abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12241514
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:07 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Probleem? Het is geen probleem hoor, was dat nog niet duidelijk? Het probleem is dat je er een probleem van maakt, IMHO...

misschien niet voor jou maar blijkbaar wel voor mij en nog meer mensen
ugh~
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 19:20:35 #152
41636 Rodelion
Wereldheerser
pi_12241566
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:14 schreef Dabomp het volgende:
ik heb het wel een keer met een meisje van 18 gedaan maar daar voelde ik nog niet echt veel van dus dat tel ik niet mee.
Sick mind, that is. Arme meid is dat...
pi_12242249
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:18 schreef Dabomp het volgende:
misschien niet voor jou maar blijkbaar wel voor mij en nog meer mensen
Als het dan echt zo'n probleem is, ga dan naar je verzekeraar en vraag of een bezoek aan de hoeren ook door de verzekering gedekt (pun not intended) wordt. Het is immers een levensbedreigend probleem om maagd te zijn, dus zij moeten je daarmee helpen. Zeg ze er alleen niet bij dat je eigenlijk al een keer seks gehad hebt, want dan zullen ze je natuurlijk niet meer helpen...

Succes!

I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_12242546
Hoeveel Fokkers hebben je al toegevoegd aan hun MSN sleepflower?

BTW, ik was ook extreem laat, 21 jaar

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 20:18:50 #155
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_12242620
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:14 schreef nozem het volgende:
Hoeveel Fokkers hebben je al toegevoegd aan hun MSN sleepflower?

BTW, ik was ook extreem laat, 21 jaar

Een paar, maar niet vanwege dit onderwerp

Dit ben ik. Dat meisje dan he Die gozer is m'n broertje. Sorry dat het plaatje zo groot is, maar dat hebben ze bij die ontwikkelaars gedaan.

dinsdag 5 augustus 2003 @ 20:24:44 #156
42617 drmoebius
Tho shall not stand in my way!
pi_12242732
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:18 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Een paar, maar niet vanwege dit onderwerp

Dit ben ik. Dat meisje dan he Die gozer is m'n broertje. Sorry dat het plaatje zo groot is, maar dat hebben ze bij die ontwikkelaars gedaan.

Als ik kijk naar jou foto zie ik gewoon hoe ongelukkig je kijkt.

Wanneer ik een vrolijk meisje zie lopen zou ik daar sneller op af stappen dan een meisje die verdrietig kijkt. Wat betreft de topic-opener weet ik precies wat hij bedoelt.

Als je begrijpt dat er meer is in het leven dan een vriendje ga je vanzelf vrolijker kijken. Hierdoor ga je vanzelf meer aandacht krijgen van andere mensen. Geloof me, ik heb dit zelf ook zo meegemaakt. Uitstraling is belangrijker dan uiterlijk...

Cities burn and Citicenz cry, it is my kind of art.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 20:38:54 #157
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_12242977
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:24 schreef drmoebius het volgende:

[..]

Als ik kijk naar jou foto zie ik gewoon hoe ongelukkig je kijkt.

Wanneer ik een vrolijk meisje zie lopen zou ik daar sneller op af stappen dan een meisje die verdrietig kijkt. Wat betreft de topic-opener weet ik precies wat hij bedoelt.

Als je begrijpt dat er meer is in het leven dan een vriendje ga je vanzelf vrolijker kijken. Hierdoor ga je vanzelf meer aandacht krijgen van andere mensen. Geloof me, ik heb dit zelf ook zo meegemaakt. Uitstraling is belangrijker dan uiterlijk...

Volgens mij was ik op dat moment niet eens verdrietig ofzo Ik ben gewoon niet echt fotogeniek, of misschien kijk ik altijd wel zo

Ik ben ook niet echt wanhopig op zoek naar een vriendje...eigenlijk helemaal niet. Zodra ik iemand leuk vind ben ik te bang om met hem te praten

dinsdag 5 augustus 2003 @ 20:52:54 #158
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_12243305
k snap niet helemaal dat je er zo'm groot probleem van maakt,
als je er problemen in gaat zien wordt het minder,
dus... dont worry be happy
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 20:54:12 #159
42617 drmoebius
pi_12243334
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:38 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Volgens mij was ik op dat moment niet eens verdrietig ofzo Ik ben gewoon niet echt fotogeniek, of misschien kijk ik altijd wel zo

Kom op, uitstraling begint bij zelfvertrouwen. Ik oordeel nu ook maar met 1 foto he. Als je mijn profiel hebt bekeken heb je mijn beste foto gezien. Althans de foto die ik het mooist vond . Punt is wel dat ik er daar happy op kijk en kijk nou voor jezelf. Kijk jij liever naar een happy persoon of een unhappy persoon. Betekend niet dat ik altijd 100% happy ben. Problemen heb ik zat
quote:
Ik ben ook niet echt wanhopig op zoek naar een vriendje...eigenlijk helemaal niet. Zodra ik iemand leuk vind ben ik te bang om met hem te praten
Op zoek ben ik wel natuurlijk. Dat eerste praatje is juist zo belangrijk. Stap juist op die persoon af en vraag iets in de trant van *hoe was je dag/weekend*. Probeer zoiets op gang te krijgen maar forceer het juist niet. Ik heb hier ook ontzettend veel moeite mee maar ik vind het belonend als ik eens met een vreemde een praatje heb gemaakt. Wordt je toch wel opgewekter van, zeker als zei ook een tof weekend hebben gehad
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 20:58:12 #160
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_12243408
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:54 schreef drmoebius het volgende:

[..]

Kom op, uitstraling begint bij zelfvertrouwen. Ik oordeel nu ook maar met 1 foto he. Als je mijn profiel hebt bekeken heb je mijn beste foto gezien. Althans de foto die ik het mooist vond . Punt is wel dat ik er daar happy op kijk en kijk nou voor jezelf. Kijk jij liever naar een happy persoon of een unhappy persoon. Betekend niet dat ik altijd 100% happy ben. Problemen heb ik zat
[..]

Op zoek ben ik wel natuurlijk. Dat eerste praatje is juist zo belangrijk. Stap juist op die persoon af en vraag iets in de trant van *hoe was je dag/weekend*. Probeer zoiets op gang te krijgen maar forceer het juist niet. Ik heb hier ook ontzettend veel moeite mee maar ik vind het belonend als ik eens met een vreemde een praatje heb gemaakt. Wordt je toch wel opgewekter van, zeker als zei ook een tof weekend hebben gehad

Ik zou nóóit met een vreemde durven te praten...dan valt het gesprek meestal toch stil...
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:01:13 #161
42133 Tinus1983
Yibbida Yibbida folks!
pi_12243476
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:29 schreef xgirl het volgende:

[..]

Omdat hij toen nix voor dat meisje voelde?Meer een experment was?

MAAR DAN ISTIE TOCH GEEN MAAGD MEER!
kolere, wat houdt volgens jullie de term ontmaagden dan in?
"Do, or do not. There is no 'try'."
pi_12243515
Hallo topicstarter, ik heb nu ook ff niks te neuken
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:04:24 #163
42617 drmoebius
pi_12243556
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:58 schreef sleepflower het volgende:

[..]
Ik zou nóóit met een vreemde durven te praten...dan valt het gesprek meestal toch stil...

Zeg nooit nooit . Ik heb er ook moeite mee maar geloof me, je wilt het in sommige gevallen toch echt proberen. Makkelijke mensen zijn diegene die op een vaste plaats werken bv cassieres. Die gaan nergens heen, praten al met iedereen en zullen jou echt niet wereldvreemd vinden. Ik babbel ook wel eens met mensen van ons restaurant op het werk. So what, we willen toch met een plezier naar het werk gaan.
pi_12243894
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:02 schreef vosss het volgende:
Hallo topicstarter, ik heb nu ook ff niks te neuken
zo wat erg voor je
ugh~
pi_12244123
sleepflower, ik weet zeker dat je veel mooier bent als je lacht
pi_12244136
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:18 schreef Dabomp het volgende:

[..]

zo wat erg voor je

neuh, gewoon sex uit het vuistje is ook lekker op zn tijd
vosss is de naam,
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:30:23 #167
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_12244146
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:29 schreef nozem het volgende:
sleepflower, ik weet zeker dat je veel mooier bent als je lacht
Paardenbek
pi_12244164
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:30 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Paardenbek

voorzichtig, dat ligt gevoelig op het moment
vosss is de naam,
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:32:08 #169
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_12244177
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:31 schreef vosss het volgende:

[..]

voorzichtig, dat ligt gevoelig op het moment

Oh ja, daar zeg je me wat...

Ezelbek

pi_12244372
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:32 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Oh ja, daar zeg je me wat...

Ezelbek

ik zat meer te denken aan een lief klein konijntje
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:21:33 #171
62384 StormyWeather
laat het waaien
pi_12245286
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:14 schreef Dabomp het volgende:
Ik ben nu 19 jaar en nog steeds maagd..
ik heb het wel een keer met een meisje van 18 gedaan maar daar voelde ik nog niet echt veel van dus dat tel ik niet mee.

Hoe is het bij andere? Ik ben echt erg onzeker geworden doordat ik nogsteeds geen vriendin heb, en ik zeg je ik zie er niet verkeerd uit teminste dat zeggen de meiden maar op een of andere manier komt het er gewoonn niet van !
zou mooi zijn als er een paar bruikbare reply's zouden komen!

thanx!

Hmmm...topic is inmiddels al 7 pagina's lang maar toch even een reactie op de eerste: wees gerust. Ik zie in je profiel dat je student bent. De meeste studenten worden pas ontmaagd in het eerste of tweede studiejaar. Vwo-ers schijnen een beetje traag te zijn om de een of andere reden
Overigens: geen nood. Ken ook mensen die pas op hun 23e of zo werden ontmaagd.
Oh my
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 23:15:48 #172
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12246684
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:32 schreef sleepflower het volgende:

[..]
Ezelbek

Je moet jezelf niet zo naar beneden halen. Je bent wie je bent en niemand is perfect. Ik heb mezelf ook tijden lang naar beneden gehaald, omdat ik niet tevreden was met mezelf, maar wat kan je er aan doen. Mijn vrienden respecteren mij om wie ik ben en daar gaat het ook gewoon om. Probeer het leven eens positiever in te zien en je zal zien dat dingen veel makkelijker gaan, omdat je ook veel meer uitstraalt!!!
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_12255536
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:15 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Je moet jezelf niet zo naar beneden halen. Je bent wie je bent en niemand is perfect. Ik heb mezelf ook tijden lang naar beneden gehaald, omdat ik niet tevreden was met mezelf, maar wat kan je er aan doen. Mijn vrienden respecteren mij om wie ik ben en daar gaat het ook gewoon om. Probeer het leven eens positiever in te zien en je zal zien dat dingen veel makkelijker gaan, omdat je ook veel meer uitstraalt!!!

dat is een goed advies!
ugh~
  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:27:22 #174
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_12257172
Ik vind je helemaal niet lelijk hoor Sleepflower!
Je mag in het vervolg alleen wat vrolijker kijken, maar verders ben je absoluut neukbaar materiaal.
pi_12259553
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik vind je helemaal niet lelijk hoor Sleepflower!
Je mag in het vervolg alleen wat vrolijker kijken, maar verders ben je absoluut neukbaar materiaal.
hahah dat zal ze leuk vinden om te horen
ugh~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')