Thuis aangekomen gelijk eentje ingenomen.. en een uurtje op de bank gezeten met mijn vriendin
uur later.. hmmmm geen stijve..
Bleek dus dat je echter alleen een stijve krijgt als je daadwerkelijk ook sexueel opgewonden wordt. (No Problemo )
Eenmaal aan de daad begonnen merkte ik dat hij inderdaad wel ERG hard was, en zelfs mijn vriendin merkte het op zonder dat ik er een woord over heb verteld. Maar het mooiste was.. toen ik eenmaal klaarkwam had ik maar 10 tellen nodig om klaar te zijn voor de volgende ronde, normaal heb ik hier toch minstens 5 a 10 minuten voor nodig... en zo makkelijk volgde ook een 3de ronde.. uiteindelijk zo een 2 uur bezig geweest .. echt heel lang voor mij.. normaal is het na een uur toch echt wel mooi..:)
Ik ben ERG benieuwd of er andere mannen zijn die dit hebben uitgeprobeerd ?
Ik kocht een pak condooms, maar daarna kreeg ik nog iets aangesmeerd.. geen spijt van
* PS heeft ook altijd even nodig om weer op te laden. Na 3 minuten zou de dame natuurlijk wel leuk vinden.
quote:ik begreep dat het juist extra recht was....
Op maandag 4 augustus 2003 19:17 schreef c4rl0s het volgende:
Het staat er inderdaad vrij kr0m![]()
Weet je of het door de pillen komt of dat het iid iets psychisch is...
Antwoord op vraag: heb zelf geen ervaring met hulpmiddelen om een stijve te krijgen / te houden
quote:maar ging die wel weer naar 'beneden' toen de vrijpartij over was, of bleef ie nog door feesten in z'n ééntje?
Op maandag 4 augustus 2003 21:53 schreef c4rl0s het volgende:
Het zou inderdaad physschuisicch (oh zo ja) kunnen zijn. Daarom was ik benieuwd naar ervaring van anderen
ik wacht met spanning af....
quote:Dat is het absoluut niet!!
Op maandag 4 augustus 2003 20:26 schreef Disorder het volgende:
Klinkt als een placebo.
Libido Forte zit vol plantaardige ingrediënten die, al dan niet bewezen, als afrodisica werken.
Een aantal is enigszins dubieus en wellicht ter "opvulling", maar een kruid als
Muira Puama bijvoorbeeld, dat er ook in zit, heeft zijn werking wel degelijk bewezen.
Beter nog dan de Libido Forte pillen, zijn de SexFix Silver pillen.
Deze bevatten Muira Puama en Yorimbe, precies de 2 kruiden waarvan
bewezen is dat ze stimulerend werken, yorimbe zorgt er bovendien voor
dat je een intenser orgasme krijgt. De pillen hebben ze naast deze 2 kruiden
slechts "opgevuld" met caffeïne en lecithine en ze werken echt!!
quote:Bij christine le duc kosten ze 45 euro voor 5 stuks
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:47 schreef DeadLock het volgende:
Ik heb er laatst ook eentje gekregen van een kameraard, het werkt inderdaad vrij prettig. Heeft iemand nog andere ervaringen met pillen die iets goedkoper zijn trouwens? Die Libido Forte schijnt toch vrij duur te zijn....
wel duur voor 5 pilletjes....(Zijn het grote pillen? Kun je ze doormidden breken en dan heb je er 10 )
ingenomen met 1 glas water..op een niet al te volle maag en geen alcohol....doe ik iets verkeerd?????
kutzooi....dag 50 pleuro.
quote:Daar ligt het niet aan!!!
Op zaterdag 9 augustus 2003 00:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
niet opgewonde misschien? wel iets te palen in huis gehaald?
maar merk geen verschil met "normaal"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |