abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12218404
Hallo,
Ik ben op zoek naar een kopie (of hele echte scan) van een Aldi bon, waar de digitale weegschaal Tronno op afgerekend is.
Mijn display is stuk, en nu is de inkt uitgelopen en kan ik geen gewicht meer lezen, omdat er een grote inktvlek zit.
Ik ben alleen mijn bonnetje kwijt! Boehoe! en ik heb nog iets van 2,5 jaar garantie op dat ding...

Wie o wie heeft er voor mij zown bonnetje?

pi_12218467
Is er helemaal niets meer te lezen op het bonnetje?
Het computersysteem kan altijd de bon reprocuceren adh van een referentienummer, of een combinatie van tijd/plaats/kassa.
pi_12218518
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:52 schreef Arjan het volgende:
Is er helemaal niets meer te lezen op het bonnetje?
Het computersysteem kan altijd de bon reprocuceren adh van een referentienummer, of een combinatie van tijd/plaats/kassa.
Dat zou wel mooi zijn, mits ik nog maar een Bonnetje zou hebben!
Ik heb t weggegooid, omdat ik d8 dat t een domme boodschappenbon was...
en waar ik niets meer op kan lezen is de display van mijn digitale weegschaal...omdat de inkt is uitgelopen. Dat ding moet dus retour en dan krijg ik een nieuwe...
Maja... niet zonder bon...
pi_12218524
Als het produkt nog niet zo lang geleden bij de aldi is geweest, heb je misschien geen bon nodig. En garantie via de fabrikant? Als je bv 3 jaar garantie hebt, en hun maken dat produkt pas een jaartje ofzo, dan lijkt het mij ook wel duidelijk dat je aanspraak kan maken op je garantie.
pi_12218557
bedrijven moeten hun facturen voor de belasting 6 jaar bewaren. Ik neem aan dat gewone kassabonnetjes hier ook onder vallen, dus als je het nummer nog weet, kunnen ze dat bonnetje zo weer boven toveren.
"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
pi_12218572
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:55 schreef johandeleng het volgende:
Als het produkt nog niet zo lang geleden bij de aldi is geweest, heb je misschien geen bon nodig. En garantie via de fabrikant? Als je bv 3 jaar garantie hebt, en hun maken dat produkt pas een jaartje ofzo, dan lijkt het mij ook wel duidelijk dat je aanspraak kan maken op je garantie.
Heb navraag gedaan en heb dus zown bonnetje nodig wil ik van de garantieregeling gebruik kunnen maken
pi_12218608
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:57 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

Heb navraag gedaan en heb dus zown bonnetje nodig wil ik van de garantieregeling gebruik kunnen maken

Maar misschien niet als je het direct via de fabrikant gaat regelen?
pi_12218623
Even voor de duidleijkheid, het is zown glazen personenweegschaal. Kostte iets van 24 of 25 euro...
pi_12218636
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:58 schreef johandeleng het volgende:

[..]

Maar misschien niet als je het direct via de fabrikant gaat regelen?

Ja, ook, heb een adres gekregen. het merk Tronno wat de Aldi verkoopt, is Tefal...
pi_12218787
Mijn pa en ma hebben ook zo`n ding gekocht.
Ik zal vragen of ze het bonnentje nog hebben??
pi_12218804
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:09 schreef wil.lem_ske het volgende:
Mijn pa en ma hebben ook zo`n ding gekocht.
Ik zal vragen of ze het bonnentje nog hebben??
Als je zou willen... is dat erg top..
pi_12218834
Kan ik de kopie gewoon op je mail adres sturen (als ik hem hog heb) heb net even gebeld maar ze zaten natuurlijk weer in de tuin
Toch stom dat sommige mensen nog moeten werken ook al hoef ik alleen maar aan een bureau te zitten
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:10 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

Als je zou willen... is dat erg top..

pi_12218872
heeft ze weggegooid (dooske) maar buiten dat bleek hij ook van de Duitse aldi te zijn
pi_12218890
[quote]Op maandag 4 augustus 2003 17:12 schreef wil.lem_ske het volgende:
Kan ik de kopie gewoon op je mail adres sturen (als ik hem hog heb) heb net even gebeld maar ze zaten natuurlijk weer in de tuin

[..]

ja, als t kan graag!

pi_12218909
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:14 schreef wil.lem_ske het volgende:
heeft ze weggegooid (dooske) maar buiten dat bleek hij ook van de Duitse aldi te zijn
owwwww das jammer! Dank voor je moeite

is er misschien iemand anders die voor mij een afschrift van zown bonnetje heeft?

pi_12218935
heb je hem destijds niet ge-pint misschien ?
pi_12218948
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:17 schreef MaffiaInc het volgende:
heb je hem destijds niet ge-pint misschien ?
Nope, mijn zusje heeft um voor me gekocht, ik heb haar t geld gegeven...
pi_12229718
Is er vandaag misschien iemand met een bonnetje online?
Dan kan ik um nl omruilen en meedoen met de fokdieetclub!
pi_12234530
Mijn Aldi-TV was stuk, en voor de garantie had ik ook een bon nodig.

Ben gewoon naar de Aldi gegaan en daar hebben ze met de hand een nieuwe bon uitgeschreven, die was ook geldig.

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_12247498
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:32 schreef imago het volgende:
Mijn Aldi-TV was stuk, en voor de garantie had ik ook een bon nodig.

Ben gewoon naar de Aldi gegaan en daar hebben ze met de hand een nieuwe bon uitgeschreven, die was ook geldig.

als niemand me redden kn is dat idd een laatste optie...
  Milf dinsdag 5 augustus 2003 @ 23:51:30 #21
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_12247556
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:56 schreef ChimeraOffline het volgende:
bedrijven moeten hun facturen voor de belasting 6 jaar bewaren. Ik neem aan dat gewone kassabonnetjes hier ook onder vallen, dus als je het nummer nog weet, kunnen ze dat bonnetje zo weer boven toveren.
hahaha sorry dat ik zo lach hoor

weet je wel hoe lang die nummers over het algemeen zijn?

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 15:25:30 #22
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_12258527
Ze zullen toch wel weten dat ze zo'n weegschaal in het assortiment hebben/hadden?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')