abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12212535
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Vriendschap is toch altijd mooi?

Niet als een van de vrienden een duidelijk zwakkere partij is, en de diepere drift achter de vriendschap voor de ander de seksuele aantrekkingskracht van die zwakkere vriend.
  maandag 4 augustus 2003 @ 12:04:55 #227
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_12212539
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Vriendschap is toch altijd mooi?

Niet als het motief niet helemaal zuiver is.

Vrienden ben je met iemand omdat je mekaar aardig vindt op basis van gelijkwaardigheid.

Er is niets gelijkwaardigs aan een vriendschap met een kind omdat het een kind is, zonder dat het kind weet welke andere gevoelens er op de achtergrond (hoop je dan) meespelen.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12212552
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:04 schreef HiZ het volgende:

[..]

Niet als een van de vrienden een duidelijk zwakkere partij is, en de diepere drift achter de vriendschap voor de ander de seksuele aantrekkingskracht van die zwakkere vriend.

Het gaat over vriendschap zonder seksueel contact.
pi_12212580
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat over vriendschap zonder seksueel contact.

Ik heb het over de reden voor die 'vriendschap'. En die is voor een pedo de seksuele aantrekkingskracht van het kind, ook als er geen seks plaatsvindt.
pi_12212646
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

Niet als het motief niet helemaal zuiver is.

Vrienden ben je met iemand omdat je mekaar aardig vindt op basis van gelijkwaardigheid.

Er is niets gelijkwaardigs aan een vriendschap met een kind omdat het een kind is, zonder dat het kind weet welke andere gevoelens er op de achtergrond (hoop je dan) meespelen.

V.

Inderdaad, op korte termijn kan het allemaal leuk lijken, want je hebt een 'volwassen' vriend. Maar naarmate je ouder wordt ga je begrijpen wat de insteek van die 'vriend' was en dan zit je plots met iets wat de manier waarop je een belangrijk deel van je jeugd ziet zwaar vergiftigt.
pi_12212651
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:06 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik heb het over de reden voor die 'vriendschap'. En die is voor een pedo de seksuele aantrekkingskracht van het kind, ook als er geen seks plaatsvindt.

Dat bedoel ik ook.
pi_12212659
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:06 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Als jij man bent zijn je vriendschappen met vrouwen toch ook niet louter gebaseerd op de seksuele aantrekkingskracht. Zolang er geen seks in het spel is, lijkt me er niks mis mee behalve dan dat het nooit een echte gelijkwaardige vriendschap zal zijn. Omgang is beter. Maar een dagje naar Artis, why not? Als het kind het leuk vindt?
pi_12212693
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Als jij man bent zijn je vriendschappen met vrouwen toch ook niet louter gebaseerd op de seksuele aantrekkingskracht. Zolang er geen seks in het spel is, lijkt me er niks mis mee behalve dan dat het nooit een echte gelijkwaardige vriendschap zal zijn. Omgang is beter. Maar een dagje naar Artis, why not? Als het kind het leuk vindt?

Ik weet niet in wat voor droomwereldje jij leeft, maar pedo's willen sex met kinderen. Ook als ze zodanig aangepast zijn dat ze zeggen het niet te willen omdat ze weten dat de mensen dan heel erg boos worden.
pi_12212733
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:10 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik weet niet in wat voor droomwereldje jij leeft, maar pedo's willen sex met kinderen. Ook als ze zodanig aangepast zijn dat ze zeggen het niet te willen omdat ze weten dat de mensen dan heel erg boos worden.

Daar gaan we weer. Niks droomwereldje. Seks met kinderen is verboden. Het gaat om wat je doet, niet om wat je denkt. Maar wat je denkt en voelt, daar gaan anderen niet over. Of is het nu ineens geoorloofd om de gedachtenpolitie uit te hangen.
pi_12212757
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Als jij man bent zijn je vriendschappen met vrouwen toch ook niet louter gebaseerd op de seksuele aantrekkingskracht.
Zolang er geen seks in het spel is, lijkt me er niks mis mee behalve dan dat het nooit een echte gelijkwaardige vriendschap zal zijn. Omgang is beter. Maar een dagje naar Artis, why not? Als het kind het leuk vindt?

Dat is normaal, een kind met een volwassen iemand niet.

Ik ben er van overtuigd dat ze heus wel aan hun trekken komen.En daar moet je een kind tegen beschermen.

pi_12212789
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar gaan we weer. Niks droomwereldje. Seks met kinderen is verboden. Het gaat om wat je doet, niet om wat je denkt. Maar wat je denkt en voelt, daar gaan anderen niet over. Of is het nu ineens geoorloofd om de gedachtenpolitie uit te hangen.

De relatie is schadelijk, omdat hij het kind wordt gebruikt, en omdat er een moment zal komen dat het kind zich dat realiseert.

Het effect is niet veel anders dan voor een vrouw die begluurd wordt; de gluurder raakt haar nooit aan, maar het gevoel van veiligheid is wel beschadigd.

pi_12212816
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat is normaal, een kind met een volwassen iemand niet.

Ik ben er van overtuigd dat ze heus wel aan hun trekken komen.En daar moet je een kind tegen beschermen.

Waar moet je een kind nou precies tegen beschermen? Als hij een leuke dag Artis heeft gehad?
pi_12212847
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar moet je een kind nou precies tegen beschermen? Als hij een leuke dag Artis heeft gehad?

Nee, dat een dagje Artis iets smerigs wordt omdat het alleen diende als 'veilig alternatief' voor geneukt worden door z'n grote vriend.
pi_12212872
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:18 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, dat een dagje Artis iets smerigs wordt omdat het alleen diende als 'veilig alternatief' voor geneukt worden door z'n grote vriend.

Rare gedachtenkronkels hou jij er op na.
Maar wat dan nog, het kind heeft het leuk, de pedo ook en hij doet uiteindelijk niks. Dus gebeurt er niks schadelijks.
pi_12212911
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar wat dan nog, het kind heeft het leuk, de pedo ook en hij doet uiteindelijk niks. Dus gebeurt er niks schadelijks.

Hij krijgt ondertussen wel een stijve, er hoeft dus geen contact te zijn.

Vind je dat dan geen walgelijk plaatje??

pi_12212925
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik begin me af te vragen waarom ik uberhaupt de moeite neem te reageren op iemand die het inlevingsvermogen van een knolraap heeft.
pi_12212959
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:22 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik begin me af te vragen waarom ik uberhaupt de moeite neem te reageren op iemand die het inlevingsvermogen van een knolraap heeft.

Idem
Nee, dat ga ik niet zeggen - teleurstellend weer hoe je reageert. Waarom moet je hier perse gelijk in hebben. Ik vind jouw inlevingsvermogen in kinderen ook nogal beperkt. Je oordeelt voor ze en over ze, alsof het debiele tuinkabouters zijn.
pi_12212972
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:22 schreef schatje het volgende:

[..]

En niet vergeten, ga even in de schoenen van dat kind staan.
pi_12212984
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:22 schreef schatje het volgende:

[..]

Het kan een walgelijk plaatje zijn. Maar dat zie ik niet als iets waar we ons mee moeten bemoeien, wat er in de broek van iemand anders gebeurt is nog altijd een privezaak.
pi_12212988
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Idem
Nee, dat ga ik niet zeggen - teleurstellend weer hoe je reageert. Waarom moet je hier perse gelijk in hebben. Ik vind jouw inlevingsvermogen in kinderen ook nogal beperkt. Je oordeelt voor ze en over ze, alsof het debiele tuinkabouters zijn.

En als ervaringsdeskundige zoals dat zo mooi heet.
  Admin maandag 4 augustus 2003 @ 12:26:34 #246
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12213001
Tegen kind:

Ga jij maar fijn met ome keesie de pedo naar Artis hoor.

Tegen Ome keesie:

Kijken met de oogjes he, niet met de handjes,
*wink, wink, nudge,nudge*

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12213004
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Het kan een walgelijk plaatje zijn. Maar dat zie ik niet als iets waar we ons mee moeten bemoeien, wat er in de broek van iemand anders gebeurt is nog altijd een privezaak.

Wel als er kinderen in het spel komen.
pi_12213023
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:26 schreef HiZ het volgende:

[..]

En als ervaringsdeskundige zoals dat zo mooi heet.

Je bent nog kind?
pi_12213118
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent nog kind?

Nee, maar 27 jaar terug wel. En ik heb er nog altijd 'napret' van.
pi_12213178
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:31 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, maar 27 jaar terug wel. En ik heb er nog altijd 'napret' van.

Rot voor je - vind je vanuit die ervaring dat pedo's doodgezwegen en opgejaagd moeten worden, zoals nu gebeurt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')