quote:wat ben jij naief
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:16 schreef ChOas het volgende:[..]
No offence, maar jij zou het heel goed doen in Duitsland rond de jaren 30-40...
Ik keur kindermishandeling absoluut niet goed, en ja, ik zou waarschijnlijk mijn kind ook bij iemand met pedofiele gevoelens weghouden, dit heeft echter niets te maken met de gedachten van mensen, en het recht op vrije meningsuiting...
Zullen we dan maar beginnen met iedereen die `anders` denkt op te sluiten in gestichten ? ... weet je wat, om de maatschappij te beschermen zetten we er een mooit hek omheen... trouwens, als die mensen daar toch alleen maar geld kosten, kunnen we ze nog beter helemaal uit de maatschappij wissen...
Wat dat tegaat ben jij een groter gevaar voor een maatschappij in vrijheid dan pedofielen...
Zoals Prince ooit zong:
If a man is considered guilty
for what goes on in his mind
Then give me the electric chair
for all my future crimes.
ji houd je kinderen weg bij pedo's?
hebben ze een ster op hun borst???
vrijheid van meningsuiting???
wat als ik zeg dat ik een terrorist ben en ik vind dat er nog meer vliegtuigen gekaapt moeten worden
vrijheid??? naief
vrijheid is er niet
het hele land draait op regels!
iedereen die anders denkt prima zolang er maar geen gevaar is voor anderen
andere mening prima
maar iemand die anorexia heeft ook een mening (ik ben te dik)
maar die mensen moeten ook geholpen worden
ziek is ziek
verder ga ik maar niet in discussie met je want op antworden als 30 40er jaren geeft wel aan wat voor persoon je bent
je hebt je antwoord maar begrijpen doe je het waarschijnlijk niet
quote:ALs ze een kind vekrachten dan ZIJN het pedofielen!
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:41 schreef Lopat het volgende:
Zeik toch niet zode meeste kinderen die verkracht worden worden niet verkracht door pedoseksuelen maar door mannetjes die gefrustreerd zijn...
die macht willen voelen.. en het op zo'n trieste manier doen.
quote:ik weet het.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:46 schreef SCH het volgende:
Harrie, een toetsenbord heeft ook punten en komma's en het is prettiger praten als je gewoon zinnen formuleert. No offence, maar het is nu af en toe een soort spijkerschrift.
quote:Dat klopt, deels door het onleesbaar zijn van je post, en deels door je onvermogen tot redeneren.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:44 schreef harrie1 het volgende:[..]
je hebt je antwoord maar begrijpen doe je het waarschijnlijk niet
[Dit bericht is gewijzigd door ChOas op 02-08-2003 16:02]
--------------------------------------------------------------------------------
quote:nee pedoseksuelen, waarvan lopat zegt dat ze dat juist niet doen
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
ALs ze een kind vekrachten dan ZIJN het pedofielen!
edit extra toevoeging
het antwoordt dat het gebeurt door "gewone" gefrustreede mensen is het standaard andwoord van pedo's.
er zijn geen statistieken beschikbaar over kinder verkrachters. (dus duimzuigerij)
hoop doet leven bij de pedo's maar ze weten wel beter !
[Dit bericht is gewijzigd door harrie1 op 02-08-2003 16:07]
quote:Een van de misverstanden, is absoluut niet waar maar het lijkt wel tegen dovemansoren gezegd. Kun je uitleggen hoe je daarbij komt behalve dan dat je het denkt?
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
ALs ze een kind vekrachten dan ZIJN het pedofielen!
quote:Nee, pedoseksuelen. En een pedoseksueel is pedofiel, maar niet vice versa
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Als ze een kind vekrachten dan ZIJN het pedofielen!
quote:noem jij dit offline?
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:31 schreef Lopat het volgende:[..]
Daarom is die site offline zeker, dude...
quote:waarom zou je een kind verkrachten als je er geen gevoelens voor hebt?
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:59 schreef SCH het volgende:
Een van de misverstanden, is absoluut niet waar maar het lijkt wel tegen dovemansoren gezegd. Kun je uitleggen hoe je daarbij komt behalve dan dat je het denkt?
quote:Ja - 1 jongen houdt het nog even vol - 2 kappen er na twee dagen al mee vanwege provider- en bedreigingsproblemen. Leve het world wide web.
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:59 schreef Henk_van_Dorp het volgende:[..]
noem jij dit offline?
Van ieder topic, van iedere vorm van aandacht genieten ze, en jullie voorzien ze daarin
quote:Jij kent ze persoonlijk
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:02 schreef yvonne het volgende:
OOG>>>GC, gaan we weer 9 delen aan de kinderverkrachters spenderen?Van ieder topic, van iedere vorm van aandacht genieten ze, en jullie voorzien ze daarin
quote:nogal logisch, ze suggereerden dat het ok was om sex met kinderen te hebben
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:01 schreef SCH het volgende:
Ja - 1 jongen houdt het nog even vol - 2 kappen er na twee dagen al mee vanwege provider- en bedreigingsproblemen. Leve het world wide web.
http://www.puellula.org/HFP/Guidelines.html
overal wordt gesteld dat sex met kinderen niet per definitie verkeerd is, zolang je je maar aan de 'guidelines' houd is het ok
quote:Dus alle sites waar iets gesuggereerd wordt wat niet strookt met de algemene opvatting, moet meteen dicht? Fok ook maar sluite dan?
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:05 schreef Henk_van_Dorp het volgende:[..]
nogal logisch, ze suggereerden dat het ok was om sex met kinderen te hebben
http://www.puellula.org/HFP/Guidelines.html
overal wordt gesteld dat sex met kinderen niet per definitie verkeerd is, zolang je je maar aan de 'guidelines' houd is het ok
Maar goed, ik ga het verder niet voor die jongens opnemen. Maar wel voor de vrijheid van discussie en openheid en tegen de benepen angst die juist zo schadelijk is voor kinderen.
quote:Oprotten met je kutgetroll,
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:04 schreef SCH het volgende:[..]
Jij kent ze persoonlijk
Je kan blijven ontkennen dat het bestaat, de discussie loop juist daardoor telkens zo hoog op. Maar jij zit nog steeds in de fase dat je pedofielen kinderverkrachters noemt. Ongelooflijk. Als je ook niet maar 1 seconde je best doet om iets te lezen, om enig inzicht te verwerven, waarom bemoei je je dan met de discussie. Je komt hier anders ook nooit dus
[quote]Op vrijdag 1 augustus 2003 17:37 schreef yvonne het volgende:
Mooi, ik ben toch al in een vreselijk humeur en ga eens lekker kort door de bocht,
het kan me niet schelen hoe ze heten pedofiel of pedosexueel, het kan me niet schelen welk etiket ze hebben en welk etiket ze volgende maand gaan kiezen,
ik verdom het begrip te hebben, ik verdom het ooit begrip te gaan krijgen en ik verdom het helemaal om hun acties, gedachtes weet ik veel wat, door geitenwollensokken gelul recht en goed te praten.
Ik weiger!
Klaar.
Post van Milagro:
Wat zij zegt
Waarom begrip?
Begrip impliceert "niet mijn ding, maar verder okay"
Begrip impliceert "niet mijn ding, maar ik kan me er iets bij voorstellen"
Begrip impliceert "niet mijn ding, maar ik begrijp de pijn"
Het is NIET okay!!!!!
Ik kan me er NIETS bij voorstellen!!!!
En je pijn zal me aan mijn reet roesten!!!!!
O, en ja SCH IK ken ze persoonlijk, broer van een vriendin was zo'n creep.
quote:Nee, sites waar wordt aangespoord tot het accepteren/goedkeuren van zaken waarbij andere mensen het slachtoffer worden moeten worden gesloten
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:07 schreef SCH het volgende:
Dus alle sites waar iets gesuggereerd wordt wat niet strookt met de algemene opvatting, moet meteen dicht? Fok ook maar sluite dan?
quote:Maar waar het om gaat is dat ze seks met kinderen proberen goed te praten, als de maatschappij dit inderdaad zou gaan accepteren wordt de drempel om kinderen te misbruiken een stuk lager
Als je goed leest, stellen ze ook dat ze geen seks met kinderen hebben.
quote:Jij laat je kind liever verkrachten dan dat je je zorgen maakt over je kind? nouja ieder z'n mening
Maar goed, ik ga het verder niet voor die jongens opnemen. Maar wel voor de vrijheid van discussie en openheid en tegen de benepen angst die juist zo schadelijk is voor kinderen.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:59 schreef SCH het volgende:[..]
Een van de misverstanden, is absoluut niet waar maar het lijkt wel tegen dovemansoren gezegd. Kun je uitleggen hoe je daarbij komt behalve dan dat je het denkt?
quote:Ik hoor jou anders vaak zat zeiken dat Stormfront en Polinco niet off-line worden gehaald.
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:01 schreef SCH het volgende:[..]
Ja - 1 jongen houdt het nog even vol - 2 kappen er na twee dagen al mee vanwege provider- en bedreigingsproblemen. Leve het world wide web.
quote:Dat is iets anders
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:20 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ik hoor jou anders vaak zat zeiken dat Stormfront en Polinco niet off-line worden gehaald.
quote:Ja maar het kan toch beter in the open gebeuren want anders is het veel erger toch?
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:20 schreef yvonne het volgende:[..]
Dat is iets anders
quote:Nee hoor, SCH
but I am also known by my nickname, Amator Puellularum. I have been bestowed with the gift of girl love.http://www.puellula.org/HFP/Lindsay/index.html
quote:Niet voor pedofielen die seksuele relaties tussen kinderen en volwassenen goedpraten. Wel voor pedofielen die met hun poten van kinderen afblijven.
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:23 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Je moet er toch begrip voor opbrengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |