quote:Hmm... wat dacht je van zelfgemaakte ice tea? Gewoon wat thee zetten (ik gebruik meestal rooibos of groene thee) wat zoetstof en citroensap toevoegen, en klaar! Niet duur, en errug light dacht ik zo.
Op donderdag 4 september 2003 09:13 schreef Lurky het volgende:Daar gaat dit topic over vooor een groot deel. Elke keer lees je over onsjes en pondjes die eraan kwamen na feestjes en er weer af moeten worden gezwoegd. Ik ben al een half jaar bezig met de laatste 3 kilo! En ben pas op de helft. Om moedeloos van te worden. Ik hoef maar even weer lekker te eten of niet te bewegen en terug is het vet.
Mensen zeggen: "je ziet er goed uit, niks meer aan doen." maar ik zou zo graag een maat kleinere broek willen als deze versleten is. Er zitten nog twee kussentjes op mn heupen...
In het dieettopic zijn mensen met soms zware overgewichtproblemen. Die zouden helemaal knetter worden van ons gejammer over onsjes en vetrolletjes. Wat dat betreft is het hier een beetje een slanke mensen clubje.
Even een andere vraag: zijn er meer mensen die Rivella Light drinken en zijn er nog net zo lichte alternatieven?
Tsja, bij mij is het ook een strijd om gewoon maar op gewicht te blijven, evne wat minder sporten en verkeerd eten, en ik pas mijn broeken niet meer! De verslavende werking van suiker is hier ook een factor, ik eet normaal gesproken geen suiker, maar als ik het dan wel heb gehad, krijg ik toch weer enorme trek in drop en chocolade! En hoe was ik ook alweer aangekomen... juist!
quote:Tuurlijk niet.
Op donderdag 4 september 2003 11:38 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Dat zeg ik, waar bemoei ik me mee.
*Terugtrekt onder grote steen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |