abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12204149
Nu op kazaa te vinden Beyonce ft Jay-z & NxZ - Crazy in love (Remix). Dus wat extra rap in het nummer super vette nummer. M'n grote vriend heeft deze sh*t geproduceerd! Download dit nummer maar es, echt de moeite waard.
  zondag 3 augustus 2003 @ 22:17:25 #2
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_12204262
Es kijken of we m kunnen vinden he....

-edit-

Kan m niet vinden. De enige remixes die ik vind zijn:
-: DJ Happee Remix
-: Beyonce ft. Jay- Z & Money - Crazy In Love Remix

pi_12204492
hmm vreemd, heb hm net toegevoegd. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij vind baar is voor iedereen? Het liedje staat wel in mn sharedfolder voor kazaa. of duurt dat meestal een tijdje?
  zondag 3 augustus 2003 @ 22:30:50 #4
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_12204547
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:28 schreef Nxz het volgende:
hmm vreemd, heb hm net toegevoegd. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij vind baar is voor iedereen? Het liedje staat wel in mn sharedfolder voor kazaa. of duurt dat meestal een tijdje?
Kzal het nog es proberen. Kvind een hele rij met remixes ( o.a. met Missy Elliot )

Nee hij vind em nog steeds niet. Wat is de bestandsnaam?? kan ik daar misschien es op zoeken???

pi_12204672
stelletjes n00bs , kazaa werkt met supernodes , waarschijnlijk zitten jullie beide op een andere supernode
-------------------------------------
pi_12204723
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:30 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Kzal het nog es proberen. Kvind een hele rij met remixes ( o.a. met Missy Elliot )

Nee hij vind em nog steeds niet. Wat is de bestandsnaam?? kan ik daar misschien es op zoeken???

de bestandsnaam is Beyonce ft Jay-z & NxZ - Crazy in love (ReMiX).mp3, dus dat moet netjes te vinden zijn. kennelijk kan niemand het nummer nog vinden want hij wordt nog niet upgeload, waar kan dit toch mee te maken hebben? met verschillende servers van kazaa ofzo?
pi_12205124
ok, ik denk dat het nummer nu wel te vinden is bij kazaa.
pi_12205556
damnz, ik snap er snars van, hoe kun je nou redelijk sharen met kazaa dan??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')