Had X uitgespeeld, ben in de buurt van de Lifa Tree (28 uur ofzo?) met IX, en dacht laat ik ff kijken hoe VII is...
Okay, verslaafd!
Echt, als je eenmaal begint boeit het niet hoe het eruit ziet, het is gewoon spannend! Alleen jammer dat ik door het lezen van alle FF-topics al weet wat er gaat gebeuren met Aeris..
Zit elke avond erachter, al is het maar een half uurtje, ik MOET gewoon verder
Daarna maar proberen of ik XIII aan de praat kan krijgen, dan IX uitspelen, misschien X nog een keer.. En dan X-2
Druk druk druk druk
quote:Dat is idd een Tyfus spoiler maar het blijft je raken. Die scene heeeeerst
Op woensdag 6 augustus 2003 10:20 schreef PhaE het volgende:
Okay, verslaafd!
Echt, als je eenmaal begint boeit het niet hoe het eruit ziet, het is gewoon spannend! Alleen jammer dat ik door het lezen van alle FF-topics al weet wat er gaat gebeuren met Aeris..
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 08:58 schreef chibibo het volgende:[..]
Daar zouden ze een summon van moeten maken.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 08:58 schreef chibibo het volgende:[..]
Daar zouden ze een summon van moeten maken.
quote:Ker zou zeggen "Heiligschennis"
Op woensdag 6 augustus 2003 10:33 schreef Zooi het volgende:[..]
.,
.
.
quote:Dat denk ik ook.. maar dies op vakantie ofzo?
Op woensdag 6 augustus 2003 10:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
[..]Ker zou zeggen "Heiligschennis"
quote:Ja,....... hij is een weekje naar Nibelheim ergens in Duitsland
Op woensdag 6 augustus 2003 10:39 schreef Hakkert het volgende:[..]
Dat denk ik ook.. maar dies op vakantie ofzo?
quote:Hij wil weten of Cloud en Tifa echt bestaan?
Ja,....... hij is een weekje naar Nibelheim ergens in Duitsland
Ik voelde dat ik wat "GROOTS" in mijn handen had. Trillend het ceedeetje erin op wat komen gaat. Spanning... een filmpje.. allemachtig ziet er goed uit...
Grafisch is het even wennen. Ik heb FFX wel wat gespeeld, en het is natuurlijk een hele achteruitgang hetgeen logisch is, het is 6 jaar oud.
Maargoed, de powerplant was al gauw opgeblazen, en ik kon verder...
Tja het is wennen. Grafisch met name... Het verhaal is tot nu toe erg grappig. Donderdag en vrijdag vrij genomen om te gaan spelen (EPSXE gedownload, op pc ziet het er toch mooier uit).
Ik ben benieuwd verder...
quote:
...Okay, verslaafd!
Echt, als je eenmaal begint boeit het niet hoe het eruit ziet, het is gewoon spannend! ...
quote:Kijk eens Hakkert.
Op woensdag 6 augustus 2003 11:30 schreef -NightWish- het volgende:
...
Ik voelde dat ik wat "GROOTS" in mijn handen had. Trillend het ceedeetje erin op wat komen gaat. Spanning... een filmpje.. allemachtig ziet er goed uit...Grafisch is het even wennen. Ik heb FFX wel wat gespeeld, en het is natuurlijk een hele achteruitgang hetgeen logisch is, het is 6 jaar oud.
...
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:35 schreef Zooi het volgende:[..]
[..]Kijk eens Hakkert.
.
quote:Niet zo snel op de kast zitten joh.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:39 schreef Hakkert het volgende:[..]
.....
quote:God de Almachtige zal U opnemen in de barmhartige hemel.
Ik weet niet meer wie het was die melde dat FF VII te koop was bij Dimension Plus, maar;DANK!
Had X uitgespeeld, ben in de buurt van de Lifa Tree (28 uur ofzo?) met IX, en dacht laat ik ff kijken hoe VII is...
Okay, verslaafd!
Echt, als je eenmaal begint boeit het niet hoe het eruit ziet, het is gewoon spannend! Alleen jammer dat ik door het lezen van alle FF-topics al weet wat er gaat gebeuren met Aeris..Zit elke avond erachter, al is het maar een half uurtje, ik MOET gewoon verder
![]()
Daarna maar proberen of ik XIII aan de praat kan krijgen, dan IX uitspelen, misschien X nog een keer.. En dan X-2
Druk druk druk druk
quote:Hij heeft geen idee mijn tedere vriend!
Op woensdag 6 augustus 2003 10:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat is idd een Tyfus spoiler maar het blijft je raken. Die scene heeeeerst
Je gaat nog zooooveel meemaken
quote:Heiligschennis
Op woensdag 6 augustus 2003 10:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
[..]Ker zou zeggen "Heiligschennis"
quote:Ze bestaan
Op woensdag 6 augustus 2003 11:18 schreef chibibo het volgende:[..]
Hij wil weten of Cloud en Tifa echt bestaan?
quote:Je hebt nog geen enkel idee.
Op woensdag 6 augustus 2003 11:30 schreef -NightWish- het volgende:
Na het lezen van dit topic, kon ik mij afgelopen weekend niet meer beheersen en ben in Enschede naar Nedgame geweest om voor het schamele bedrag van 19,99 FFVII te kopen. De folie zat er nog om.Ik voelde dat ik wat "GROOTS" in mijn handen had. Trillend het ceedeetje erin op wat komen gaat. Spanning... een filmpje.. allemachtig ziet er goed uit...
Grafisch is het even wennen. Ik heb FFX wel wat gespeeld, en het is natuurlijk een hele achteruitgang hetgeen logisch is, het is 6 jaar oud.
Maargoed, de powerplant was al gauw opgeblazen, en ik kon verder...
Tja het is wennen. Grafisch met name... Het verhaal is tot nu toe erg grappig. Donderdag en vrijdag vrij genomen om te gaan spelen (EPSXE gedownload, op pc ziet het er toch mooier uit).
Ik ben benieuwd verder...
Is er wellicht (liefst nederlanse) site waar dat een beetje wordt uitgelegd, en wat je moet doen enzo?!
Thanks!
quote:was jij niet op vakantie
Op woensdag 6 augustus 2003 12:51 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
God de Almachtige zal U opnemen in de barmhartige hemel.
[..]Hij heeft geen idee mijn tedere vriend!
[..]Heiligschennis
De status van Sephiroth mag en zal niet aangetast worden door humerloze afflecties.
[..]Ze bestaan
[..]Je hebt nog geen enkel idee.
Als je uit Midgar komt gaat er een wereld open(keek voor het eerst ook verbaast dat ik uit een stad kwam en er een complete wereld nog was![]()
) ...
quote:Ik zit niet op de kast.. Ik word alleen moe van sommige uitspraken en dan ga ik gapen en daarna slapen...
Op woensdag 6 augustus 2003 12:50 schreef Zooi het volgende:[..]
Niet zo snel op de kast zitten joh.
.
quote:Dit zal je nooit meer van je af kunnen zetten. Ik zou maar een kloon gaan maken ofzo !
Op woensdag 6 augustus 2003 12:55 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik zit niet op de kast.. Ik word alleen moe van sommige uitspraken en dan ga ik gapen en daarna slapen...
quote:Sphere Grid
Op woensdag 6 augustus 2003 12:52 schreef -NightWish- het volgende:
Het nadeel bij FFX, is gewoon dat ik dat sphere board gewoon niet helemaal begrijp. Naar mijn gevoel loop ik dat bord wat doelloos rond ,kan ik af en toe door naar level 1 of level 2 enz... Ik volg het niet helemaal. Ik snap wel dat het belangrijk is, maarja...Is er wellicht (liefst nederlanse) site waar dat een beetje wordt uitgelegd, en wat je moet doen enzo?!
Thanks!
Personages kunnen volgens onderstaand overzicht sterker gemaakt worden:
In Final Fantasy X vind je twee versies van de Sphere Grid waar de personages vorderingen kunnen maken. Bij het starten van een nieuw spel kun je de Sphere Grid kiezen waarop je wilt spelen.
Vergeet echter niet dat je tijdens het spelen van een spel geen andere Sphere Grid kunt kiezen.
Standaard Sphere Grid: Deze Grid is bedoelt voor beginners, het is dus handig wanneer je voor de eerste keer speelt, voor dit grid kiest.
Expert Sphere Grid: Deze Grid is bedoelt voor Gevorderden, dit raster biedt meer mogelijkheden, maar is lastig in gebruik als je niet bekend ben met het standaardraster.
Ieder karakter heeft zijn eigen kleur op de Sphere Grid, hieronder volgt een overzicht:
Bron: Final Fantasy Invincible
Maargoed, ik kwam daar in elk geval krachten te kort.
Maar eens opnieuw beginnen
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:10 schreef Bommie het volgende:
Whoohoo! heb vandaag FF7 binnen gekregen.*doet een dansje*
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:10 schreef Bommie het volgende:
Whoohoo! heb vandaag FF7 binnen gekregen.*doet een dansje*
quote:Dat is het zeker, had ik ook. Enige optie is nog een keer spelen, maar voorlopig gaat dat er niet van komen. Geef mij maar het materia systeem, veel vrijer qua bewegingsvrijheid.
Op woensdag 6 augustus 2003 15:51 schreef Rano het volgende:
Ik vind het jammer dat je niet tijdens het spel nog eens kan kiezen tussen de advanced en de meer simpele sphere grid. Echt heel jammer. Ik heb het gevoel dat ik dingen mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |