abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25370710
Eens. Maar ook For the stars met Anne Sofie von Otter vind ik vooral 's morgens bij een krantje en de koffie zeer genietbaar!!
geniet nooit met mate
pi_25380845
Alles van Costello is de moeite waard, maar ik zou beginnen met My Aim Is True.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 1 juni 2006 @ 14:02:25 #28
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_38435468
quote:
Elvis Costello geeft op woensdag 6 september samen met het Metropole Orkest een eenmalig optreden in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Het concert is het begin van een korte Europese tour, zo maakt een woordvoerder van de Heineken Music Hall bekend.

Het optreden staat in het teken van het in maart uitgebrachte album My Flame Burns Blue. Op de cd zijn bekende nummers van Costello in een bigband jasje gestoken. De samenwerking tussen Elvis Costello en het Nederlandse Metropole Orkest vindt zijn oorsprong in een optreden tijdens het North Sea Jazz Festival in 2004. Beide partijen waren zo enthousiast over de samenwerking dat ze besloten op tournee te gaan.

De kaartverkoop begint zaterdag 3 juni 2006.
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_41560255
had nog nooit van hem gehoord en ga morgen naar zijn concert in de hmh
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 6 september 2006 @ 20:27:48 #30
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41560708
een stiekeme tvp
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41580376
Laatst de remasters van "My Aim Is True" en "This Years Model" gekocht (12 euri bij vanleest).
Vooral die laatste is erg geniaal.

TVP'tje dus
pi_41697905
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:44 schreef webfreak het volgende:
Laatst de remasters van "My Aim Is True" en "This Years Model" gekocht (12 euri bij vanleest).
Vooral die laatste is erg geniaal.

TVP'tje dus
Ah, vandaar je nieuwe avatar

Ben benieuwd hoe het concert was! Wie is er geweest?
  maandag 11 september 2006 @ 13:54:26 #33
42397 Mr.Shankly
I do not mean to be so rude
pi_41705014
Ik ben er bij geweest. Het was de derde keer dat ik de man zag, en helaas tot mijn spijt was dit het minste optreden van de drie. Vooral voor de pauze vond ik er weinig aan. Na de pauze werd het aanmerkelijk beter met onder andere prachtige uitvoeringen van 'I Still Have That Other Girl', 'She', 'Almost blue' en 'God give me strength'. Absoluut hoogtepunt (in mijn ogen) net als de vorige twee keer: I Want You. Wederom kippenvel...

Al met al vond ik het met orkest eigenlijk minder dan met band (of alleen Steve Nieve), hoewel het voor sommige nummers wel weer erg mooi was (met name het werk van Painted From Memory). Maar een nummer als Watching the Detectives vond ik met orkest gewoon minder klinken (om maar helemaal niet te spreken over de uitvoering van Green Shirt).

Maar de grootste schok van de avond was dat Steve Nieve zijn wapperende lokken heeft ingewisseld voor een kort kapsel. Het was altijd zo gaaf om die man achter de piano aan het werk te zien met dat haar dat contant op en neer bewoog over z'n kop...

Wel een setlist op de kop getikt.
pi_41799991
Tja, volgens mij moet je er wel van houden. Ik heb zijn laatste album, dat is ook volledig met het orkest. Heel jazzy dus, en heel anders dan zijn vorige werk. Toch wel erg leuk. Jammer dat ik niet bij het concert was.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:47:43 #35
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_51448182
Ik zag vandaag de clip van Pump It Up. Best een stoere clip. Ik kende Costello eigenlijk van liedjes als She en I Want You, maar dit was best een aangename verrassing.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:50:12 #36
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_51448254
The Juliet Letters .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')