quote:ja hoor wat een bullshit, ik ben een hele week bezig geweest met testen dus hou je smoel als je niet weet waar je het over hebt. GSUS
Op zondag 3 augustus 2003 14:25 schreef Slam het volgende:
op GoT zie ik veel nForce2 en ATi Radeon combo's tegen nog nooit problemen daarmee gezienvolgens mij lult de topicstarter maar wat
quote:daarom gebruik ik HAAKJES """"""" ("BLOKT")
Op zondag 3 augustus 2003 15:14 schreef DigiJasper het volgende:
Hmz...Waar slaat het op dat de Nforce tjipset ati kaarten 'blokt'?
TUURLIJK blokt ie het niet, maar het werkt gewoon niet samen zoals het zou moeten!!!
quote:ALSOF ik een kapotte kaart verkoop, wat een onzin. Hij is razend snel met benchmarken, maar hij geeft bij mij incompatibaliteits problemen ivm met de nforce2 chipset van nvidia. Op andere systemen draait ie als een tiet. Maar niet in mijn "game-pc" Er zit nog VOLLEDIGE garantie op. Ik heb ALLE aankoopbewijzen etc. Dus een miskoop is niet mogelijk
Op zondag 3 augustus 2003 14:41 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
voordat ik het koop van TS wil ik hier natuurlijk wel het mijne van weten, ik heb niets aan een defecte 9700
quote:jij hebt me door
Op zondag 3 augustus 2003 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Defect zal ie niet zijn, maar meneer denkt dat de Nforce chipset de prestaties een beetje tegenwerkt... En daarom wil ie liever een Gforce denk ik...
Ik zeg niet dat je uit je nekt lult ofzo, ik heb vaak zat onverklaarbare dingen met PCs gehad welke op een exact zelfde config wel werkte.
quote:Ok, effe uitgebreidt dan maar
Op zondag 3 augustus 2003 16:14 schreef LordLynx het volgende:
Nouja, ik heb zelf ook enkele Nforce2/Radeon combinaties in elkaar gezet en het draait als een trein, ik wil (voordat ik eventueel 150 euro voor een kaart neertik) dus toch graag weten wat voor problemen TS ondervind met de kaart, en of de kaart wel werkt met een ander mobo. Of dat je gewoon de performance tegen vind vallen, misschien dat je hem naar een 9700pro probeerde te modden en dat je artifacts kreeg en nu dus een andere wil proberen, enz..... Ik zeg niet dat je uit je nekt lult ofzo, ik heb vaak zat onverklaarbare dingen met PCs gehad welke op een exact zelfde config wel werkte.
quote:allready tried that one!!!
Op zondag 3 augustus 2003 16:48 schreef MarkyB het volgende:
Ik denk dat je gewoon andere chipset drivers nodig hebt.
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 16:48 schreef MarkyB het volgende:
Ik denk dat je gewoon andere chipset drivers nodig hebt.
gr, Robbert
g.klemkerk@chello.nl
quote:Zo bedoelde ik het ook niet
Op zondag 3 augustus 2003 15:28 schreef da_guy het volgende:[..]
ALSOF ik een kapotte kaart verkoop, wat een onzin. Hij is razend snel met benchmarken, maar hij geeft bij mij incompatibaliteits problemen ivm met de nforce2 chipset van nvidia. Op andere systemen draait ie als een tiet. Maar niet in mijn "game-pc" Er zit nog VOLLEDIGE garantie op. Ik heb ALLE aankoopbewijzen etc. Dus een miskoop is niet mogelijk
quote:check je mail knuffelbeertje!
Op zondag 3 augustus 2003 17:30 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Zo bedoelde ik het ook niet
Mijn bod staat nog steeds hoor.
quote:ik vind dat ook een goeie prijs, maar ik betaal GEEN verzendkosten!!!!
Op zondag 3 augustus 2003 17:43 schreef Miesjel het volgende:
Ik wil wel 165 bieden.
quote:ctrl c/ctrl v:
Op zondag 3 augustus 2003 17:47 schreef DigiJasper het volgende:
nieuwprijs 202?wat dacht je van onder de 200?
36 Club3D ATi Radeon 9700 ¤ 202,-
quote:? kijk eens naar de prijs in mijn "begin topic"
Op zondag 3 augustus 2003 17:57 schreef MarkyB het volgende:[..]
ctrl c/ctrl v:
36 Club3D ATi Radeon 9700 ¤ 202,-
quote:kijk eens naar diegene die ik "quote"
Op zondag 3 augustus 2003 17:58 schreef da_guy het volgende:[..]
? kijk eens naar de prijs in mijn "begin topic"
quote:ja sorry "my bad" ik heb replyed op de verkeerde
Op zondag 3 augustus 2003 17:59 schreef MarkyB het volgende:[..]
kijk eens naar diegene die ik "quote"
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 03-08-2003 19:13]