abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12185555
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:16 schreef schatje het volgende:

Dat houdt natuurlijk een keer op aangezien kinderen nu eenmaal de pubertijd ingaan en vervolgens volwassen worden.

Dan is de liefde voor het kind toch abrupt over??

Seksuele aantrekkingskracht zal wel minder worden. Maar ja, ik denk dat pubers ook veel meer zijn geinteresseerd in leeftijdgenoten. Wie wie dumpt is dus nog maar de vraag.
pi_12185757
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:24 schreef sineloco het volgende:

[..]

Seksuele aantrekkingskracht zal wel minder worden.Maar ja, ik denk dat pubers ook veel meer zijn geinteresseerd in leeftijdgenoten. Wie wie dumpt is dus nog maar de vraag.

Je gaat er wel vanuit dat een puber veel meer geïnteresseerd is in leeftijdgenoten maar een kind niet??
pi_12186073
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:44 schreef schatje het volgende:

Je gaat er wel vanuit dat een puber veel meer geïnteresseerd is in leeftijdgenoten maar een kind niet??

Klopt. Pubers zijn afhankelijker van relaties met leeftijdgenoten dan jongere kinderen. Een puber heeft leeftijdgenoten nodig om gezamenlijke problemen en gevoelens te delen. Ouders/ouderen alleen volstaan dan niet meer.
pi_12186912
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:05 schreef sineloco het volgende:

[..]

Ouders/ouderen alleen volstaan dan niet meer.

En pedo's kunnen dan zeker bijspringen??
pi_12188620
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:56 schreef schatje het volgende:

En pedo's kunnen dan zeker bijspringen??

Nee... Pedo's vind ik gewoon onder 'ouderen' vallen. En net als de echte ouders zullen zij 'hun' nu puberende oogappel beetje bij beetje moeten loslaten.
pi_12189121
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:39 schreef sineloco het volgende:

Nee... Pedo's vind ik gewoon onder 'ouderen' vallen. En net als de echte ouders zullen zij 'hun' nu puberende oogappel beetje bij beetje moeten loslaten.

Met het verschil dat er bij pedo's soms sprake is van verliefdheid, da's nogal anders dan ouderliefde.
pi_12191384
Wat vind jij er dan van DM, dat die jongens direct veel bedreigingen kregen en nu hun site hebben moeten sluiten? Althans twee daarvan en derde zal binnenkort wel capituleren.

Persoonlijk denk ik dat het een gemiste kans is en dat vooral kinderen hier wederom de dupe van zijn. Het slachtoffer van mensen die zeggen het goed met ze voor te hebben maar die ze feitelijk helemaal niet serieus nemen. Als je kinderen serieus neemt, dan blijf je hier juist over in gesprek, zeker met dit soort jongens waarbij de grenzen nogal wankel en blijkbaar rekbaar zijn. Nu verdwijnen ze weer in de underground en zijn ze uit zicht, met alle risico's vandien.

zondag 3 augustus 2003 @ 00:40:01 #108
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_12191493
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 00:32 schreef SCH het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het een gemiste kans is en dat vooral kinderen hier wederom de dupe van zijn. Het slachtoffer van mensen die zeggen het goed met ze voor te hebben maar die ze feitelijk helemaal niet serieus nemen. Als je kinderen serieus neemt, dan blijf je hier juist over in gesprek, zeker met dit soort jongens waarbij de grenzen nogal wankel en blijkbaar rekbaar zijn. Nu verdwijnen ze weer in de underground en zijn ze uit zicht, met alle risico's vandien.
Daar heb je wel gelijk in denk ik. Men wil er niet mee geconfronteerd worden, omdat het ziek en niet normaal gevonden wordt, dus wordt het onderwerp zoveel mogelijk genegeerd. Ik denk inderdaad dat als er iets minder stug mee omgegaan wordt, je juist meer inzicht kan krijgen in de denkwijze van een pedofiel en er dus ook meer controle op kan uitoefenen. Het niet openlijk kunnen praten over je geaardheid en als ziek te worden bestempeld, dat wekt juist veel meer frustratie op.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_12191549
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 00:40 schreef Qarinx het volgende:
Het niet openlijk kunnen praten over je geaardheid en als ziek te worden bestempeld, dat wekt juist veel meer frustratie op.
En ik ben ervan overtuigd dat als die frustratie aanhoudt en oploopt je een explosieve en gevaarlijke situatie creeert waar kinderen uiteindelijk de dupe van worden. En die je wellicht had kunnen voorkomen.

Pedofielen zijn nu al volstrekte outcasts en nu doen er een paar de moeite om iets uit te leggen en worden ze weer de rug toegekeerd. Ze zullen kwaad en gefrustreerd zijn en uiteindelijk hebben ze dan niets meer te verliezen. En mensen die niets meer te verliezen hebben, zijn tot alles in staat. Dus moeten we als maatschappij zorgen dat deze mensen er op een of andere manier bij horen, en dat ze dus wel wat te verliezen hebben. Dan kunnen we ze tenminste ook op hun verantwoordelijkheid aanspreken en op de rariteiten in hun stellingnames.

zondag 3 augustus 2003 @ 00:46:43 #110
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_12191580
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Typerend. Jammer dat het zo gegaan is

Wat typerend is, is dat de heren op de site niet zozeer uitleg wilden geven over hun gevoelens, maar meer shockerend wilden zeggen"BOEM, en nu moet het bespreekbaar zijn"

Dat werkt niet.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  Trouwste user 2022 zondag 3 augustus 2003 @ 00:47:59 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_12191594
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 00:46 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wat typerend is, is dat de heren op de site niet zozeer uitleg wilden geven over hun gevoelens, maar meer shockerend wilden zeggen"BOEM, en nu moet het bespreekbaar zijn"

Dat werkt niet.

V.

Er wordt best wel over gesproken nu. Maar of ze dit bedoelden ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 3 augustus 2003 @ 00:49:45 #112
136 V.
pi_12191614
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:05 schreef DennisMoore het volgende:
2. Een of ander hulpverleningsprogramma opzetten waar pedofielen die worstelen met hun gevoelens terecht kunnen, waar ze in contact komen met anderen, over hun gevoelens praten, ermee leren omgaan in hun hoofd. Dit programma zou in principe in de telefoonklapper van iedere huisarts moeten staan.
Precies. Een pedofiel die zich dus bewust is van zijn geaardheid en die daar verantwoordelijk mee om wil gaan om problemen en beschadigde kinderen te voorkomen zou AB-SO-LUUT via 'zijn' huisarts aan therapieën moeten kunnen meedoen.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12191621
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 00:46 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat werkt niet.

V.

Heb je de site gelezen?
Ik vond het wel meevallen met dat BOEM, het waren vooral levensverhalen, tikje melodramatisch wellicht maar op een paar discutabele en domme passages na, was het niet zo'n schokkende of opmerkelijke site. Behalve dan dat je ineens pedofielen met een voor en achternaam en foto zag.
  zondag 3 augustus 2003 @ 00:50:47 #114
136 V.
pi_12191631
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 00:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Er wordt best wel over gesproken nu. Maar of ze dit bedoelden ?

Wie weet. Ik denk het niet, want ik denk dat 'ze' er per saldo weinig, zo niet niets mee zijn opgeschoten.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 3 augustus 2003 @ 00:53:11 #115
136 V.
pi_12191646
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 00:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je de site gelezen?
Ik vond het wel meevallen met dat BOEM, het waren vooral levensverhalen, tikje melodramatisch wellicht maar op een paar discutabele en domme passages na, was het niet zo'n schokkende of opmerkelijke site. Behalve dan dat je ineens pedofielen met een voor en achternaam en foto zag.

...en de hele methode was constructief denk je? Of was het allerbelangrijkste niet TOCH het lef/domheid/suïcidale gedrag van de drie in kwestie, wat toch weer de discussie oversteeg?

De hele actie is niet constructief van opzet, SCH.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12191684
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 00:53 schreef Verbal het volgende:

[..]

...en de hele methode was constructief denk je? Of was het allerbelangrijkste niet TOCH het lef/domheid/suïcidale gedrag van de drie in kwestie, wat toch weer de discussie oversteeg?

De hele actie is niet constructief van opzet, SCH.

V.

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Wat was er niet constructief aan?
De reacties die er op hun kwamen, zijn niet hun verantwoordelijkheid. Ik heb een radio-interview met 1 van de jongens gehoord, daar lusten de honden echt geen brood van. Blijkbaar zijn het vogelvrije paria's - lees mijn eerdere stukje: ik vind dat gevaarlijk, mensen die niets te verliezen hebben enz...
  zondag 3 augustus 2003 @ 01:00:13 #117
136 V.
pi_12191722
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 00:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Wat was er niet constructief aan?
De reacties die er op hun kwamen, zijn niet hun verantwoordelijkheid.

Pardonnez moi, maar je weet vantevoren dat die reacties komen. Niet dat ik ze op enigerlei wijze goedkeur, maar dat weet je gewoon. DUS is de discussie op voorhand om zeep omdat de heren zich als openbaar lynchvoer aanbieden. En dus zielig zijn. En het averechts werkt.

Niet constructief, dus, want niemand is er een centimeter verder mee gekomen, in tegendeel. Betekent niet dat ik de dreigende randdebielen hiermee van hun verantwoordelijkheid in deze wil ontdoen, maar DIT is dus niet de manier, en ieder redelijk denkend rechtop lopend wezen had dat kunnen bedenken.

Pedofielen die serieus zijn en wat aan het probleem willen doen zoeken hulp, ipv te koketteren met hun lef/onnadenkendheid/vulmaarin.

V.

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 03-08-2003 01:06]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12191743
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 01:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

Pardonnez moi, maar je weet vantevoren dat die reacties komen. Niet dat ik ze op enigerlei wijze goedkeur, maar dat weet je gewoon. DUS is de discussie op voorhand om zeep omdat de heren zich als openbaar lynchvoer aanbieden. En dus zielig zijn. En het averechts werkt.

Niet constructief, dus.

V.

Dus kun je nooit zo'n site beginnen want mensen zullen altijd zo reageren en de meesten hebben het ongetwijfeld niet eens gelezen, getuige ook de reactie hier. Je zou ook wat volwassener reacties van buitenaf mogen verwachten, daar kun je de 3 niet voor verantwoordelijk houden natuurlijk.

De mensen die zo asociaal reageren, die zijn niet constructief.

Trouwste user 2022 zondag 3 augustus 2003 @ 01:05:18 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_12191767
Ik zag gisteren een gerenomeerd psychiater op dit gebied.

Hij vond het dom en onverantwoord wat ze hebben gedaan.

Hij zei letterlijk dat pedofielen ziek zijn.
Die zien zelf niet in dat ze fout zijn, zien zelf niet in dat ze ziek zijn.
Therapie zal weinig uithalen denk ik.
Bij een therapie moet je er zelf achterstaan.
Gedwongen therapie helpt echt niet. Wat wel helpt weet ik ook niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 3 augustus 2003 @ 01:06:01 #120
136 V.
pi_12191781
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 01:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus kun je nooit zo'n site beginnen

Nee, voorlopig niet. En nogmaals, het zijn inderdaad niet-constructieve dombo's die die dreigementen uiten, maar de drie heren hadden hun ogen ook kunnen openen. Maar sterker nog, ik ben zo cynisch dat ik ze ervan verdenk deze rel te hebben geanticipeerd.

Niet constructief, dus.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12191783
Frank van Ree, de psychiater op dit terrein, zegt weer heel andere dingen. Was het Ruud Bullens die jij zag?
  Trouwste user 2022 zondag 3 augustus 2003 @ 01:07:04 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_12191790
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 01:06 schreef SCH het volgende:
Frank van Ree, de psychiater op dit terrein, zegt weer heel andere dingen. Was het Ruud Bullens die jij zag?
Wagenmakers of iets dergelijks.

zondag 3 augustus 2003 @ 01:09:14 #123
136 V.
pi_12191808
SCH, als jij met veel bombarie gaat aankondigen dat je een site gaat openen over het feit dat jij en nog twee kerels ervan dromen om je leuter in koeien en schapen te steken, wat zijn de reacties die je krijgt, denk je?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  Trouwste user 2022 zondag 3 augustus 2003 @ 01:13:11 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_12191853
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 01:09 schreef Verbal het volgende:
SCH, als jij met veel bombarie gaat aankondigen dat je een site gaat openen over het feit dat jij en nog twee kerels ervan dromen om je leuter in koeien en schapen te steken, wat zijn de reacties die je krijgt, denk je?

V.

Het wordt dan iig wel bespreekbaar gemaakt.

zondag 3 augustus 2003 @ 01:13:55 #125
136 V.
pi_12191864
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 01:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het wordt dan iig wel bespreekbaar gemaakt.

Ik bedoelde deze vraag weldegelijk serieus, Tong.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')