beetje hardcore achtig nummer, dus als dit niet je soort muziek is dan zeg ik: niet luisteren
en andere : geef je reactie
http://home.planet.nl/~hoest002/down/Mesa-Useless.mp3
lengte:4:45 || 64kbps mono || 2234KB
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 04-08-2003 11:41]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 04-08-2003 11:42]
Maar over die track: klinkt lekker agressief, vocalsamples zijn cool, en het geheel klinkt goed in balans.
Ik vind alleen de bass en de synthesizer melodietjes (is dat een Juno?) ietwat droog klinken, die mogen wel wat meer galm enzo hebben.
Het klinkt in ieder geval veelbelovend.
quote:goed nummer wederom niet echt mijn stijl maar ja ben dan ook maar een TT
Op maandag 4 augustus 2003 02:48 schreef mesa het volgende:
Om een beetje op het vorige topic verder te gaan.beetje hardcore achtig nummer, dus als dit niet je soort muziek is dan zeg ik: niet luisteren
en andere : geef je reactie
http://home.planet.nl/~hoest002/down/Mesa-Useless.mp3
lengte:4:45 || 64kbps mono || 2234KB
quote:Die jeugd van tegenwoordig.
Op maandag 4 augustus 2003 03:01 schreef mesa het volgende:
maar wat bedoel je met >> (is dat een Juno?)
en dat het wat droog klinkt kom egt alleen maar omdat ik er een mono mp3-tje van heb gemaakt . .(anders werd de download 2× zo groot)
nogal eentonig, en het hele nummer lang lijkt het alsof er ergens heen gewerkt wordt. naar een climax ofzo. maar die komt maar niet, waardoor het een heel erg "eentonig" nummer wordt.
bouw je nummers dus wat meer op. want zoals dit nummer begint, zo eindigd hij ook, terwijl je juist ergens naar toe moet werken.
anyway, succes ermee verder!
ik heb er 1 dag aangewerkt maar t nummer is eigenlijk nog niet echt af
(iig moet er nog wat aan het eind bij)
maar ik weet nog niet helemaal wat ik er verder aan moet veranderen, maar ik dacht ik post het even om wat reacties te horen. .
Kun je trouwens ook de orriginele file erbij zetten? dan kan k eens kijken hoe je nummer opgebouwd is...
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 04:53 schreef CandyCan het volgende:
zwaar strak uit me naad
quote:Nee, lees de FAQ eventjes.
Op maandag 4 augustus 2003 02:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
Volgens mij moeten zulke dingen in het centrale topic: Post hier je muzikale ideetjes (deel 7)
quote:check ur mail mark
Op maandag 4 augustus 2003 07:24 schreef Emme-r-tje het volgende:
gebruik je al lang fruityloops????
K Heb t een tjidje geleden geprobeerd maar werd niet wijs uit alle instellingen....Kun je trouwens ook de orriginele file erbij zetten? dan kan k eens kijken hoe je nummer opgebouwd is...
quote:Rot schop,
Op maandag 4 augustus 2003 15:03 schreef mesa het volgende:[..]
check ur mail mark
Kort daarna begin je met een lange break waardoor het ineens compleet stil valt en dat gaat op de dansvloer waarschijnlijk niet werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |