abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12422034
... en vooraf zou je bv knoflooksoep (ongebonden) kunnen doen!
www.webchef.nl
  donderdag 14 augustus 2003 @ 10:11:26 #127
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_12423202
Jee PiperMaru, da's wel schrikken! Gek dat je er niet eerder iets van gemerkt hebt, maar goed als je verder geen lichamelijke klachten hebt kan ik me dat wel voorstellen.
Gelukkig gaat het allemaal weer goed komen en zie je het nu al positief in!
Op naar de 73!!!!
pi_12429559
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 08:34 schreef YPPY het volgende:
Wat schrikken PiperMaru! Wat zei de gynacoloog?
De gyn heeft bloed bij me laten afnemen, aan de hand daarvan gaan ze nu onderzoeken of de cyste goedaardig is (volgens hem is het meer dan 99% zeker dat het goedaardig is). Over twee weken zie ik hem weer en dan gaan we op korte termijn een datum prikken voor de operatie. Dus afwachten maar...
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:20:10 #129
50430 Yuki
Student Midwife
pi_12430589
ik zit zelf te denken aan griekse kofta, en toetje ga ik hem toch voornamelijk voeren (torteltoetje ): pannekoekjes gevuld met ijs en slagroom...

en besides: pas als ik het ritme van school weer helemaal te pakken heb gaat t echt lukken, vakantie is niet goed voor me wat dat betreft.

ik denk dat dit weekend wel gezellig wordt

♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_12434308
Hallo lieve mensen, gaat alles hier nog goed? Ik ben vanmiddag teruggekomen uit Spanje en heb een heerlijke vakantie gehad, vind het saaie nederland maar niks Maar ik heb me totaal niet ingehouden, heb gewoon lekker gegeten wat ik wilde.. ben alleen bang voor de weegschaal dus wellicht kom ik hier weer posten
pi_12439823
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:40 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

De gyn heeft bloed bij me laten afnemen, aan de hand daarvan gaan ze nu onderzoeken of de cyste goedaardig is (volgens hem is het meer dan 99% zeker dat het goedaardig is). Over twee weken zie ik hem weer en dan gaan we op korte termijn een datum prikken voor de operatie. Dus afwachten maar...

Wat schrikken zeg! Wel goed dat je nu iig weet wat het is, hoop heel erg met je mee dat het goedaardig is!

Sterkte en beterschap

donderdag 14 augustus 2003 @ 23:13:42 #132
50430 Yuki
Student Midwife
pi_12442157
had vandaag echt een giga-vreetbui (dwz: kroket bij lunch, poffertjes als tussendoortje, pannenkoeken en poffertjes als avondeten)

maargoed... heb wel veel fruit op (o.a. halve meloen) en heb een uur intensief geskate

laat school maar snel beginnen, dan gaat t zeker wel beter!

pi_12450674
Vraagje: Heeft iemand ervaring met dat BMI 23 spul? Zeker op dagen dat ik werk (en er dus behoorlijke tijden tussen ontbijt-lunch-avondeten) zitten lijkt het me wel handig.
pi_12452466
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 23:13 schreef Kamigot het volgende:
Ik ben inmiddel 89.9Kg , volgende week hoop ik echt met een dikke marge onder de 90 te zitten. Ik heb vandaag nog even lekker 15KM (gemiddeld 30km per uur !) lekker op de pedalen gestaan en gezommen. vanmorgen een dikke zuurdeeg boterham met 20+ smeerkaas en een vitaminepil, 's middags 3 sultana's en een broodje kroket. toen flink gezwommen. tussendoor een zooi aarbeien een appel en een toostje met gerookte zalm. Thuisgekomen lekkere mihoen met verse groenten gegeten en kipfilet er doorheen. Toen 15KM hard gefietst en daarna nog 2 pruimen op

Totaal 1500kcalorïeen en geen honger gehad

Vanaf morgen ga ik de training zwaarder opvoeren en weer iets meer eten.

Hoeveel kalo's verbrand jij tijdens het sporten kamigot?
pi_12452477
vorig weekend was zwaaaarrr (barbeque, uit eten, verjaardag) en daardoor was ik maandag weer 1 kilo rijker... inmiddels is die er weer af en is mijn nieuwe stand 79,9 kg

wanneer komt er weer een update van de openingspost ??

vrijdag 15 augustus 2003 @ 14:04:17 #136
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_12455369
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:38 schreef Elanor het volgende:
Vraagje: Heeft iemand ervaring met dat BMI 23 spul? Zeker op dagen dat ik werk (en er dus behoorlijke tijden tussen ontbijt-lunch-avondeten) zitten lijkt het me wel handig.
Daar heb ik nou nog noooooit van gehoord. Dus: wasda?

Mijn update: vanochtend 82 kg, na een 'zware avond' gisteren [lees: teveel gesnoept]

Op naar de 73!!!!
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:38:35 #137
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_12468124
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:38 schreef Elanor het volgende:
Een vriendin van mij gebruikt het. Zij is in een week of 4-6 een kilo of 6 mee afgevallen. Ze sport ook 3/4 keer in de week. Het spul vult je maag op zodat je wat minder eet. Je gooit het door melk en sinasappelsap e.d en drinkt het op. Moet je wel snel doen, want het wordt stijf. Je hongergevoel word dus minder.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 23:01:48 #138
50430 Yuki
Student Midwife
pi_12468609
ontzettend lekkere dag gehad

ontbeten met een krentenbol, gelunched met een turks broodje met feta, en warm eten was couscous

heb me wel netjes gedragen vind ik maar 1 keer een tussendoortje: cocos-reep van hero geloof ik, werd een beetje shakie door wat lage bloedsuiker

pi_12472909
Ik ben inmiddels 89 kilotjes. Soms zelfs wat lichter (88,5) volgende week zit ik denk ik permanent op 88 kilo
De instructeurs van het fitnesscentrum vonden dat ik er prima uitzag. ik was zeker niet te zwaar en ik ben in goede vorm.
Langzaamaan bouw ik mijn voeding weer op tot rond de 2600kilocalorïen per dag en dan kijken hoe m'n gewicht het houdt.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 08:59:51 #140
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_12474500
Gisteren wel 5 biertjes op en toen ik thuis kwan nog effen net voor het slapen gaan 4 boterhammen met dikke laag boter en smeerkaas op

En wat denk je Weeg ik dus net maar 70 kg

DE polonaise heeft waarschijnlijk een hoop energie gekost en ja hij was gezellie

Meerlive Hoofddorp

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_12500205
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:40 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben even op vakantie en dan lees ik dit!
Sterkte meis en hopelijk is het inderdaad goedaardig!
  maandag 18 augustus 2003 @ 09:08:20 #142
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_12516508
Update: na een goed weekend 81 kg!
Op naar de 73!!!!
pi_12516768
Update: nog steeds 62,5 kilo!
En dat na een week introductie meelopen van mijn opleiding (lees, veel stappen en slecht eten) en nog een feestje in het weekend.
  maandag 18 augustus 2003 @ 14:21:08 #144
50430 Yuki
Student Midwife
pi_12523090
kheb geen idee, maar heb vandaag al teveel gegeten om een betrouwbar gewicht af te kunnen lezen

morgen maar weer es op de weegschaal, maar ik vrees t ergste... heb een enorm k*tgevoel, en dan kan ik t niet helpen maar MOET ik eten

edit: wanneer is volgende update? ksta nou nog steeeeds niet in openingspost

pi_12523982
Welkom hier dJ-Zcore!

Je streefgewicht heeft een bmi lager dan 20 Yuki, namelijk 19,8. Dat is best laag. Bmis lager dan 20 zet ik niet in de openingspost, omdat ik wil voorkomen dat (vooral jonge meisjes) het idee krijgen dat het gezond is om ontzettend mager te zijn. Ik weet niet hoe jouw bouw is, dus het best dat het voor jou wel een gezond gewicht is. Maar ergens moet er een grens zijn en die ligt hier bij 20. Je staat nu dus wel in de openingspost, maar ik pas je bmi niet meer aan als die onder de 20 komt. Je kunt natuurlijk mee blijven doen zo lang je wilt.
Weet je hoe het komt dat je van die vreet-buien hebt? Het valt me op dat jij daar meer over post dan de anderen. Of de rest vertelt het gewoon niet. Jij had toch medicijnen? Heeft het daar misschien mee te maken?
Als je je rot voelt en je moet eten, lukt het dan om iets gezonds te nemen? Of zijn het altijd slechte dingen die je dan eet?

Wil je in de openingspost Maajo? Welkom trouwens hier.

Wat fijn dat ze denken dat het goedaardig is PiperMaru. Dat lijkt me wel een enorme opluchting. Er zit nu dus een paar liter vocht in je lijf? Dat lijkt me wel erg raar. Ik kan me voorstellen dat je dat niet merkt, zeker als het geleidelijk aan groeit, maar toch wel raar dat zoiets er ineens is.

Leuk dat je een fijne vakantie had Heaven7. Ik hoop dat je niet terug komt, want dat zou betekenen dat je aangekomen bent. Of je komt ons natuurlijk aanmoedigen, dat kan ook.

Hoe krijg je het voor elkaar Flying_Vee! Toch nog afvallen. Heb je daar misschien een recept voor?

De openingspost is trouwens (eindelijk) bijgewerkt

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12527679
Er is nog geen nieuw naam!

Deze opties heb ik gevonden:
- Slank de zomer uit
- Slank de herfst in
- Afvallen in de herst
- Twijgdun de winter in
- Slank voor de feestdagen
- Met een nieuw figuur het najaar in
- Heerlijk slank de herfst in
- Fantastisch slank naar de feestdagen

Als alle posters nu deze week laten weten wat ze de leukste naam vinden? Dan stemmen we en dan kunnen we vanaf het volgende topic met de nieuwe naam verder.

Dieeters uit het andere topic kunnen ook stemmen lijkt me, die komen allemaal over een paar maanden hier terecht.

Dan zal ik maar beginnen met stemmen, mijn stem gaat naar Slank voor de feestdagen

Als jullie het anders willen, is dat natuurlijk ook goed. Maar de zomer is bijna voorbij, dus een nieuwe naam lijkt me dan wel leuk.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12528116
Ik ga ook voor "slank voor de feestdagen" want dat lijkt me toch wel het 1e echte nieuwe doel.

Morgen post ik mn gewicht weer!

pi_12529779
Ik stem voor die met 'twijgdun' erin
  maandag 18 augustus 2003 @ 18:38:19 #149
50430 Yuki
Student Midwife
pi_12529885
eerst even mn stem voor de nieuwe naam, die is namelijk "slank de herfst in"

verder: mn vreetbuien krijg ik heel vaak als ik me klote voel. zoals nu ook weer: moet weer naar school, ben bang voor een klotejaar zoals het afgelopen ook was, betekent extra spanning. spanning = eten bij mij.
ook heb ik een bijna chronisch hongergevoel door mn medicatie. ik slik seroxat, en al staat t niet in de bijsluiter, 1 van de bijwerkingen is een verminderd verzadigheidsgevoel. je voelt het dus niet als je goed gegeten hebt. t lijkt wel of je een klein tussendoortje op hebt! ik doe echt mn best, maar t lijkt niet te willen lukken

pi_12534716
ik kies ook voor slank de herfst in

bij mij gaat het sinds de weersomslag wat slechter. Ik blijf rond de 89 kilo hangen. Ik eet niet meer maar heb ook iets minder aan sport kunnen doen door de drukte.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')