quote:Final Fantasy IX
Op maandag 4 augustus 2003 23:32 schreef Rano het volgende:
Ik heb mijn oude savegame van Final Fantasy 9 weer opgepakt. Ik was bij het stuk waar je je party moet verdelen in teams van 2 om de mirrors te plaatsen. Vandaag zo'n 7 uur gespeeld. Nog 1 boss battle van Trance Kuja verwijderdHoop dat ik em morgen of overmorgen kan uitspelen. Dat wordt dan mijn eerste uitgespeelde Final Fantasy
Ik denk dat deel 9 altijd mijn favoriet zal blijven. Het kan toch niet beter? Hierna ga ik verder met deel 7 (ben bij sector 5 slums / 02:30 gespeeld).
Amarant & Vivi
quote:Oooooh ja
Ik denk dat deel 9 altijd mijn favoriet zal blijven. Het kan toch niet beter? Hierna ga ik verder met deel 7 (ben bij sector 5 slums / 02:30 gespeeld).
quote:FF7 en FF9 liggen dicht bij elkaar als het om favoriete FF game gaat ^_^
Ik heb mijn oude savegame van Final Fantasy 9 weer opgepakt. Ik was bij het stuk waar je je party moet verdelen in teams van 2 om de mirrors te plaatsen. Vandaag zo'n 7 uur gespeeld. Nog 1 boss battle van Trance Kuja verwijderdHoop dat ik em morgen of overmorgen kan uitspelen. Dat wordt dan mijn eerste uitgespeelde Final Fantasy
't is de stijl denk it dat 't 'm doet ![]()
beetje SD
alleen ben ik morgen niet thuis, dus weet niet hoe ze dat dan regelen...
quote:Succes!
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:48 schreef LuQas het volgende:
Joepie! Ik heb Final Fantasy VII online besteld en morgen wordt ie thuisbezorgd! Kan ik hem eindelijk weer eens spelen na hem steeds geleend te hebben.alleen ben ik morgen niet thuis, dus weet niet hoe ze dat dan regelen...
![]()
Ga hem nog een een keer spelen, want ik mag hem dan al wel hebben uitgespeeld maar zo te zien heb ik nog héééél veel gemist.
quote:Das op zich wel een goed plan!.. Ook maar eens zo'n strategy guide kopen
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:37 schreef Manfredje het volgende:
Vandaag de strategy guid voor FFX binnen gekregenGa hem nog een een keer spelen, want ik mag hem dan al wel hebben uitgespeeld maar zo te zien heb ik nog héééél veel gemist.
quote:Hij ging meer aandacht besteden aan zijn school dus hij is hier nog maar zelden.
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:44 schreef Hakkert het volgende:
he cho.. weet jij wat er met FF fan phantom is gebeurd? Die had zelfde icoon als zooi toch? Of zijn het dezelfde
quote:Was het nodig ja..
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:52 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Hij ging meer aandacht besteden aan zijn school dus hij is hier nog maar zelden.
Ik heb nog een savegame (zidane, lvl 47) van vlak voordat ik de Lifa Tree binnen ga. Weet iemand nog een goede plek om te trainen? Met veel goede monsters, waar je veel EXP van krijgt als je ze verslagen hebt. De trainingsplek moet dus niet in de Lifa Tree, Memoria etc. zijn, maar erbuiten.
Laatste FF die ik uitgespeeld heb is FF8, en dat is al bijna een half jaar geleden....
Ik heb al twee maanden geleden Dark Cloud 2 (Dark Chronicle) uit Amerika geïmorteerd en ik kan zeggen dat dit spel aan alle kanten rockt! De graphics zijn beter dan die van Zelda TWW en FFX. I shit you not! Alhoewel dit spel niet beter dan FF is, komt het wel akelig dicht bij in de buurt. Volgens mij komt hij volgende maand hier in NL uit. Aanrader! ![]()
Het is een FF-topic maar ik kan het niet laten om een paar pics te laten zien. Sorry ![]()

[img] http://www.gameforms.com/games/ps2/dkchron/logo-big.jpg [/img]
Ik houd het maar hierbij. Dit spel doet me een beetje denken aan Chrono trigger.
quote:Ff onthouden dus.
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:08 schreef Macaroni het volgende:
... I shit you not! ... Aanrader!
quote:Bij Daguerro buiten zitten grand dragons daar train ik altijd.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:24 schreef Rano het volgende:Deathguise verslagen, Trance Kuja verslagen maar Necron was gewoon té sterk.
Ik heb nog een savegame (zidane, lvl 47) van vlak voordat ik de Lifa Tree binnen ga. Weet iemand nog een goede plek om te trainen? Met veel goede monsters, waar je veel EXP van krijgt als je ze verslagen hebt. De trainingsplek moet dus niet in de Lifa Tree, Memoria etc. zijn, maar erbuiten.
quote:Ik liep in dat laatste kasteel veel rond. Die ruimte met al die vijanden vlak voor het einde. Daar kan je rondjes lopen voor zover ik weet. Teruggaan als je het einde naderd
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:24 schreef Rano het volgende:Deathguise verslagen, Trance Kuja verslagen maar Necron was gewoon té sterk.
quote:Is dat waar die twee moogles je waarschuwen om niet omhoog te klimmen via zo'n klimop? Daar zat ik idd ook al aan te denken. Maar waar is die plek ook alweer?
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:34 schreef Bommie het volgende:[..]
Bij Daguerro buiten zitten grand dragons daar train ik altijd.
Dragons geven 35000 EXP en 2 AP dus in een party van 4 ongeveer 8800 EXP per persoon.
Ben daar tot lvl 80 gekomen
quote:En gewoon 99 tenten hebben bedoel je?
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik liep in dat laatste kasteel veel rond. Die ruimte met al die vijanden vlak voor het einde. Daar kan je rondjes lopen voor zover ik weet. Teruggaan als je het einde naderd
quote:Het is niet de plek waar die moogles je waarschuwen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:10 schreef Rano het volgende:[..]
Is dat waar die twee moogles je waarschuwen om niet omhoog te klimmen via zo'n klimop? Daar zat ik idd ook al aan te denken. Maar waar is die plek ook alweer?
quote:Fat Sephiroth
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:17 schreef Zooi het volgende:
[afbeelding]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |