quote:Bedekken met de mantel der liefde en het wegproppen om er maar niet over te praten.
Op zondag 3 augustus 2003 23:16 schreef schatje het volgende:[..]
Kun je niet normaal antwoord geven??
De facetten die jij aanhaalt is ziekelijk verbloemen van de feiten.
Hij zou een goede dominee zijn.
quote:Idd.
Op zondag 3 augustus 2003 23:17 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Bedekken met de mantel der liefde en het wegproppen om er maar niet over te praten.
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:17 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Bedekken met de mantel der liefde en het wegproppen om er maar niet over te praten.
quote:Wees eerlijk: seks is jouw issue, jouw obsessie. Seks is niet het issue van pedofielen maar van kinderverkrachters en de bange hysterische maatschappij.
Op zondag 3 augustus 2003 23:12 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
.
Sex IS het issue van Martijn!
quote:Deed je dat maar.
Op zondag 3 augustus 2003 23:21 schreef SCH het volgende:[..]
Ik neem het liever echt voor de kinderen op
Je redeneert alleen maar vanuit het belang van de pedo.
quote:Nogmaals, waarom pleit Martijn voor eventuele seks in het spel??
Op zondag 3 augustus 2003 23:22 schreef SCH het volgende:[..]
Wees eerlijk: seks is jouw issue, jouw obsessie. Seks is niet het issue van pedofielen maar van kinderverkrachters en de bange hysterische maatschappij.
quote:Omdat Martijn gerund wordt door een stel foute typjes?
Op zondag 3 augustus 2003 23:25 schreef schatje het volgende:Nogmaals, waarom pleit Martijn voor eventuele seks in het spel??
quote:Ja neem het voor die kinderen op door de daders te verdedigen. Stichting Martijn is ook voor meer kinderrechten, misschien kan je ze helpen Jaap
Op zondag 3 augustus 2003 23:21 schreef SCH het volgende:[..]
Ik praat er juist over. Jullie herhalen je mantra van angst en onwetendheid. Mij best hoor. Ik neem het liever echt voor de kinderen op
quote:Ja hoor knul.
Op zondag 3 augustus 2003 23:22 schreef SCH het volgende:[..]
Wees eerlijk: seks is jouw issue, jouw obsessie. Seks is niet het issue van pedofielen maar van kinderverkrachters en de bange hysterische maatschappij.
De vereniging MARTIJN, opgericht in 1982, strijdt voor de acceptatie van pedofiele relaties. Dit houdt in: het wederzijds als plezierig ervaren relaties tussen jongeren en ouderen waarbij eventueel seks in het spel is
Mijn obsessie en niet die van pedos ja hoor .
quote:Wat jij wilt - maar het is enorme onzin en als je me zou kennen zou je je doodschamen om dat te zeggen. Ik redeneer louter vanuit het belang van de kinderen en van de maatschappij, waar ook pedo's deel van uit maken. Maar ik merk wederom dat een gesprek over dit onderwerp nog steeds niet echt mogelijk is. Doodzwijgen is blijkbaar het enige, en juist daar komen nou ongelukken van.
Op zondag 3 augustus 2003 23:24 schreef schatje het volgende:[..]
Deed je dat maar.
Je redeneert alleen maar vanuit het belang van de pedo.
quote:Idd
Op zondag 3 augustus 2003 23:28 schreef Verbal het volgende:
Nogmaals, waar heeft SCH het over 'Martijn' ?V.
quote:Dat haal ik erbij omdat SCH zegt dat bange volwassen mensen seks erbij halen.
Op zondag 3 augustus 2003 23:28 schreef Verbal het volgende:
Nogmaals, waar heeft SCH het over 'Martijn' ?V.
Hoe zou dat nou komen denk ik dan.
quote:Het bestaat als een kant van de pedofielen dus ook Martijn moet je in je praatje meenemen.
Op zondag 3 augustus 2003 23:29 schreef SCH het volgende:[..]
Idd
quote:Ja, dat denk ik ook, maar de laatste posts gaan steeds over dat SCH zijn 'vriendjes van Martijn' loopt te verdedigen, terwijl hij juist een nuance probeert aan te brengen.
Op zondag 3 augustus 2003 23:34 schreef schatje het volgende:[..]
Dat haal ik erbij omdat SCH zegt dat bange volwassen mensen seks erbij halen.
ZEKER niet over een deel van de discussie die SCH zelf niet heeft aangehaald.
Maar da's mijn mening.
V.
quote:Maar Schatje, vind jij het verstandig dat pedofielen gecriminaliseerd worden zoals nu gebeurt en daardoor min of meer gedwongen ondergronds te gaan. Lijkt jou dat de goede oplossing?
Op zondag 3 augustus 2003 23:34 schreef schatje het volgende:[..]
Dat haal ik erbij omdat SCH zegt dat bange volwassen mensen seks erbij halen.
Ik denk zelf namelijk dat we ze maar beter in de picture kunnen houden.
quote:Want dan zal er minder gebeuren? Denk je dat nu echt?
Op zondag 3 augustus 2003 23:39 schreef SCH het volgende:[..]
Maar Schatje, vind jij het verstandig dat pedofielen gecriminaliseerd worden zoals nu gebeurt en daardoor min of meer gedwongen ondergronds te gaan. Lijkt jou dat de goede oplossing?
quote:Dat lijkt me nogal wiedes. Ik heb al eerder uitgelegd hoe dat werkt, als mensen niks meer te verliezen hebben, worden ze steeds gevaarlijker. Dus daar moeten we voor waken.
Op zondag 3 augustus 2003 23:41 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Want dan zal er minder gebeuren? Denk je dat nu echt?
quote:En als pedofielen niks hoeven te verbergen omdat het maatschappelijk geaccepteerd is om begrip te hebben voor pedofilie is dan doen pedofielen hier niks mee?
Op zondag 3 augustus 2003 23:43 schreef SCH het volgende:[..]
Dat lijkt me nogal wiedes. Ik heb al eerder uitgelegd hoe dat werkt, als mensen niks meer te verliezen hebben, worden ze steeds gevaarlijker. Dus daar moeten we voor waken.
quote:Mijn oplossing is dat pedofilen zich onder behandeling moeten plaatsen, simpel.
Op zondag 3 augustus 2003 23:39 schreef SCH het volgende:[..]
Maar Schatje, vind jij het verstandig dat pedofielen gecriminaliseerd worden zoals nu gebeurt en daardoor min of meer gedwongen ondergronds te gaan. Lijkt jou dat de goede oplossing?
quote:Bedoel je dat het de maatschappij ten goede zal komen indien pedo's in het openbaar hun mening mogen ventileren??
quote:Wat zouden pedofielen hier dan mee kunnen doen?
Op zondag 3 augustus 2003 23:47 schreef twexx het volgende:
En als pedofielen niks hoeven te verbergen omdat het maatschappelijk geaccepteerd is om begrip te hebben voor pedofilie is dan doen pedofielen hier niks mee?
quote:En als ze dat niet doen?
Op maandag 4 augustus 2003 00:10 schreef schatje het volgende:
Mijn oplossing is dat pedofilen zich onder behandeling moeten plaatsen, simpel.
quote:Nee, maar wel als ze niet gestenigd worden als ze openlijk uitkomen voor hun geaardheid.
Bedoel je dat het de maatschappij ten goede zal komen indien pedo's in het openbaar hun mening mogen ventileren??
quote:Wat voor behandeling?
Op maandag 4 augustus 2003 00:10 schreef schatje het volgende:Mijn oplossing is dat pedofilen zich onder behandeling moeten plaatsen, simpel.
quote:Maakt niet uit, als ze maar verdurend met iemand praten die hulp bieden bij het onderdrukken van hun gevoelens.
Op maandag 4 augustus 2003 00:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Wat voor behandeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |