja ik heb een kacheltje gekocht
.
Komt ook door die Thunderbird 1400, hoor bij iedereen hoge temperaturen met dat ding.
quote:Ok, goed punt. Ik heb zelf gelukkig geen temperatuur probleem met mijn Celeron 800 en nu 1300 dus daar kan ik niet over meepraten maar heel erg bedankt voor de tip, dan weet ik dus nu dat als ik eind van het jaar/begin volgend jaar mijn moederbord ga upgraden ik ook een nieuwe systeemkast moet kopen.
Op woensdag 6 augustus 2003 17:41 schreef FinalDesign het volgende:[..]
Nou, vertel mij is hoe t dan komt dat de temp. met zo'n 10 a 15 graden daalt als ik m open zet?
quote:Daar heb ik inderdaad ook problemen mee maar ik dacht dat dat aan mij lag. Gelukkig heb ik bovenin geen harde schijf zitten, al zit het er op een frontdinges na wel helemaal vol aan de voorkant.
Het gat waar de kabels doorgaan is echt veel te klein.
quote:Zoiets heb ik ook
Op maandag 4 augustus 2003 20:56 schreef Tijn het volgende:
Hup naar DIG.Oh en ik zou het niet weten trouwens, het interesseert me echt geen fuck
En het systeem draait prima verder. Stressed of idle maakt geen flikker uit.
![]()
Machine staat koe te draaien en staat 24/7 aan
Op de kamer waar hij staat staan nog 4 pc's te blazen dus hij is nu met dit weer en met al die bakken wel wat warmer dan normaal
En dat terwijl het op zolder, waar deze pc staat, 31 graden is.
Heb vorige maand een intake en outtake fan geinstalleerd. Met effect, zo blijkt, want als ik deze fans uitzet, is het binnen notime 50 graden daarbinnen
quote:Gewoon ff voelen, geen probleem toch?
Op maandag 4 augustus 2003 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus waar ken je dat aflezen?
Heb net Sisoft Sandra eraf gegooid. Was geloof ik iets van 30 graden ofzo (Athlon Xp 2000+).
quote:hoe doe je dat waterkoeling ofzo
Op woensdag 6 augustus 2003 20:40 schreef trekpop het volgende:
CPU: 37AMD XP2700+
quote:Moet ik hier ook nog doen...
Op woensdag 6 augustus 2003 20:30 schreef cosmick het volgende:
CPU: 39
Systeem: 36En dat terwijl het op zolder, waar deze pc staat, 31 graden is.
Heb vorige maand een intake en outtake fan geinstalleerd. Met effect, zo blijkt, want als ik deze fans uitzet, is het binnen notime 50 graden daarbinnen
-mobo : 31 graden
-cpu: 51 graden
best netjes vind ik nog
Ik heb een GlobalWin CBK58-II, maar dan met een 80mm fan erop
Das een kast die op een of ander koelgas met compressor werkt net zoals een echte koelkast.
op 100% cpu belasting blijft hij onder de -15 graden celcius.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |