abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12179135

De inschrijving van Idols is van start gegaan en vanaf 6 december kan jij opnieuw getuige zijn van deze spetterende talentenjacht op de Nederlandse televisie. Met dit keer meer afleveringen en dus meer audities! Ook presentatrice Tooske is weer van de partij om alle kandidaten bij te staan. En misschien ben jij dat wel!

Bron: www.idols.nl

pi_12179148
Ik heb er zin in! Ik kan niet wachten.......ben benieuwd of een paar losers van vorig jaar, het weer opnieuw gaan proberen!

Op de idols site staat ook een inschrijf formulier! WIe van Fok! gaat een poging wagen dit jaar?

pi_12179200
Idols Magazine ligt vanaf dinsdag 5 augustus weer in de winkels. In het nieuwste nummer wordt vooruitgeblikt op Idols 2, dat vanaf december op televisie te zien is. Daarnaast komt uiteraard het laatste nieuws over de megasterren Jamai, Jim, Hind en alle anderen uitgebreid aan bod in deze zinderende zomereditie.

Om de nog altijd hevige Idols-honger van de fans te stillen, komt het zomernummer van Idols Magazine als geroepen. In de media wordt immers van alles geschreven en geroepen over Idols 2, maar hoe zit het nu precies? Idols Magazine geeft de antwoorden! Want net als bij de eerste episode, zit de redactie weer op de eerste rij. Shoppen met Hind, dagboekonthullingen van Dewi, Jim en Jamai over elkaar, een vooruitblik met de juryleden en een update over het verloop van de carrières van de vele verliezers; Idols Magazine zit er bovenop.

Bovendien komen de Haagse idolen van Di-Rect aan het woord, hebben we exclusieve vakantiefotos (inclusief verhalen!) van diverse Idols en kun je één van de dertig Jim-prijzenpakketten winnen!

Idols Magazine: omdat de zomer zónder Idols minder zonnig is!

Bron: www.idols.nl

pi_12179255
Ik vraag me af of het zin heeft om zoveel geld te pompen in een programma en dat de zogenaamde big winner, nog niet eens 1 echt groot suc6 heeft.

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12179386
Opzouten met je Idols! Wat een k*tprogramma en wat een slechte nummers brengen ze uit! Step right up, Tell her you love her, Walk in the room en nu weer een nieuw nummer van Jim. J*zus wat een BAGGER muziek!!! Hoe kan je daar ingodsnaam naar luisteren!!! Zeker dat zeiknummer van Jim is echt abominabel slecht. Zelfs nadat de hele studio-apparatuur over dat nummer is gegaan klinkt het nog vals!!!
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
pi_12179545
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:01 schreef vanwel het volgende:
Opzouten met je Idols!
Nou ja, de voorrondes zijn leuk omdat de kandidaten volledig afgezeikt worden, daarna word het breezer bull crap.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 11:17:56 #7
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_12179551
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:16 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nou ja, de voorrondes zijn leuk omdat de kandidaten volledig afgezeikt worden, daarna word het breezer bull crap.

De voorrondes
Aapjes kijken is altijd leuk
Maar daarna is het inderdaad walgelijk en aanstootgevend
Idols zou gewoon puur uit voorrondes moeten bestaan.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_12179553
daar gaan we weer met dat financieel uitgemolken circus..
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 11:18:55 #9
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_12179555
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:18 schreef Stimodrol het volgende:
Nee hoor, we hebben nog wel een paar jaar tot deel 5 er is
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_12179588
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:01 schreef vanwel het volgende:
Opzouten met je Idols! Wat een k*tprogramma en wat een slechte nummers brengen ze uit! Step right up, Tell her you love her, Walk in the room en nu weer een nieuw nummer van Jim. J*zus wat een BAGGER muziek!!! Hoe kan je daar ingodsnaam naar luisteren!!! Zeker dat zeiknummer van Jim is echt abominabel slecht. Zelfs nadat de hele studio-apparatuur over dat nummer is gegaan klinkt het nog vals!!!
Als je Idols zo kut vind, waarom kom je dan in dit topic? Dit is namelijk een Idols 2 topic voor mensen die het wel leuk vinden!

Ik vind de singles van Jamai en Jim ook niet zo fantastisch. Maar de audities zijn gaaf en het compentitie gevoel is spannend. Wie o wie wordt de nummer 1!

Iedereen heeft een eigen smaak. Misschien hou jij wel van muziek, die ik (wij) niet mooi vinden. Ik hou ook niet van alle soorten muziek. Bijvoorbeeld (hard)rock en klassiek vind ik BAGGER! Smaken verschillen nou eenmaal!

Dus als je het kut en bagger vind kijk dan niet en kraak dan het nieuwe Idols 2 topic niet af!

Doei

[Dit bericht is gewijzigd door charmed_angel op 02-08-2003 11:24]

pi_12179595
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:18 schreef Stimodrol het volgende:
Welk programma is dat nou niet?

En wat maakt het nou uit? Het is toch leuk om naar te kijken?

pi_12181354
Gelijk hebben ze dat ze nog een deel 2 doen.
Deel 1 was een groot financieel succes dus. Ze hebben er miljoenen mee verdiend en verdienen nog steeds aan Jim en Jamai.

Kan wel weer gaan roepen net als vorige keer dat ik alleen de voorrondes ga kijken maar dat gebeurd toch niet. Raak toch wel weer verslaafd er aan

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 13:48:00 #13
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_12181375
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:17 schreef Ype het volgende:
Idols zou gewoon puur uit voorrondes moeten bestaan.
I'm running out of time
pi_12181453
Waaah k word echt knettergek van idols..alleen de naam al doet me tegenwoordig kotsen.. 1 keer idols was genoeg.. de 2e.. hoef k niet echt meer te zien

de eerste keer vond ik wel leuk maar ik denk dat nu de 2e idols toch meer komt zo van: kom we proberen het gwoon. en dan kom ik tenminste op tv als ik gek genoeg doe..ik denk dat heel veel mensen zo gaan denken

[Dit bericht is gewijzigd door Lil-WoMaN op 02-08-2003 18:24]

pi_12210664
wanneer sluit die inschrijving eigenlijk!??
" Werkend brein! "
  maandag 4 augustus 2003 @ 11:50:26 #16
62889 Mark-Idols
Damn i think i love you
pi_12212240
Ik ben geen Looser
en ik doe niet mee aan Idols II

Ik weet wel van sommige die het in I Hebben geprobeerd het nu weer gaan proberen !!

pi_12212285
Wie van Fok! durft de poging aan om met een Fok!- shirt mee te doen ? Ga je door? Dan krijg je een leuke prijs
Hoi.
pi_12212301
Ik heb geen fok shirt
pi_12212316
Wat is eigenlijk de minimum-leeftijd? Straks doen er allemaal BrEeZaH's mee van 12 jaar
Hoi.
pi_12212325
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:54 schreef pro_jeex het volgende:
Ik heb geen fok shirt
Maken we er toch 1
Hoi.
pi_12214779
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:55 schreef pekel het volgende:
Wat is eigenlijk de minimum-leeftijd? Straks doen er allemaal BrEeZaH's mee van 12 jaar
15 jaar!
  maandag 4 augustus 2003 @ 14:03:29 #22
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12215095
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
Op de idols site staat ook een inschrijf formulier! WIe van Fok! gaat een poging wagen dit jaar?
Ik wil wel, maar durf niet zo goed ...

Als ik van te voren zou weten dat ik zou winnen, zou het natuurlijk top zijn, maar stel dat de eerste ronde bagger gaat, en dat ze juist jouw auditie uitzenden sta je flink voor lul...

Toch nog maar even over na denken dus.

pi_12215601
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:03 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik wil wel, maar durf niet zo goed ...

Als ik van te voren zou weten dat ik zou winnen, zou het natuurlijk top zijn, maar stel dat de eerste ronde bagger gaat, en dat ze juist jouw auditie uitzenden sta je flink voor lul...

Toch nog maar even over na denken dus.

Ah joh, wat maakt het uit! Doe gewoon mee! Hebben we eindelijk een Fokker die meedoet!

Misschien lukt het je wel! Durf die stap te wagen

pi_12222742
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ah joh, wat maakt het uit! Doe gewoon mee! Hebben we eindelijk een Fokker die meedoet!

Misschien lukt het je wel! Durf die stap te wagen

Jah waarom niet? Wordt het Fok!Forum landelijk (Belgie) nog populair
Maak ik een shirtje bij een drukkerij
Hoi.
  maandag 4 augustus 2003 @ 22:51:03 #25
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_12224989
als er iemand van fok! mee gaat doen, moet hij/zij zeker een fok! t-shirt dragen. Beetje gratis reclame is nooit weg toch? Alleen jammer is dat lang niet iedereen in de uitzending komt.
I'm running out of time
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')