'Blokje':
En nu: bier.
Zo goed, Marc?
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 04-08-2003 01:45]
allemaal!
quote:Slaap lekker ikke ga ook zo nu
Op maandag 4 augustus 2003 01:46 schreef Xiance het volgende:
ik ga ondertussen lekker slapen, anders heb ik morgen weer walletjes enzo onder mn ogen
allemaal!
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 01:44 schreef DennisMoore het volgende:
Vorige: [HOMO] 468 - Zon, water, ijsjes, bruin worden enzo'Blokje':
Zo goed, Marc?
Mogguh trouwens, ik ga weer op weg naar de sauna die werk heet.
Edit: en daar was ik weer gearriveerd, na onder andere een alcoholcontrole (een alcoholcontrole, ja een alcoholcontrole. Wie voert er nou een alcoholcontrole uit om 8:15 )
[Dit bericht is gewijzigd door Andyvie op 04-08-2003 08:29]
quote:Hier is het ook nog uit te houden...maar voor hoe lang
Op maandag 4 augustus 2003 08:38 schreef onetouch het volgende:
goedemorgen.....airco op werk is
quote:shirt uit shirt uit shirt uit
Op maandag 4 augustus 2003 08:53 schreef Andyvie het volgende:[..]
Hier is het ook nog uit te houden...maar voor hoe lang
* onetouch verveelt zich de t*ring op werk en denkt erover don en vrij vrij te nemen
quote:*actief doe*
Op maandag 4 augustus 2003 09:28 schreef onetouch het volgende:
doe's wat actiever mensjes....* onetouch verveelt zich de t*ring op werk en denkt erover don en vrij vrij te nemen
Ik ga zaterdag vrij vragen van de post, ben gisteren gevraagd standby te staan om evt. te werken in de Regenboog
quote:*opfleur*
Op maandag 4 augustus 2003 09:33 schreef Vlarp het volgende:[..]
*actief doe*
Ik ga zaterdag vrij vragen van de post, ben gisteren gevraagd standby te staan om evt. te werken in de Regenboog
wat schiet je er mee op om vrij te zijn en dan toch te gaan werken dan is vrij niet echt vrij meer toch
quote:Ja, dahaag
Op maandag 4 augustus 2003 08:58 schreef onetouch het volgende:[..]
shirt uit shirt uit shirt uit
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 09:35 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ja, dahaag
Er zit hier een oudere man tegenover me. Ik heb totaal niet de behoefte mijn blote lijf aan hem te laten zien
Trouwens, ik ben heel actief, alleen niet hier
actief?
quote:Terrasje pakken gisteren is iets uitgelopen. Een woord: Regenboog.. o ja, nog een woord: Sambuca
Op maandag 4 augustus 2003 09:34 schreef onetouch het volgende:[..]
komtdatdan
quote:drink. maar geniet met mate? zoiets
Op maandag 4 augustus 2003 09:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Terrasje pakken gisteren is iets uitgelopen. Een woord: Regenboog.. o ja, nog een woord: Sambuca
quote:Regenboog is veel leuker om te werken dan de post. En het verdient beter ook. En wordt nog leuk ook dan, zaterdag is de FFWD Danceparade in Rotterdam, dus zal wel lekker druk worden in de Regenboog, nog leuker om dan te werken...
Op maandag 4 augustus 2003 09:35 schreef onetouch het volgende:
wat schiet je er mee op om vrij te zijn en dan toch te gaan werkendan is vrij niet echt vrij meer toch
quote:okeej that explains.... kun je niet gewoon allebei doen dan... 's ochtends je wijkje lopen en 's avonds opgewonden kerels bedienen.
Op maandag 4 augustus 2003 09:48 schreef Vlarp het volgende:[..]
Regenboog is veel leuker om te werken dan de post. En het verdient beter ook. En wordt nog leuk ook dan, zaterdag is de FFWD Danceparade in Rotterdam, dus zal wel lekker druk worden in de Regenboog, nog leuker om dan te werken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |