Dat is de kop in de zaterdag( prive)-editie van de Telegraaf.
Irene van der Laar en Mariska Hulscher die volmondig toegeven voorlopig geen man te hoeven
Beide bon vivants die praktisch elk VIP feestje aflopen om gezien te worden vinden dat zij dus zonder man kunnen leven.
Laten we even een en ander in perspectief zien:
Beide dames zijn het slag wat tot het standaard-publiek behoort dat praktisch elke week in de Amsterdamse PC-hooftstraat gaat winkelen met het geld van manlief.
Oh ja... natuurlijk hebben ze 'eigen' geld want oh jee... anders zou toch de indruk ontstaan wij hier te maken hebben met het slag dat als geldwolf te boek staat en dat kan natuurlijk niet.Natuurlijk hebben de dames een eigen inkomen maar is dat wel zo toerereikend voor dat glamoureuze bestaan?
Nee! want bijvoorbeeld Irene van der Laar die jaren terug nog vol overtuiging wist te melden dat zij helemaal vast zat bij haar toenmalige (fotograaf) vriend, hem tot eeuwigheid trouw beloofde, switchte van de een op andere dag na een zekere producent anex disc-jockey Wessel van Diepen te hebben ontmoet en toonde zich toen zeer gelukkig.Helaas bleek een kast van een huis in het Gooi en een eigen jaguar niet genoeg om haar kooplustigheid in de PC-Hooft straat te bekoelen want niet lang daarna scheide ze van Van Diepen, hield er een allimentatie van ¤ 250.000 op jaarbasis er aan over maar ontmoete niet lang daarna op een van de vele VIP feestjes een steenrijke Onroerend Goed magnaat die ook nog eens 20 jaar ouder was. Ook hier was het al snel " Ik voel me nu echt heel gelukkig "
Tot afgelopen maand juni waar Irene van der Laar opnieuw haar nieuwe liefde verliet voor haar eigen ( gegeven) villa in een Haagse wijk.
Mariska Hulscher idem dito... Ook vol bravoure melden dat zij een onafhankelijke vrouw was die goed verdiende bij de televisie en af en toe een snabbel had via haar agentschap waar zoveel tv-sterren/soapies bij zijn aangesloten, maar wel een man zocht die haar veel liefde kon geven.Wat Mariska eigenlijk bedoelde te zeggen was: " Welke man kan mij in mijn dure levensonderhoud voorzien? " Geen nood want tijdens een van de vele VIP feestjes die ook Mariska graag afloopt melde zich daar een steenrijke Onroerend goed magnaat en 'De Liefde"was geboren...Maar nadat diens miljoenen vanwege een bezoek van de fiscus verdwenen,melde Mariska doodleuk dat zij vanwege verschillende karakters toch ging scheiden en het haar eigenlijk wel pijn deed.Nee... de gemiddelde nederlander moet vooral niet denken dat ze hier te maken hebben met 2 gewetenloze geldwolven want dan zijn ze pertinent niet
[Dit bericht is gewijzigd door cigarman op 02-08-2003 22:42]
en nee, ik kan me niet voorstellen dat je als gast bij rtl boulevard miljonair wordt.
quote:Ze zal wel de helft van Wessels kapitaal hebben gekregen.
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:59 schreef deepthroat het volgende:
en nee, ik kan me niet voorstellen dat je als gast bij rtl boulevard miljonair wordt.
quote:de hoer...
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:00 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ze zal wel de helft van Wessels kapitaal hebben gekregen.
en dan volmondig beweren dat je geen man nodig hebt
quote:Je zou willen dat jou vrouw er zo uit zal zien als ze 45 is!!! Slim en leuk vind je ze meschien niet maar ze zien er echt goed uit hoor
Die wijven kunnen toch niet eens meer een vent krijgen man, die zijn hartstikke oud, rond de 45 schat ik..
quote:Het moet zijn: onroerend goed
ontroerend goedDaar was een miljonair die toevallig in ontroerend-goed zat.
Wat een toepasselijke vergelijking!!!!
Langpootmuggen staan erom bekend hun gastheer helemaal leeg te zuigen...
quote:Wel heel erg in de uitverkoop, maar het is dan ook de krant van wakker nederland
Op zondag 3 augustus 2003 10:26 schreef Kimmie het volgende:jee die zitten op die foto duidelijk in de uitverkoop!
Voor 250.000 euro per jaar kan je heel wat uurtjes in de sportschool je figuur goed houden en zo nu en dan wat hulp van buitenaf halen.
Is toch mooi, als mannen zo dom zijn dr in te trappen dan verdienen ze het ook.
quote:Ja, er lopen ook helemaal geen mannen rond die liever een mooie volwassen vrouw willen met wie ze op gelijk niveau kunnen communiceren dan een kip van 20 op wie je na 3x neuken uitgekeken bent.
Die wijven kunnen toch niet eens meer een vent krijgen man, die zijn hartstikke oud, rond de 45 schat ik..en nee, ik kan me niet voorstellen dat je als gast bij rtl boulevard miljonair wordt.
Stel je voor dat je een vrouw een als mens ziet ipv neukpop!!
quote:Het gaat hier over twee dames die hun talenten benutten voor wat inomsten. Dat deze twee dames zeer mogelijk niet als mens gezien worden is hooguit de oogst van wat ze zelf gezaaid hebben. Nu kunnen ze dat nog, over tien jaar moeten ze binnen zijn want anders wordt het armoe voor beide dames.
Op zondag 3 augustus 2003 15:11 schreef Vivi het volgende:[..]
Ja, er lopen ook helemaal geen mannen rond die liever een mooie volwassen vrouw willen met wie ze op gelijk niveau kunnen communiceren dan een kip van 20 op wie je na 3x neuken uitgekeken bent.
Stel je voor dat je een vrouw een als mens ziet ipv neukpop!!
Aangezien hun reputatie aan hen vooruit gaat zullen steeds weer mannen met soortgelijke nood treffen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat hen dat niet boeit, maar ja die inkomsten en meegewogen dat anderen met en zucht naar een intellectuele evenknie geen aandacht een beide dames zullen verspillen leidt tot de huidige klaagzang die ze weer even in het nieuws brengt.
O.k., ze is wel ouder geworden, maar toch..... Wat kunnen mensen veranderen door roem. Ze is een beetje naar de andere kant doorgeschoten geloof ik.
Het was een interview van een jaar of zeven, acht geleden. Toen was ze nog iets normaler. Anno nu zou ze zoiets NOOIT durven vertellen, denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door apestaartje op 11-08-2003 14:28]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |