of de nieuweren? (Woodtemple, Lord Wind, Thors Hammer, Nieuwe Immortal/Dimmu Borgir)
Voor de discussiermonsters die geen metal luisteren, kazaa de bands en ordeel zelf
Een beeetje harde muziek met enigszins verstaanbare tekst kan ik zeer waarderen (SoaD, RatM, Rammstein, Slipknot) maar black metal is mij net ietsie te hard...
Maar als ik toch moet kiezen, de nieuwe danmaar, vooral om dimmu borgir, die hebben vette performance
Maar goed.
Ikzelf hou het op Satyricon, ouwe Old Man's Child enz. Ik heb een beetje een afkeer van NSBM en al dat trendy gedoe wat op het moment met Burzum aan de gang is. Al die jochies in Burzum shirtjes, lekker boos kijken met de armpjes over elkaar bij After Forever ofzo.
quote:Nieuwe Dimmu heeft idd een paar vette nummers, ik vind vooral de Burn in Hell cover zeer goed
Op maandag 4 augustus 2003 00:35 schreef TweeQ het volgende:
Mmmmh ik kies gewoon niet voor metal telt dat ook? :-)Een beeetje harde muziek met enigszins verstaanbare tekst kan ik zeer waarderen (SoaD, RatM, Rammstein, Slipknot) maar black metal is mij net ietsie te hard...
Maar als ik toch moet kiezen, de nieuwe danmaar, vooral om dimmu borgir, die hebben vette performance
quote:Iets zegt me dat mensen die geen metal luisteren niet echt dol zijn/worden op blekkiemetal
Op maandag 4 augustus 2003 00:27 schreef Graveland het volgende:
Voor de discussiermonsters die geen metal luisteren, kazaa de bands en ordeel zelf
quote:Goed punt
Op maandag 4 augustus 2003 00:38 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Iets zegt me dat mensen die geen metal luisteren niet echt dol zijn/worden op blekkiemetal
quote:Nee, niet echt lopen fokken..Pure Holocaust klinkt wel heel anders dan het werk erna..of ik moet af en toe TE stoned zijn
Op maandag 4 augustus 2003 00:40 schreef NullPointer het volgende:
owja wat is er zo nieuw aan "nieuwe immortal" battles in the north was meesterlijk, ze hebben hun stijl toch niet lopen fokken of wel?
en ik blow amper:D
quote:Dat kutbroertje van Erzo?
Op maandag 4 augustus 2003 00:39 schreef Graveland het volgende:[..]
Goed punt
tevens: zat jij niet op da doaforum irc?
if so: ken je mij (Marius) nog?
quote:NOOOOOOOOOOOO
Op maandag 4 augustus 2003 00:45 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Dat kutbroertje van Erzo?
quote:O sorry haal even klein puntje door de war
Op maandag 4 augustus 2003 00:46 schreef Graveland het volgende:[..]
NOOOOOOOOOOOO
dat kutvriendje van Erzo
Niek is idd een pestkereltje
quote:Oh well, BACK TO THE TOPIC!
Op maandag 4 augustus 2003 00:47 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
O sorry haal even klein puntje door de war
Maarja ik denk dat dit onder slowchat valt
trouwens, Ventjes in Burzumshirtjes zijn meestal niet echt vervelend, tenzij 't van die lamme lulletjes in "Einsatz Kommando" Burzum shirtjes zijn..das wat TE
Bah!
quote:ohhhh, jawel
Op maandag 4 augustus 2003 00:51 schreef Suncross het volgende:
Van die kortharige mannetjes van 16 die dan zich helemaal The Man voelen met zo'n shirtje aan, en zich dan zo overdreven gaan gedragen. En dan staan ze niet eens bij BM bands ofzo, want daar durven/mogen ze niet heen.Bah!
quote:lul niet man, dat was in 1993, alsof jij toen ooit van black metal gehoord had.
Op maandag 4 augustus 2003 00:36 schreef NullPointer het volgende:
Burzum vondt ik wel ok, maar toen hij die foute actie uithaalde werdt het direct wat minder.. Absu, Darkthrone, Emperor, Mayhem, tja dat blijft goed, dat nieuwe hou ik allemaal niet zo bij, owja en de eerste van Cradle draai ik ook nog vaak genoeg..
Oude Burzum is goed. Nieuwere Burzum wat minder.
Het klinkt misschien achterlijk, maar Abruptum vind ik bijvoorbeeld ook briljant. Valt niet echt onder een categorie, maar ze noemen het black metal.
Satyricon zit denk ik op het toppunt van hun kunnen. Mayhem is geloof ik gestopt (helaas). Darkthrone treed nooit live op buiten Noorwegen (zwaar minpunt) maar maakt wel errug goeie cd's (nog steeds).
Verder nog een paar bands die in het verleden maar 2 of 3 cd's hebben uitgebracht. Maar dan wordt het wel een hele lange posting van mij
[Dit bericht is gewijzigd door DPCKippie op 04-08-2003 00:59]
maargoed, ontopic.
Wat vindt men van Dork Funeral? En dan vooral die EP met die covers, Teach Children To Worship Satan.
An Apprentice of Satan! \m/
quote:DF, mya..'t is het net niet naar mijn smaak..Pagan Metal zoals Graveland en Filosofum van Burzum vind ik erg mooi..lekker traag en krachtig, tevens vond ik in een duits tijdschrift genaamd Ablaze een mooi nummer van Woodtemple op een bonus schijfje
Op maandag 4 augustus 2003 00:56 schreef Suncross het volgende:
Ga dan naar Watain of Azaghal als je zo treu blakc metal bent.maargoed, ontopic.
Wat vindt men van Dork Funeral? En dan vooral die EP met die covers, Teach Children To Worship Satan.
An Apprentice of Satan! \m/
quote:Hehehe.... lol.
Op maandag 4 augustus 2003 00:56 schreef Suncross het volgende:
Dork Funeral
Live zuigen ze, al was het alleen maar de lachwekkende verschijning van die bierpenzen in die leren riempjes.
quote:Yep.
Op maandag 4 augustus 2003 01:03 schreef Suncross het volgende:
hahahaha, oh ja DARK Funeral.
Live zuigen ze, al was het alleen maar de lachwekkende verschijning van die bierpenzen in die leren riempjes.
Dan liever Satyricon, the shadowthrone ofzo.
klein lijstje staat in mn fotoboek.
quote:hah, ja idd, maar als je hem een paar keer beluisterd hebt zit er wel een gave sfeer bij
Op maandag 4 augustus 2003 06:39 schreef ProPHeT0 het volgende:
Ik houd meer van melodic black metal. Met name Emperor zet een prachtige sfeer neer. Een paar nummers van Burzum's Filosofem kon ik ook wel waarderen. Niet Rundgang Um Die Transzendentale Säule Der Singularität, was het hele nummer aan het wachten totdat het zou beginnen.
quote:hej heb ook korthaar, kleed me niet metal-achtig, maar ben wel een black metal liefhebber plus ik speel in een bm band (gitarist).
Op maandag 4 augustus 2003 00:51 schreef Suncross het volgende:
Van die kortharige mannetjes van 16 die dan zich helemaal The Man voelen met zo'n shirtje aan, en zich dan zo overdreven gaan gedragen. En dan staan ze niet eens bij BM bands ofzo, want daar durven/mogen ze niet heen.Bah!
nou ja boeiend... geef mij maar oude black metal
edit: dan toch wel meer richting het melodieuze black metal.
quote:Oude black metal uiteraard, grim rauw en low budget opnames
Dus vertel es Black Metallers en non metallers die mee willen praten..
Kiest u voor de oude garde? (Burzum, Emperor, Graveland)of de nieuweren? (Woodtemple, Lord Wind, Thors Hammer, Nieuwe Immortal/Dimmu Borgir)
* pro_jeex is vrij duidelijk
quote:Nu-metal is kut, dat hoor je al aan "nu-metal"
Op maandag 4 augustus 2003 17:50 schreef DoefusDuck het volgende:
ik hou echt niet van BlackMetal... is mij veel te hard... ik hou wel van nu-metal zoals o.a. Pulse Ultra, Agresión(nederlands), Taproot enzo... maar luister ook wel naar punk
quote:Precies, nu metal
Op maandag 4 augustus 2003 17:52 schreef Spleed het volgende:[..]
Nu-metal is kut, dat hoor je al aan "nu-metal"
quote:Zo ben jij FF trui zeg
Op maandag 4 augustus 2003 17:43 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Oude black metal uiteraard, grim rauw en low budget opnames
* pro_jeex is vrij duidelijk
Ik hou ook niet van black metal, zelfde geldt voor death metal. Staat mij absoluut niet aan. Geef mij maar een goede hap power/heavy metal
[Dit bericht is gewijzigd door StarGazer op 04-08-2003 17:56]
quote:hij is de truiest van ons allemaal
Op maandag 4 augustus 2003 17:55 schreef StarGazer het volgende:[..]
Zo ben jij FF trui zeg
quote:offtopic:
Op maandag 4 augustus 2003 17:55 schreef StarGazer het volgende:[..]
Zo ben jij FF trui zeg
Ik hou ook niet van black metal, zelfde geldt voor death metal. Staat mij absoluut niet aan. Geef mij maar een goede hap power/heavy metal
quote:de nederlandse variant van true
Op maandag 4 augustus 2003 17:58 schreef pro_jeex het volgende:
offtopic:
Wat is trui
quote:Zo'n kledingstuk wat je in de winter aantrekt
Op maandag 4 augustus 2003 17:58 schreef pro_jeex het volgende:[..]
offtopic:
Wat is trui
Nee FF serieus, kijk maar op zwaremetalen.com
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:59 schreef Wisp het volgende:[..]
de nederlandse variant van true
quote:Nee, ook allemaal posers, van die Katafalk figuren enzo, bleh
Op maandag 4 augustus 2003 18:00 schreef StarGazer het volgende:[..]
Zo'n kledingstuk wat je in de winter aantrekt
Nee FF serieus, kijk maar op zwaremetalen.com
quote:ik vind dimmu wel oke, alleen komen er soms van die losers op af, zelfde geld voor CoF, en hun imago vind ik ook een beetje over the top zegmaar
Op maandag 4 augustus 2003 17:59 schreef pro_jeex het volgende:
Ik prefereer toch Darkthrone en oude Graveland demo's boven losers als Dimmu of een band als Avatar of CoF enzo. Dark Funeral vind ik ook zo'n bagger band wat dat betreft. Maar bijvoorbeeld oude Morbid fo The Black vind ik weer super!
maar muzikaal:
quote:Eens.
Op maandag 4 augustus 2003 18:01 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nee, ook allemaal posers, van die Katafalk figuren enzo, bleh
Man als je daar met Nightwish aankomt wordt je al uitgekotst. Zielig forum.
quote:Nightwish is op zich ook wel een kutband, sorry dat ik het moet zeggen.
Op maandag 4 augustus 2003 18:05 schreef StarGazer het volgende:[..]
Eens.
Man als je daar met Nightwish aankomt wordt je al uitgekotst. Zielig forum.
of heeft het puur met style te maken?
blazend: Nieuwe werk
sfeer: oud.
quote:IK vind de grens rond 1995 liggen punt.
Op maandag 4 augustus 2003 18:09 schreef Wisp het volgende:
bij welk jaartal trekken we eigenlijk de grens tussen oud en nieuw?of heeft het puur met style te maken?
Uhhh bovendien.. de nieuwe immortal? Immortal is harstikke uitmekaar!
quote:Katafalk en een trieste band en Immortal is uitelkaar, maar aan de laatste cd's te horen, was het ook wel tijd. Verlang je niet naar de goede oude tijd van A Blaze in the Northen sky, Diabolical Fullmoon Mysticism, Under a Funeral Moon, In the Glare of Burning Churches, Aske??
Op maandag 4 augustus 2003 18:34 schreef BlackOrchid het volgende:
Wat is er mis met katafalk??Uhhh bovendien.. de nieuwe immortal? Immortal is harstikke uitmekaar!
quote:Ja dat katafalk een trieste band werd gevonden had ik al gelezen.. maar waarom is het dan een trieste band?
Op maandag 4 augustus 2003 18:36 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Katafalk en een trieste band en Immortal is uitelkaar, maar aan de laatste cd's te horen, was het ook wel tijd. Verlang je niet naar de goede oude tijd van A Blaze in the Northen sky, Diabolical Fullmoon Mysticism, Under a Funeral Moon, In the Glare of Burning Churches, Aske??
Ik ben van mening dat men niet moet blijven hangen in een zelfde muziekstijl.. ik vindt damned in black ook een erg leuke cd!
quote:ik ken de verschillende band leden en de band al vanaf het begin, anne
Op maandag 4 augustus 2003 18:43 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Ja dat katafalk een trieste band werd gevonden had ik al gelezen.. maar waarom is het dan een trieste band?
Ik ben van mening dat men niet moet blijven hangen in een zelfde muziekstijl.. ik vindt damned in black ook een erg leuke cd!
quote:hmmm oude garde? ik vind juist de nieuwere cd's van de oude garde goed. Emperor en Mayhem vind ik juist de laatste de beste. Arcturus en Ulver die ook al een flinke tijd bezig zijn vind ik ook hun latere werk beter. Van Cradle vind ik juist de eerste hun beste ook al kan ik hun laatste ook best luisteren. Ofwel ik luister gewoon wat ik goed vind, de ene keer een oudere cd, dan andere keer een nieuwere..
Kiest u voor de oude garde? (Burzum, Emperor, Graveland, Mayhem, Carpathian Forest)of de nieuweren? (Woodtemple, Lord Wind, Thors Hammer, Nieuwe Immortal/Dimmu Borgir)
quote:En je vertrouwt op Satan? Misschien ben ik er iets te nuchter voor, God bestaat niet, de duivel is een verzinsel van het geloof, dus Satan bestaat ook niet... Of is het gewoon om je afkeer tegen het geloof te uiten? Daar kan ik me meer bij voorstellen, geef ik toe.
Op maandag 4 augustus 2003 19:08 schreef VikingVempire het volgende:
ik mag graag naar ouwe en nieuwe blackmetal luisteren.
quote:ehm.. hoe kom je daar nou op? iemand zegt dat die van zowel ouwe als nieuwe bm houd en jij begint over satan?
Op maandag 4 augustus 2003 20:03 schreef Spleed het volgende:[..]
En je vertrouwt op Satan? Misschien ben ik er iets te nuchter voor, God bestaat niet, de duivel is een verzinsel van het geloof, dus Satan bestaat ook niet... Of is het gewoon om je afkeer tegen het geloof te uiten? Daar kan ik me meer bij voorstellen, geef ik toe.
quote:Zie zijn signature...(In Satan We Trust)
Op maandag 4 augustus 2003 20:07 schreef _Etter_ het volgende:[..]
ehm.. hoe kom je daar nou op? iemand zegt dat die van zowel ouwe als nieuwe bm houd en jij begint over satan?
quote:lieve schat,
Op maandag 4 augustus 2003 20:10 schreef Spleed het volgende:
Ow jij hebt geen signature....dat grijze tekstje onder zijn bericht
we hebben het hier over black metal, niet het existensialisme, en het tegenstrijdige uit de bijbel en tegen de bijbel en of we nu wel in satan of niet in satan geloven.
open je eigen topic (altijd fijn die dingen)
ik pleur behemoth er nog keer op \m/
quote:Wie is Anne
Op maandag 4 augustus 2003 19:03 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ik ken de verschillende band leden en de band al vanaf het begin, anne
maar de muziek is gewoon slecht.
Och ik vindt Katafalk wel leuke muziek maken .. heb ze nu 2x gezien.. een keertje op waldrock en een keertje op stonehenge (2x verschillende bezetting, op stonehenge waren ze wel goed hoor).
Maar goed geef mij maar een lekkere mengelmoes..
quote:De oude bassiste van Katafalk
Op maandag 4 augustus 2003 20:44 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Wie is Anne
Och ik vindt Katafalk wel leuke muziek maken .. heb ze nu 2x gezien.. een keertje op waldrock en een keertje op stonehenge (2x verschillende bezetting, op stonehenge waren ze wel goed hoor).
Maar goed geef mij maar een lekkere mengelmoes..
quote:Oud.
Kiest u voor de oude garde? (Burzum, Emperor, Graveland, Mayhem, Carpathian Forest)of de nieuweren? (Woodtemple, Lord Wind, Thors Hammer, Nieuwe Immortal/Dimmu Borgir)
quote:Waar loop jij je nou weer druk over te maken?
Op maandag 4 augustus 2003 20:03 schreef Spleed het volgende:[..]
En je vertrouwt op Satan? Misschien ben ik er iets te nuchter voor, God bestaat niet, de duivel is een verzinsel van het geloof, dus Satan bestaat ook niet... Of is het gewoon om je afkeer tegen het geloof te uiten? Daar kan ik me meer bij voorstellen, geef ik toe.
quote:Tsja roepen dat je een band geen reet aan vindt of weet ik wat.. is best makkelijk! Argumenten geven waarom je de band niet goed vind, tja dat is veel moeilijker...
Op maandag 4 augustus 2003 21:08 schreef pro_jeex het volgende:[..]
De oude bassiste van Katafalk
, ik ken die band al vanaf het begin, dus ik weet waarom ik het wel of niet goed vind.
Uhmzz.. tja leuk voor je trouwens dat je de band vanaf het begin kent Snap niet wat deze info er toe doet, was gewoon benieuwd waarom men deze band niet leuk vindt (en niet naar wie de bandleden persoonlijk kent
). Maar ach, bedankt voor de informatie, nu ga ik die band ook niet leuk vinden!
Bah Katafalk
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 21:30 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Tsja roepen dat je een band geen reet aan vindt of weet ik wat.. is best makkelijk! Argumenten geven waarom je de band niet goed vind, tja dat is veel moeilijker...
Uhmzz.. tja leuk voor je trouwens dat je de band vanaf het begin kent
Snap niet wat deze info er toe doet, was gewoon benieuwd waarom men deze band niet leuk vindt (en niet naar wie de bandleden persoonlijk kent
). Maar ach, bedankt voor de informatie, nu ga ik die band ook niet leuk vinden!
Bah Katafalk
Maar nu graag weer over echte black metal dan maar
quote:Goed zo, jij leert het nog wel.. ooit
Op maandag 4 augustus 2003 21:40 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik mag die band niet, juist omdat ik weet wat voor een flapdrollen er in spelen.
quote:Dat is dan jouw mening
Op maandag 4 augustus 2003 18:09 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nightwish is op zich ook wel een kutband, sorry dat ik het moet zeggen.
quote:Grote onzin, het nieuwe album wordt momenteel opgenomen.
Op maandag 4 augustus 2003 00:55 schreef DPCKippie het volgende:
Mayhem is geloof ik gestopt (helaas).
quote:Melodieuzer kan het haast niet.
Op maandag 4 augustus 2003 23:26 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
De enige black die ik kan aanhoren is Graveworm.
quote:De meeste black metal insiders beschouwen de periode 1990-1995 als de eerste golf. Natuurlijk speelden bands als Mayhem, Mystifier en Beherit al pre-black metal eind jaren '80, maar het was in 1990 en 1991 dat de eerste concrete black metal opgenomen werd.
Op maandag 4 augustus 2003 18:09 schreef Wisp het volgende:
bij welk jaartal trekken we eigenlijk de grens tussen oud en nieuw?
quote:Bal-Sagoth
Op maandag 4 augustus 2003 23:32 schreef Summoner het volgende:[..]
Melodieuzer kan het haast niet.
quote:Hmmm, maar om dat nou black metal te noemen...? Er zitten zeker black metal elementen in, maar de sound is veel te gevarieerd.
Op maandag 4 augustus 2003 23:37 schreef Wisp het volgende:
Bal-Sagoth
quote:ok het wordt ook wel 'battle-metal' genoemd
Op maandag 4 augustus 2003 23:39 schreef Summoner het volgende:[..]
Hmmm, maar om dat nou black metal te noemen...? Er zitten zeker black metal elementen in, maar de sound is veel te gevarieerd.
quote:Ook zo'n vage term, he. De vaderlandse band Thronar noemt zichzelf ook een battle metal band, maar het verschilt in sound erg van Bal Sagoth. Ach, heeft alles met mentaliteit te maken...
Op maandag 4 augustus 2003 23:39 schreef Wisp het volgende:
ok het wordt ook wel 'battle-metal' genoemd
quote:het zal wel slaan op het "power-ranger" imago van bal-sagoth
Op maandag 4 augustus 2003 23:41 schreef Summoner het volgende:[..]
Ook zo'n vage term, he. De vaderlandse band Thronar noemt zichzelf ook een battle metal band, maar het verschilt in sound erg van Bal Sagoth. Ach, heeft alles met mentaliteit te maken...
maar het is idd een nogal nietszeggende term
quote:Ach, al het andere is te hard voor mn tere zieltje
Melodieuzer kan het haast niet.
quote:Nou van mij mag die achterwege blijven.
Grote onzin, het nieuwe album wordt momenteel opgenomen.
quote:precies voor mij ligt ook duidelijk de grens bij 1995
Op maandag 4 augustus 2003 23:36 schreef Summoner het volgende:[..]
De meeste black metal insiders beschouwen de periode 1990-1995 als de eerste golf. Natuurlijk speelden bands als Mayhem, Mystifier en Beherit al pre-black metal eind jaren '80, maar het was in 1990 en 1991 dat de eerste concrete black metal opgenomen werd.
quote:Ik neem aan dat je "Grand Declaration of War" maar een klote album vond? Je hebt dus echt een hekel aan moderne black metal varianten... Persoonlijk vond ik GDW een zeer intrigerend, interessant album.
Op dinsdag 5 augustus 2003 08:03 schreef pro_jeex het volgende:
Nou van mij mag die achterwege blijven.
Misschien zal het nieuwe album je wel aanspreken. De experimentatiedrift is schijnbaar volledig weg, aangezien het nieuwe album primitiever zal zijn. Misschien toch maar eens een keer luisteren?
quote:Geen behoefte aan een eigen topic lieve schat... Ik vroeg het me gewoon af.
Op maandag 4 augustus 2003 20:21 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
lieve schat,
we hebben het hier over black metal, niet het existensialisme, en het tegenstrijdige uit de bijbel en tegen de bijbel en of we nu wel in satan of niet in satan geloven.
open je eigen topic (altijd fijn die dingen)ik pleur behemoth er nog keer op \m/
quote:Inderdaad, dat vind ik een klote album. Ik geloof niet dat ze ooit Carnage overtreffen. Ik vond Mayhem sowieso altijd al een k*tband. Ik vind alleen Deathcrush aardig en het nummer Carnage te gek, voornamelijk door de vocalen van Dead
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:03 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik neem aan dat je "Grand Declaration of War" maar een klote album vond? Je hebt dus echt een hekel aan moderne black metal varianten... Persoonlijk vond ik GDW een zeer intrigerend, interessant album.
Misschien zal het nieuwe album je wel aanspreken. De experimentatiedrift is schijnbaar volledig weg, aangezien het nieuwe album primitiever zal zijn. Misschien toch maar eens een keer luisteren?
quote:Hmmm, "Deathcrush" vind ik wel leuk vanuit nostalgisch perspectief, maar ik was die plaat al snel vergeten toen ik "De Mysteriis Dom Sathanas" hoorde. Zelfs op "Live in Leipzig" valt het kwalitatieve verschil tussen Deathcrush nummers en Mysteriis-nummers erg op, en dat was tussen de twee platen in.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:14 schreef pro_jeex het volgende:
Inderdaad, dat vind ik een klote album. Ik geloof niet dat ze ooit Carnage overtreffen. Ik vond Mayhem sowieso altijd al een k*tband. Ik vind alleen Deathcrush aardig en het nummer Carnage te gek, voornamelijk door de vocalen van Dead
"Wolf's Lair Abyss" beviel je ook niet? Dat was een verassend primitief en gemeen plaatje...
quote:Ik heb alleen een rehearsal van Mysteriis, geen vocalen, Vikernes op de Bass. Ik ben er niet zo kapot van. en Nee Wolf's... bevalt me ook helemaal niet
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:24 schreef Summoner het volgende:[..]
Hmmm, "Deathcrush" vind ik wel leuk vanuit nostalgisch perspectief, maar ik was die plaat al snel vergeten toen ik "De Mysteriis Dom Sathanas" hoorde. Zelfs op "Live in Leipzig" valt het kwalitatieve verschil tussen Deathcrush nummers en Mysteriis-nummers erg op, en dat was tussen de twee platen in.
"Wolf's Lair Abyss" beviel je ook niet? Dat was een verassend primitief en gemeen plaatje...
quote:Ah, sorry.
Grote onzin, het nieuwe album wordt momenteel opgenomen.
Ken iemand hier trouwens de band Yaotzin?
Zijn ook wat oude kennisen van me. Spelen wel leuke black metal.
Zouden een 2e cd opnemen, maar is er tot op heden nog niet van gekomen.
quote:Necrobutcher
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:32 schreef DPCKippie het volgende:
We waren toen bij Mayhem in de Baroeg en daar kon ze het wel aardig vinden met de bassist (ben zn naam ff kwijt).
Deze Yaotzin??
quote:Dan ken ik ze niet
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:41 schreef DPCKippie het volgende:
Yepz.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 05-08-2003 13:49]
quote:De "From the Darkest Past" rehearsal bootleg? Koel, die heb ik ook. Maar dat is dan ook slechts een curiositeit, met dat slechte geluid...
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:28 schreef pro_jeex het volgende:
Ik heb alleen een rehearsal van Mysteriis, geen vocalen, Vikernes op de Bass. Ik ben er niet zo kapot van. en Nee Wolf's... bevalt me ook helemaal niet
quote:Je kunt een mp3'tje proberen natuurlijk.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:42 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dan ken ik ze niet : {
quote:Ik heb hem met perfect geluid op een tapje uit Noorwegen. Het klinkt heel pro hoor, niet van dat geluid zoals op pure fucking armageddon.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:44 schreef Summoner het volgende:[..]
De "From the Darkest Past" rehearsal bootleg? Koel, die heb ik ook. Maar dat is dan ook slechts een curiositeit, met dat slechte geluid...
quote:Nee dank je, toch bedankt.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:48 schreef DPCKippie het volgende:[..]
Je kunt een mp3'tje proberen natuurlijk.
Staan een paar op die site.
quote:Oh, ik wist niet dat daar nog een tapeje van circuleerde. Ik heb hem gewoon op cd. Af en toe valt het geluid weg enzo, heel erg 'bootleg'.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:49 schreef pro_jeex het volgende:
Ik heb hem met perfect geluid op een tapje uit Noorwegen. Het klinkt heel pro hoor, niet van dat geluid zoals op pure fucking armageddon.
quote:Ik heb dat tapeje van een kameraad van mij, die heeft hem rechtstreeks van de band gekregen, toendertijd. Ik heb hem gekregen omdat de persoon in kwestie het geen reet meer aan vind.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:51 schreef Summoner het volgende:[..]
Oh, ik wist niet dat daar nog een tapeje van circuleerde. Ik heb hem gewoon op cd. Af en toe valt het geluid weg enzo, heel erg 'bootleg'.
Denk dat ik trouwens ook wel naar dat concert van ze toe ga in oktober.
quote:Misschien ga ik nog naar Horna in de Baroeg op 3 oktober, maar dan niet voor bands maar voor de metal market erbij
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:04 schreef Ultrawuft het volgende:
Black Metal is niet echt mijn ding, maar Dimmu Borgir kan ik nog wel erg waarderen.Denk dat ik trouwens ook wel naar dat concert van ze toe ga in oktober.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:09 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Misschien ga ik nog naar Horna in de Baroeg op 3 oktober, maar dan niet voor bands maar voor de metal market erbij
metal markten rocken
quote:Echt wel, vooral als ze veel black metal vinyl en shirts verkopen
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:17 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
metal markten rocken
quote:Das irritant joh, hetzelfde icoon gebruiken als summoner!
Op maandag 4 augustus 2003 23:37 schreef Wisp het volgende:
Bal-Sagoth
quote:Had die BreEzAh downloader mijn icoon?! GVRDMME!!!!!!
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:20 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Das irritant joh, hetzelfde icoon gebruiken als summoner!
Denk ik hele tijd dat het summoner is
BLACK METAL IST KRIEG AAAAAARGH DIE DIE DIE!!!!
quote:niet fokken met ja-rule he
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:11 schreef Summoner het volgende:
Had die BreEzAh downloader mijn icoon?! GVRDMME!!!!!!
mijn icon script pakt altijd de icoon van de eerste user die hij tegenkomt
quote:
BLACK METAL IST KRIEG AAAAAARGH DIE DIE DIE!!!!
quote:Don't... ever... cross me, boy.
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:39 schreef Wisp het volgende:
mijn icon script pakt altijd de icoon van de eerste user die hij tegenkomt
quote:Summoner is pure fucking darkness!
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:52 schreef Summoner het volgende:[..]
Don't... ever... cross me, boy.
En Manowar. Maar die waren mij een beetje te lijp
quote:Manowar is nou niet echt Black Metal.....
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:05 schreef vincent20166 het volgende:
Ik mis toch echt Venom in dit rijtje, u weet wel, van het nummer "black metal" (lay down your soul for the god's rock and roll)... en natuurlijk Teacher's pet...En Manowar. Maar die waren mij een beetje te lijp
quote:hehehehehehe
Op woensdag 6 augustus 2003 00:59 schreef Graveland het volgende:
Manowar is meer YMCA metal, ietsje teveel leer en lichaamshaar
grote kern van waarheid
quote:en dan hebben we het nog niets eens over Rob Halford ten tijde van Painkiller
Op woensdag 6 augustus 2003 11:39 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
hehehehehehe
grote kern van waarheid
quote:Een mooie lijst van heerlijk underground spul. Ik ken alleen Blessmon en Urgehal niet, kun je over die bands wat meer vertellen?
Op woensdag 6 augustus 2003 18:26 schreef heer_krieg_666 het volgende:
Nieuw: Besatt, Odal, Frozen Shadows, 1349, Frost-Cursed Agian, Ondkapt, Craft, Kult ov Azazel, Clandestine Blaze, Blessmon, Graven, Vargsang, enz enz.
Tweede hands: Judas Iscariot, Nagaroth, Shining, Taake, Godless North, Khisanth, Spell Forest, Urgehal, enz enz.
Ik neem aan dat je met Frost-Cursed Again de band Frost met het album "Cursed Again" bedoeld? Check mijn review van dat album...
quote:Heb je de nieuwe Heretic(NL) al? Ook op Barbarian Wrath.
Op woensdag 6 augustus 2003 18:39 schreef Summoner het volgende:
Wat betreft gave nieuwe underground black metal heb ik spijt dat ik geen creditcard heb, anders zou ik constant bij Barbarian Wrath bestellen...
quote:Ja, maar Rob Halford is gewoon stoer, die mag dat
Op woensdag 6 augustus 2003 11:44 schreef pro_jeex het volgende:[..]
en dan hebben we het nog niets eens over Rob Halford ten tijde van Painkiller
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:32 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
Ja, maar Rob Halford is gewoon stoer, die mag dat
*houd hand op en trippeld met voetjes*
quote:http://www.barbarianwrath.org/
Op woensdag 6 augustus 2003 22:44 schreef Graveland het volgende:
Barbarian Wrath?
wadda?
url! url!*houd hand op en trippeld met voetjes*
quote:held!
Op woensdag 6 augustus 2003 23:01 schreef pro_jeex het volgende:[..]
http://www.barbarianwrath.org/
quote:Probleem is dat ik geen creditcard heb...
Op woensdag 6 augustus 2003 21:24 schreef pro_jeex het volgende:
Heb je de nieuwe Heretic(NL) al? Ook op Barbarian Wrath.
quote:Ik heb de cd van de band leden gekregen
Op woensdag 6 augustus 2003 23:41 schreef Summoner het volgende:[..]
Probleem is dat ik geen creditcard heb...
Fuck the Creditcard, je kunt toch met paypal betalen
quote:Ja, dat schiet op.
Op woensdag 6 augustus 2003 23:44 schreef pro_jeex het volgende:
Ik heb de cd van de band leden gekregen
Het is een Nederlandse band
quote:En wat moge dat wel niet zijn? Ik heb in het verleden wel geld naar het buitenland gestuurd voor cd's, maar ik vind het toch een beetje link. CD van een gast uit Italië kwam niet eens aan!
Fuck the Creditcard, je kunt toch met paypal betalen
quote:www.paypal.com
Op woensdag 6 augustus 2003 23:51 schreef Summoner het volgende:[..]
Ja, dat schiet op.
[..]En wat moge dat wel niet zijn? Ik heb in het verleden wel geld naar het buitenland gestuurd voor cd's, maar ik vind het toch een beetje link. CD van een gast uit Italië kwam niet eens aan!
quote:Thanx, ik zal me er even in verdiepen.
Op woensdag 6 augustus 2003 23:53 schreef pro_jeex het volgende:
www.paypal.com
Ik betaal altijd zo. Is voor mensen zonder creditcard en bij mij is alles nog aangekomen en oja op eBay ishet ook rete handig (veeeeel Black Metal) vooral op de Duitse.
quote:Daar heb ik al zoveel van
Op donderdag 7 augustus 2003 00:08 schreef Graveland het volgende:
http://www.no-colours-records.de schijnt ook een zooi goeie black metal te hebben naar ik gehoord heb
quote:Zeer zekers, alleen jammer dat de nadruk zo op NSBM ligt.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:13 schreef pro_jeex het volgende:
Super goed label uiteraard!
quote:Is wel de beste soort black metal, meestal grim.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:15 schreef Summoner het volgende:[..]
Zeer zekers, alleen jammer dat de nadruk zo op NSBM ligt.
quote:Ben ik het mee eens, maar ik ben ook van mening dat black metal en politiek gescheiden moeten blijven. Black Metal = Satanisme, en niets anders. (zegt iemand die zelfs platen van Slechtvalk in de kast heeft staan (weg reputatie!)).
Op donderdag 7 augustus 2003 00:19 schreef pro_jeex het volgende:
Is wel de beste soort black metal, meestal grim.
Overigens, ook een goed black metal label waar ik nu wat cdtjes van heb is Moribund Records.
quote:Ik vind wel dat politiek en black metal samen moeten, dan geef je de muziek een boodschap mee. Beter dan dat je Lavey bullshit gaat verkondigen in je teksten.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:25 schreef Summoner het volgende:[..]
Ben ik het mee eens, maar ik ben ook van mening dat black metal en politiek gescheiden moeten blijven. Black Metal = Satanisme, en niets anders. (zegt iemand die zelfs platen van Slechtvalk in de kast heeft staan (weg reputatie!)).
Overigens, ook een goed black metal label waar ik nu wat cdtjes van heb is Moribund Records.
quote:Ik heb sowieso een hekel aan politiek gepreek. Bovendien ben ik het totaal niet eens met die nazi-bands... en helaas, dat dempt de ervaring toch wat, als je weet dat je totaal tegenovergestelde denkbeelden hebt dan de band waar je naar luistert. Maar goed, van de teksten versta je toch niet.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:26 schreef pro_jeex het volgende:
Ik vind wel dat politiek en black metal samen moeten, dan geef je de muziek een boodschap mee. Beter dan dat je Lavey bullshit gaat verkondigen in je teksten.
quote:ohhh, vind 't niet erg..sfeer is erg belangrijk en sommige boodschappen die ze hebben zijn echr wel goed hoor, hoewel wat extremer dan de "mainstreak" BM bands
Op donderdag 7 augustus 2003 00:33 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik heb sowieso een hekel aan politiek gepreek. Bovendien ben ik het totaal niet eens met die nazi-bands... en helaas, dat dempt de ervaring toch wat, als je weet dat je totaal tegenovergestelde denkbeelden hebt dan de band waar je naar luistert. Maar goed, van de teksten versta je toch niet.
quote:Ik zeg ook niet dat sfeer niet belangrijk is (waarom zou ik anders van black metal houden), maar ik doel meer op de lyrische inhoud. Zie, ik ben gek op Paganistische, Mythologische en Wotanistische (ook al zitten er helaas wat mindere stromingen aan vast) teksten, maar zodra het gaat over het verbranden van Joden en het afslachten van negers, wil ik er niets van weten.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:35 schreef Graveland het volgende:
ohhh, vind 't niet erg..sfeer is erg belangrijk en sommige boodschappen die ze hebben zijn echr wel goed hoor, hoewel wat extremer dan de "mainstreak" BM bands
quote:Mya, daar trek ik ook de streep..niemand HOEFT perse dood wat mij betrefd
Op donderdag 7 augustus 2003 00:42 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat sfeer niet belangrijk is (waarom zou ik anders van black metal houden), maar ik doel meer op de lyrische inhoud. Zie, ik ben gek op Paganistische, Mythologische en Wotanistische (ook al zitten er helaas wat mindere stromingen aan vast) teksten, maar zodra het gaat over het verbranden van Joden en het afslachten van negers, wil ik er niets van weten.
quote:De subtiele boodschappen van Graveland en Burzum zijn nog tot daar aan toe, maar zodra de woorden "slay the jews, burn all niggers" uit je boxen komen knallen zit er echt een schroefje bij je los.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:43 schreef Graveland het volgende:
Mya, daar trek ik ook de streep..niemand HOEFT perse dood wat mij betrefd
quote:Agreed, ook verlies je al je geloofwaardigheid tegenover anderen als je dat luisterd..nog nooit tegengekomen trouwens dat soort texten..
Op donderdag 7 augustus 2003 00:47 schreef Summoner het volgende:[..]
De subtiele boodschappen van Graveland en Burzum zijn nog tot daar aan toe, maar zodra de woorden "slay the jews, burn all niggers" uit je boxen komen knallen zit er echt een schroefje bij je los.
quote:Of als ze erachter komen dat je constant op www.nsbm.org zit...
Op donderdag 7 augustus 2003 00:49 schreef Graveland het volgende:
Agreed, ook verlies je al je geloofwaardigheid tegenover anderen als je dat luisterd..nog nooit tegengekomen trouwens dat soort texten..
quote:*edit*
Op donderdag 7 augustus 2003 00:53 schreef Summoner het volgende:[..]
Of als ze erachter komen dat je constant op www.nsbm.org zit...
[Dit bericht is gewijzigd door Graveland op 07-08-2003 01:00]
quote:Ja, ik kijk altijd naar de oren. Mensen met puntoren moeten dood.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:54 schreef Graveland het volgende:
*edit*
Ik kan me in veel ideeen op die site goed vinden, maar mensen afslachten om geloof of huidskleur gaat mij te ver...ik ben Hitler niet
quote:Doodmaken gaat me iets te ver, maar ze zijn duidelijk van een inferieur ras dat uit ons land geweerd moet worden.
Op donderdag 7 augustus 2003 01:05 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ja, ik kijk altijd naar de oren. Mensen met puntoren moeten dood.
quote:heh
Op donderdag 7 augustus 2003 01:10 schreef Summoner het volgende:[..]
Doodmaken gaat me iets te ver, maar ze zijn duidelijk van een inferieur ras dat uit ons land geweerd moet worden.
quote:Dan vallen een hoop goede bands af
Op donderdag 7 augustus 2003 00:42 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat sfeer niet belangrijk is (waarom zou ik anders van black metal houden), maar ik doel meer op de lyrische inhoud. Zie, ik ben gek op Paganistische, Mythologische en Wotanistische (ook al zitten er helaas wat mindere stromingen aan vast) teksten, maar zodra het gaat over het verbranden van Joden en het afslachten van negers, wil ik er niets van weten.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 07-08-2003 09:48]
quote:Nee JIJ vindt Nightwish kut, das wat anders, en ik vind alles wat met black en death te maken heeft inhoudloze zaadmuziek
Op maandag 4 augustus 2003 18:09 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nightwish is op zich ook wel een kutband, sorry dat ik het moet zeggen.
Zo heeft iedereen z'n eigen smaak.
quote:Maar, Maar...het onderwerp was WELKE BM je goed vind, dus waarom zit je hier?
Op donderdag 7 augustus 2003 11:14 schreef StarGazer het volgende:[..]
Nee JIJ vindt Nightwish kut, das wat anders, en ik vind alles wat met black en death te maken heeft inhoudloze zaadmuziek
Zo heeft iedereen z'n eigen smaak.
quote:Lees pagina 2 van dit topic maar wormpje
Op donderdag 7 augustus 2003 11:19 schreef Graveland het volgende:[..]
Maar, Maar...het onderwerp was WELKE BM je goed vind, dus waarom zit je hier?
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:19 schreef Graveland het volgende:[..]
Maar, Maar...het onderwerp was WELKE BM je goed vind, dus waarom zit je hier?
quote:Okok, maar waarom ben ik dan een wormpje?
Op donderdag 7 augustus 2003 11:24 schreef StarGazer het volgende:[..]
Lees pagina 2 van dit topic maar wormpje
quote:Hmmm... Absurd boycott ik inderdaad. Ik heb gewoon een hekel aan die Henrik en z'n kutkop. Ik wordt boos als ik denk aan die cd met een foto van het graf van die jongen die ze op laffe wijze vermoord hebben. Ik weiger de muziek te luisteren van zieke mannen die geen eer kennen.
Op donderdag 7 augustus 2003 08:37 schreef pro_jeex het volgende:
Dan vallen een hoop goede bands af
Goed bands als Veles,Graveland,Absurd,Gontyna Kry Legion of Doom en die lijst gaat nog zo ver door.
quote:Ik heb bijna alles van Absurd, ik vind het super vette muziek, vooral dat nummer Pesttanz is erg goed.
Op donderdag 7 augustus 2003 12:46 schreef Summoner het volgende:[..]
Hmmm... Absurd boycott ik inderdaad. Ik heb gewoon een hekel aan die Henrik en z'n kutkop. Ik wordt boos als ik denk aan die cd met een foto van het graf van die jongen die ze op laffe wijze vermoord hebben. Ik weiger de muziek te luisteren van zieke mannen die geen eer kennen.
quote:Je kunt het beste even contact per email opnemen en vertellen wat je wil bestellen, dan kunnen ze kijken wat op voorraad is en moet je even via je bank geld overmaken naar je paypal account en dan kun je gaan shoppen
Op donderdag 7 augustus 2003 12:48 schreef Summoner het volgende:
Overigens, Pro_jeex, bestellen bij Barbarian Wrath geschied via e-mail, correct? Gisteren meteen ff een paypal account aangemaakt...
*danst en springt rond*
quote:Hoe moet je hier eigenlijk betalen? Is het ook mogelijk om met een creditcard te betalen?
Op donderdag 7 augustus 2003 00:13 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Daar heb ik al zoveel van
Super goed label uiteraard!
quote:Ik stuur cash aangetekend heen. De rest koop ik bij concerten (ligt veel no colours materiaal)
Op donderdag 7 augustus 2003 16:31 schreef OphiOn het volgende:[..]
Hoe moet je hier eigenlijk betalen? Is het ook mogelijk om met een creditcard te betalen?
quote:Thanx, ik heb al een aantal juweeltjes op het oog.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:08 schreef pro_jeex het volgende:
Je kunt het beste even contact per email opnemen en vertellen wat je wil bestellen, dan kunnen ze kijken wat op voorraad is en moet je even via je bank geld overmaken naar je paypal account en dan kun je gaan shoppen
quote:idd. Maar ik heb gewoon geld overgeschreven via mijn bank. Geld opsturen ben ik niet zo'n voorstander van.
Op donderdag 7 augustus 2003 16:45 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik stuur cash aangetekend heen. De rest koop ik bij concerten (ligt veel no colours materiaal)
Wel eerst mailen of het het product nog aanwezig is.
quote:daar gaat Mortiis..
Op donderdag 7 augustus 2003 01:05 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Ja, ik kijk altijd naar de oren. Mensen met puntoren moeten dood.
beherit
sacrofago
sodagoat
Blasphemy
quote:Ah, de zogenaamde pre-black metal. Vergeet niet Mystifier te noemen. Bestial Summoning past ook wel in het rijtje. En Tormentor natuurlijk.
Op woensdag 22 oktober 2003 14:42 schreef Heosphoros het volgende:
Oude natuurlijk, en dan bedoel ik voor die graveland troep, meer echte blackmetal bands zoals:beherit
sacrofago
sodagoat
Blasphemy
Vooral Beherit is gaaf, erg noisy en demonisch. Maar ook die experimentele platen vind ik goed.
quote:is dit al heel lang geleden opgenomen? want ik ken wel een heretic uit brabant die underground BM maakte zon 3-4 jaar geleden schat ik
Op woensdag 6 augustus 2003 21:24 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Heb je de nieuwe Heretic(NL) al? Ook op Barbarian Wrath.
quote:ik kies voor beide
Altijd wel weer leuk om wat nieuws te horen... Maar de oude blijven het best vind ik
quote:Doe ff normaal, er word toch al weer gepost.
Op woensdag 22 oktober 2003 18:21 schreef Graveland het volgende:
schopt topic ook weer, POSTEN MENSEN!
quote:sjonge jonge jonge
Op woensdag 22 oktober 2003 18:37 schreef Summoner het volgende:[..]
Doe ff normaal, er word toch al weer gepost.
Volgens mij zijn er genoeg BM-die hards die alles wat grim en necro klinkt luisteren.
*Playing Absu* \m/
quote:Geen idee. Ik ben de draad kwijt geraakt toen men onderscheid ging maken tussen speed, trash, black en death metal. Ik hield gewoon van beuken en schaarde alles onder metal.
Op woensdag 22 oktober 2003 19:24 schreef Dark0z het volgende:
ouwe death was toch trash metal en de latere death toch technische death ?
Ik weet nog wel dat opeens Grind Metal erg populair werd. Volgens mij werd Death ook daartoe gerekend... Anyway, 'k heb wel voldoende bands voorbij zien komen om weer es op te zoeken via kazaa etc.
nieuwe spul van tegewoordig is ook goed... Ik raad Vital remains aan. Ik denk alleen niet dat die op kazaa te vinden is. Dat is de voordeel van metal, lekker onbekend en dan krijg je ook niet zo snel van die wannabee's hehe
Als het dan echt obscuur is, dan zal ik mn Vera-vriendjes maar eens vragen of het schijfje bij hun in het bezit is.
maar vooral dat ze contiunu het metal teken overbrengen en overal 666 neer kalken en van die sterren tekenen etc etc etc
check http://www.zenial.nl/cgi-bin/viewfor?ID=wantagoo
cd shop te amsterdam
best zielig opzich als je zo wannabee ben
[Dit bericht is gewijzigd door Dark0z op 22-10-2003 20:15]
quote:OUDE GARDE!
quote:uiteraard
Op woensdag 22 oktober 2003 20:17 schreef pro_jeex het volgende:[..]
OUDE GARDE!
quote:Hey cool, post je ook op het message board van zenial. Is altijd lekker flamen. Wat is je nick daar dan als dat zo is? Is hij daar ook Darkgay?
Op woensdag 22 oktober 2003 20:14 schreef Dark0z het volgende:
zoals deze figuur (links)check http://www.zenial.nl/cgi-bin/viewfor?ID=wantagoo
cd shop te amsterdambest zielig opzich als je zo wannabee ben
quote:Uiteraard.
Op woensdag 22 oktober 2003 20:17 schreef pro_jeex het volgende:[..]
OUDE GARDE!
quote:Ik zit niet op zenial
Op woensdag 22 oktober 2003 21:32 schreef ProPHeT0 het volgende:[..]
Hey cool, post je ook op het message board van zenial. Is altijd lekker flamen. Wat is je nick daar dan als dat zo is? Is hij daar ook Darkgay?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |