abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12272926
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:53 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

smaakt naar vogeltjeszaad, als je die repenkuur doet.
En van die shakes en soep werd ik ook niet vrolijk!

Maar had t effect?
pi_12274126
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 08:59 schreef Petracev het volgende:

[..]

Maar had t effect?

ja, tis niet meer dan 500 kalo's per dag he...
Maarre ik vond t erg afzien
pi_12274268
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 10:31 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

ja, tis niet meer dan 500 kalo's per dag he...
Maarre ik vond t erg afzien

Afzien omdat t niet lekker was...
of afzien omdat je heel de dag honger had?
pi_12276645
Beide!
pi_12286758
Wil je in de openingspost Kiezel? Dat is niet verplicht, maar het kan je wel extra motiveren.

Verstandig dat je naar de dokter gaat PiperMaru. Je gezondheid is ontzettend belangrijk.

Het is te warm om op iedereen te reageren, ik ga weer voor de ventilator zitten.

De openingspost is weer bijgewerkt.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 7 augustus 2003 @ 22:22:20 #56
45963 Kiezel
Niet van steen, wel een kei!
pi_12289404
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 20:18 schreef YPPY het volgende:
Wil je in de openingspost Kiezel? Dat is niet verplicht, maar het kan je wel extra motiveren.
Doe maar ja........dat is inderdaad wel een mooie stok achter de deur.
Tot nu toe lukt het prima, maar ik vind het ook niet zo moeilijk om weinig te eten met dit warme weer:)
Morgen heb ik alleen wel een etentje met vrienden staan en zaterdag gaan we bij andere vrienden eten........
Iemand tips om te voorkomen dat ik daar veels te veel ga zitten eten?
wOOps
pi_12291572
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:22 schreef Kiezel het volgende:

[..]

Doe maar ja........dat is inderdaad wel een mooie stok achter de deur.
Tot nu toe lukt het prima, maar ik vind het ook niet zo moeilijk om weinig te eten met dit warme weer:)
Morgen heb ik alleen wel een etentje met vrienden staan en zaterdag gaan we bij andere vrienden eten........
Iemand tips om te voorkomen dat ik daar veels te veel ga zitten eten?

Gewoon niet teveel eten en overal water bij drinken, Volgende week gewoon wat meer aan sport doen.
pi_12296092
vrijdagochtend wordt mijn vaste weegmoment...

heb net gewogen en : 80,0 kg

ligt natuurlijk ook een beetje aan het feit dat ik vorige keer na het eten gewogen heb, maar scheelt toch : - 2,9 kg !

pi_12296162
De volgende keer sta je erbij Kiezel.
En bij een etentje inderdaad veel water drinken en groente eten als dat er is. Je kunt bijvoorbeeld beter vis eten dan vlees als je kunt kiezen. En sausjes zijn slecht, daar kun je relatief makkelijk onderuit komen.

Mooi beginpunt Snoetje! Lekker rond getal.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:50:52 #60
50430 Yuki
Student Midwife
pi_12313178
Yuki
weegt nu 71 kilo
wil 65 kilo wegen

ik wil graag ok in de openingspost

oow ja, ik ben 1,81 meter

(moeite met afvallen ivm medicatie)

[Dit bericht is gewijzigd door Yuki op 08-08-2003 22:57]

♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 02:23:45 #61
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_12316447
Hallo !!

F_V laat weer even wat van zich horen

Ik zit nog steeds op de 70.5 kg
Ondanks dat ik me de laatste tijd niet echt aan een dieet hou , maar ik sport nog wel minimaal 3* per week.

Ik zou eigenlijk nog wel wat pondjes kwijt willen maar ik kan me er niet toe zetten zeg maar.
Komt natuurlijk omdat ik 1 heel jaar bezig ben gewwest hiermee en dat wordt je een keertje zat.

Maar ik probeer idd geval ervoor te zorgen dat m'n gewicht niet meer omhoog gaat

groet en succes,

F_V

"Censuur is de dood van de democratie"
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 10:20:19 #62
50430 Yuki
Student Midwife
pi_12318062
al sta ik nog niet in de openingspost, ik maak van vandaag mn eerste weegmoment

70,0 kilo precies

pi_12324486
* Webkim is 1.80 m., weegt nu ongeveer 64 kilo en wil graag naar 58
Hardloper.
IG @webkim
pi_12324796
Ik ga nogal veel naar het strand tegenwoordig en dat bevalt erg goed! Weliswaar steek ik met mijn buikje wel wat af tegen mijn superstrakke vriendinnen, maar wat daar verder allemaal op het strand rondloopt maakt dat ik mij weer ZEER tevreden voel met mijn lichaam
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 19:28:29 #65
50430 Yuki
Student Midwife
pi_12325289
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:37 schreef Webkim het volgende:
[Webkim is 1.80 m., weegt nu ongeveer 64 kilo en wil graag naar 58]
wil me nergens mee bemoeien, maar je hebt al een bmi aan de lage kant (19,8), en als je naar 58 kilo gaat zit je op behoorlijk ondergewicht! (17,9)
pi_12325491
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:28 schreef Yuki het volgende:

[..]

wil me nergens mee bemoeien, maar je hebt al een bmi aan de lage kant (19,8), en als je naar 58 kilo gaat zit je op behoorlijk ondergewicht! (17,9)

Tja, ieder zn bouw. Mijn onderlichaam is zelfs met dit gewicht nog stevig. Paar kilootjes dus nog. En die laatste paar zijn zoooo moeilijk.
Hardloper.
IG @webkim
pi_12325550
Webkim. Welkom! Je kunt niet in de openingspost, omdat je bmi onder de 20 is. We willen hier voorkomen dat (vooral jonge meisjes) een te laag te gewicht willen doordat ze daar voorbeelden van zien. Je kunt dus wel met ons mee doen, maar dan zonder in de openingspost te staan. Heb je contact met een arts of dieetist om te voorkomen dat je te veel af valt?
*OUD heilige*
pi_12325695
Het kan inderdaad best dat je gewicht vrij laag is, maar je toch plaatselijk blubbert Maar kijk toch maar uit webkim, ga desnoods veel sporten om strakker te worden zonder dat je veel gewicht verliest, want dat laatste lijkt me ook weer niet gezond als je toch eigenlijk al te licht bent.

Ik ben zelf niet zo erg fanatiek bezig op dit moment Ik ben met eten sowieso nooit zo heel gedisciplineerd geweest, dus tijdens al die zwoele zomeravonden bestel ik op de terrasjes echt geen tomatensap, maar gewoon een bier, en nog een bier, en nog een bier...
en normaal gesproken compenseer ik dat altijd door veel te sporten (wat nog goed werkt ook, merk ik, want ofschoon mijn gewicht nauwelijks daalt doet mijn blubbergehalte dat wel!)
maar met dit weer vind ik hardlopen gekkenwerk en ik ben uiteraard te ongedisciplineerd om daarvoor om 7 uur op te staan zoals de echte fanatiekelingen doen. Ik hou me maar bezig met wat fietsen en zwemmen, en weet al wel dat ik ga trainen voor de Zevenheuvelenloop zodra het wat koeler is geworden. Het komt dus wel goed, maar nu even niet

zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:08:30 #69
50430 Yuki
Student Midwife
pi_12325969
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:45 schreef YPPY het volgende:
Webkim. Welkom! Je kunt niet in de openingspost, omdat je bmi onder de 20 is. We willen hier voorkomen dat (vooral jonge meisjes) een te laag te gewicht willen doordat ze daar voorbeelden van zien. Je kunt dus wel met ons mee doen, maar dan zonder in de openingspost te staan. Heb je contact met een arts of dieetist om te voorkomen dat je te veel af valt?
mag ik ook nog in de openingspost?

Yuki, 70 kilo, wil naar 64, 1,81 meter, moeite met afvallen (geen moeite met aankomen ) door medicijngebruik

pi_12330946
De laatste paar kilootjes vallen me moeilijk, omdat ik zomers heel erg de neiging heb maaltijden over te slaan en veel te snacken.

Eenijsje voor de verkoeling hier, een bakje chips wegens mijn vre-se-lijke zoutbehoefte daar. En dat de hele dag door in kleine beetjes. Waardoor ik wel redelijk stabiel blijf, maar niet meer afval.

Sterker nog, met die hitte lijk ik ook nog eens een paar kilo vocht vast te houden.

Mijn plan is om weer gewoon drie maal daags gezónd te gaan eten in plaats van te léven op tussendoortjes. En dit topic moet dan maar mijn stok achter de deur zijn, omdat ik elke dag even kom opbiechten wat ik heb uitgespookt.

Hardloper.
IG @webkim
  zondag 10 augustus 2003 @ 12:24:34 #71
14790 EvilFaith
zie signature
pi_12333667
Net terug van mijn eerste vakantie, was allemaal super en het lijnen ging overdag erg goed (HEEL warm dus weinig trek), maar als het dan 's nachts is en je zit met zijn allen buiten en de drank en chips komen op tafel...ai ai ai...ben nu weer 63 ben dus 1,4kg in de vakantie aanekomen erg jammer maar heb enorm van de vakantie genoten dus tja...ik denk dat deze 1,4 er ook wel weer snel vanaf gaan
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_12334884
Ik snap er niks meer van: als ik gewoon een weekje normaal eet, dan blijft m'n lijf gewoon normaal of soms wel wat zwaarder, maar dan, als ik na 2 avond flink aankomende consumpties heb genuttigd, dan lijkt of is het zo dat ik ik ben afgevallen. Vanochtend ook, werd wakker na flink gezopen te hebben, en potver, ik merk gelijk dat ik veel slanker ben.

Conclusie: moet ik nu maar veel alcohol gaan benuttigen dan?

zondag 10 augustus 2003 @ 14:09:42 #73
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_12335100
Alcohol zorgt voor vochtverlies, dus waarschijnlijk ben je nu alleen een hoop water kwijtgeraakt. Geen langdurig gewichtsverlies dus, want je lichaam gaat nu vanzelf meer vocht vasthouden tot het weer is aangevuld.
pi_12336167
Webkim, is het dan niet beter om een sport te gaan doen die zorgt dat de plekken waar jij mee zit beter gevormd worden? Bij gewoon afvallen weet je nooit zeker waar die kilo's eraf zullen gaan: voor hetzelfde geld heb je straks een ingevallen kop en van die zielige armpjes terwijl je onderlichaam nog net zo "dik" is. Afvallen totdat je ondergewicht hebt vind ik niet echt slim, maarja, ieder z'n ding.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_12345079
Ik ben inmiddel 89.9Kg , volgende week hoop ik echt met een dikke marge onder de 90 te zitten. Ik heb vandaag nog even lekker 15KM (gemiddeld 30km per uur !) lekker op de pedalen gestaan en gezommen. vanmorgen een dikke zuurdeeg boterham met 20+ smeerkaas en een vitaminepil, 's middags 3 sultana's en een broodje kroket. toen flink gezwommen. tussendoor een zooi aarbeien een appel en een toostje met gerookte zalm. Thuisgekomen lekkere mihoen met verse groenten gegeten en kipfilet er doorheen. Toen 15KM hard gefietst en daarna nog 2 pruimen op

Totaal 1500kcalorïeen en geen honger gehad

Vanaf morgen ga ik de training zwaarder opvoeren en weer iets meer eten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')