'Blokje':
En nu: mr world 2003
ja JP, het underline houden we er maar in!
[Dit bericht is gewijzigd door onetouch op 04-08-2003 15:02]
quote:Olé!
Op maandag 4 augustus 2003 14:57 schreef Bolletje... het volgende:
nee
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:04 schreef Jerruh het volgende:
daar gaan we weer..
quote:rood kruisje? zeker gay.nl profiel
Op maandag 4 augustus 2003 15:04 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]Is dat niet Dinges?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:06 schreef onetouch het volgende:rood kruisje? zeker gay.nl profiel
quote:de fotos doen het gewoon hoor..
Op maandag 4 augustus 2003 15:08 schreef DennisMoore het volgende:[..]
quote:www.conservatieven.nl
Op maandag 4 augustus 2003 15:08 schreef DennisMoore het volgende:[..]
quote:ik ken het nie weten, ik kijk in de vriezer en zie de doos nie meer... sjeord heeft weer vreetbuien gehad vlak voordat ie op vakantie ging
Op maandag 4 augustus 2003 15:36 schreef onetouch het volgende:
dat klinkt ook niet heel erg vervelend
welke is dat... die met choco ijs van binnen en pure choq van buiten
Trouwens, hoe lang blijft Tizmo wel niet weg? Een maand ofzo * waxxer moest opeens zomaar aan hem denken
en dat stomme artikel over die kutbeurs is nog steeds niks geworden. En ik heb al drie festini-aardbeienijsjes op. En ik neem er nu lekker nog een. Puh.
quote:waarom wordt iedereen toch zo frusti van dit weer?
Op maandag 4 augustus 2003 15:44 schreef Waxxer het volgende:ik kan helemaal niets schrijven met dit weer
ik voel me brak en duf en moe en saai en ik wil skien (met trema)
Trouwens, hoe lang blijft Tizmo wel niet weg? Een maand ofzo
* waxxer moest opeens zomaar aan hem denken
en dat stomme artikel over die kutbeurs is nog steeds niks geworden. En ik heb al drie festini-aardbeienijsjes op. En ik neem er nu lekker nog een. Puh.
quote:Het is gewoon te warm nu. Tenminste, om te werken. Ik moet zeggen dat het verder goed ten doen is. Erg lage luchtvochtigheid, dus het is ook niet benauwd nu. Kan het nu buiten goed uithouden, al zuip ik me tijdens werk wel helemaal tepletter. Net binnen 3 uurtjes buiten 1,5 liter water op.
Op maandag 4 augustus 2003 15:53 schreef onetouch het volgende:[..]
waarom wordt iedereen toch zo frusti van dit weer?
* onetouch wil dit het hele jaar door wel
quote:je laat tizmo met rust ja grrrrrrom!
Op maandag 4 augustus 2003 15:44 schreef Waxxer het volgende:ik kan helemaal niets schrijven met dit weer
ik voel me brak en duf en moe en saai en ik wil skien (met trema)
Trouwens, hoe lang blijft Tizmo wel niet weg? Een maand ofzo
* waxxer moest opeens zomaar aan hem denken
quote:ik niet, ik moet werken en zondag ook, en zondag middag op vakantie.
Op maandag 4 augustus 2003 15:56 schreef Vlarp het volgende:
Wie komt er zaterdag naar de FFWD Dance Parade in Rotterdam? Ik ben namelijk in Rotterdam zaterdag aangezien ik vrijwel zeker in de Regenboog achter de bar moet staan 's avonds....
lekker gefietst?
ik wil in een stoeltjeslift zitten nu, op weg naar een hoge piste en dan skien en rond het middaguur goulash-soep eten en brood en pasta en dan verder skien en dan bruin worden door de zon. ik vind dit ook heerlijk weer, als ik maar gewoon fatsoenlijk buiten kan zitten enzo. Ik word niet echt gelukkig van Hanzeland. Hoofd, benen en armen worden wel bruin, maar de rest is verblindend wit... en w-a-a-r-o-m is iedereen OF op vakantie, OF bij paps en mams? Ik hou het daar nl geen 6 weken uit hoor....
Zwolle bruist
en over een uur ben ik weer bij de Rabo met dit weer
quote:te warm
Op maandag 4 augustus 2003 15:54 schreef Vlarp het volgende:[..]
Het is gewoon te warm nu. Tenminste, om te werken. Ik moet zeggen dat het verder goed ten doen is. Erg lage luchtvochtigheid, dus het is ook niet benauwd nu. Kan het nu buiten goed uithouden, al zuip ik me tijdens werk wel helemaal tepletter. Net binnen 3 uurtjes buiten 1,5 liter water op.
nee dit is echt the best strakblauwe lucht, beetje wind....
en water drinken doe ik vrolijk aan mee, 5e flesje spa blauw inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |