Ik ben er bij geweest. Het was de derde keer dat ik de man zag, en helaas tot mijn spijt was dit het minste optreden van de drie. Vooral voor de pauze vond ik er weinig aan. Na de pauze werd het aanmerkelijk beter met onder andere prachtige uitvoeringen van 'I Still Have That Other Girl', 'She', 'Almost blue' en 'God give me strength'. Absoluut hoogtepunt (in mijn ogen) net als de vorige twee keer: I Want You. Wederom kippenvel...
Al met al vond ik het met orkest eigenlijk minder dan met band (of alleen Steve Nieve), hoewel het voor sommige nummers wel weer erg mooi was (met name het werk van Painted From Memory). Maar een nummer als Watching the Detectives vond ik met orkest gewoon minder klinken (om maar helemaal niet te spreken over de uitvoering van Green Shirt).
Maar de grootste schok van de avond was dat Steve Nieve zijn wapperende lokken heeft ingewisseld voor een kort kapsel. Het was altijd zo gaaf om die man achter de piano aan het werk te zien met dat haar dat contant op en neer bewoog over z'n kop...
Wel een setlist op de kop getikt.