happy bidding.. goeie kaart trouwens =]
quote:gast 1 woord voor jou WHATEVER!
Op donderdag 7 augustus 2003 18:46 schreef Patrique het volgende:
hehe, heb dezelfde videokaart, zelfde merk.. ook met nforce 2.45 drivers.. niks aan het handje.. ik denk dat de oorzaak van je probleem eerder ergens anders in zit.. enne.. gedraag je een beetje, je blaast hoog van de toren, terwijl het er op lijkt dat je zelf de plank loopt mis te slaan.happy bidding.. goeie kaart trouwens =]
kaart is ALLANG verkocht voor 170 euro
quote:Ik heb ook een radeon op ene nforce gehad
Op zondag 3 augustus 2003 15:25 schreef da_guy het volgende:[..]
daarom gebruik ik HAAKJES """"""" ("BLOKT")
TUURLIJK blokt ie het niet, maar het werkt gewoon niet samen zoals het zou moeten!!!
quote:Doe is normaal
Op woensdag 13 augustus 2003 23:47 schreef da_guy het volgende:[..]
gast 1 woord voor jou WHATEVER!
Maar we hebben hoop: na de pubertijd trekken veel van dat soort wurmpjes gewoon weer recht
quote:ik kreeg zelfs drijgementen via de mail over mijn opmerking eerder in dit topic, hij zou weleens even wat met me ip adres zou gaan doen enzo
Op woensdag 13 augustus 2003 23:50 schreef Steve-O het volgende:[..]
Doe is normaal
SUKKEL
je heb mazzel dat je hem al verkocht heb want met zo'n instelling wil niemand hem hier van je kopen
quote:Dan delete je het mailtje en ga je je weer bezig houden met constructieve dingen..
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:01 schreef Slam het volgende:[..]
ik kreeg zelfs drijgementen via de mail over mijn opmerking eerder in dit topic, hij zou weleens even wat met me ip adres zou gaan doen enzo
quote:Stoer! Wie was deze nerd?
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:01 schreef Slam het volgende:[..]
ik kreeg zelfs drijgementen via de mail over mijn opmerking eerder in dit topic, hij zou weleens even wat met me ip adres zou gaan doen enzo
quote:wat ben jij een stakker, en je mag best wat met mn ip adres doen, dan zal ik met jouw smoelwerk gaan spelen
Op woensdag 13 augustus 2003 23:47 schreef da_guy het volgende:[..]
gast 1 woord voor jou WHATEVER!
quote:Verkocht dus het topic wacht met smart op het welverdiende slotje
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:25 schreef BYM het volgende:
Mensen, Mensen, dit is V&A , niet de boksring , lief zijn voor elkaar
quote:Moeten jullie em niet steeds omhoog kicken. Je kan em ook langzaam dood laten bloeden zeg maar.
Op zaterdag 16 augustus 2003 02:53 schreef Frasier het volgende:[..]
Verkocht dus het topic wacht met smart op het welverdiende slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |